מינוי חדש ב-mako: ניב שטנדל יהיה עורך ערוץ התרבות באתר של 'קשת'
ניב שטנדל מונה לעורך ערוץ התרבות של mako - כך נודע לאייס. שטנדל מחליף בתפקיד את אילן קפרוב שבעצמו החליף לאחרונה את נטע חוטר שיצאה לחופשת לידה.
שטנדל (34) החל את דרכו בתקשורת כמבקר הקולנוע של NRG ושל מעריב. בהמשך כתב בעכבר העיר, פנאי פלוס, Xnet ועוד. הוא שימש כעורך, כותב ומבקר טלוויזיה במגזין בלייזר, הגיש פינת קולנוע בתכנית הבוקר של רשת, והשתתף בתכנית הרדיו קולנוע בקול ישראל. בשנה האחרונה כתב בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, ספורט ותרבות עבור הארץ.
מינוי זה מתווסף למינויה של שי סגל, לשעבר משנה לעורך מדור התרבות באתר וואלה, שמונתה לעורכת ערוץ המוזיקה של mako במקומו של אסף נבו ששימש כעורך ב-5 השנים האחרונות. סגל (26) שימשה בעבר מנהלת מדיה חברתית בעברה, וב-3 השנים האחרונות עבדה בוואלה, בתחילה כסגנית עורך מדור הסלבס ולאחר מכן שימשה כמשנה לעורך מדור התרבות ועורכת המוזיקה.
איתי ולדמן, עורך mako, מסר כי "אסף הוביל את ערוץ המוזיקה של mako במשך שנים ארוכות והפך לחלק בלתי נפרד מתעשיית המוזיקה בישראל. אני מאחל לאסף ולאילן הרבה הצלחה ומקווה שדרכנו עוד יצטלבו. שי וניב הם תוספת כוח משמעותית ל-mako ואין לי ספק שבעזרתם נעשה את ערוצי התרבות והמוזיקה הטובים בישראל".
- 4.שטנדל המלך!! (ל"ת)אחד שחושב שהוא מבין 12/01/2015 00:27הגב לתגובה זו
- 3.אחד שקורא 07/01/2015 00:25הגב לתגובה זואין ספק שהבחור נכס לאומי,כותב בצורה ישרה ישירה בלי שום מניע זר,מפרגן לו וכמובן יותר לכם שזכיתם ,בהצלחה
- 2.והוא גם חתיך! (ל"ת)עורכת 06/01/2015 22:45הגב לתגובה זו
- 1.(ל"ת)לא נתגעגע לאסף נבו!! 06/01/2015 16:12הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.