קוקו שאנל מקאן: ארוע TechDate יוקדש לסטרט-אפים מובילים בשוק האופנה
מקאן תל אביב במודה: משרד הפרסום יעביר את אירוע ה-TechDate השנתי שלו, במסגרתו הוא מפגיש בין לקוחות המשרד ומפרסמים לסטרט-אפים המובילים בישראל, לשבוע האופנה בחולון. האירוע שייקרא Fashion TechDate יציג את מיזמי הסטרט-אפים הבולטים בתחום האופנה.
האירוע שמאחוריו עומדים משרד הפרסום מקאן תל אביב ואתר הטכנולוגיה גיק-טיים יפגיש בין מיזמים ומותגים מעולם האופנה במטרה ליצור שיתופי פעולה טכנולוגיים-שיווקיים.
הסטרט-אפים שיציגו את מרכולתם יחשפו בפני בעלי העניין את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שלהם וכיצד, לדעתם, הם עתידים לעצב מחדש את עולם האופנה. האירוע יהיה בתשלום, כאשר מחירו של כרטיס כניסה יעמוד על 50 שקלים במכירה מוקדמת ו-70 שקלים במחיר מלא.
שבוע האופנה חולון מושך אליו מדי שנה מעצבי אופנה וטקסטיל, סטייליסטיות ובלוגרים, אמנים ויוצרים, מנהלי שיווק, פאשניסטיות וצלמי אופנה שמחפשים השראה באופנה העכשווית. השבוע יכלול כנס בינלאומי בהשתתפות מעצבי אופנה, סטרטאפיסטים, יזמי אופנה ועורכי מגזינים מובילים מהעולם, לצד כתות אמן ייחודיות על ששת החושים בהנחיית מרצים ישראלים ובינלאומיים.
- יהיה דייט? מקאן משדך בין לקוחות ליזמי סטארט-אפ כדי להעיר את שוק הדיגיטל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו כן, הגלריות העירוניות בחולון יקדישו שש תערוכות אופנה מיוחדות, וסינמטק חולון יציג שלושה סרטי אופנה עטורי שבחים. מוזיאון העיצוב חולון יפתח את התערוכה של מעצבת האופנה הבינלאומית, המשפיעה ופורצת הדרך, איריס ואן הרפן, שתוצג לראשונה בישראל.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
