אמנון לוי
צילום: סיון פרג'
רייטינג

לא 'בייבי בום', אבל עדיין תחרות ל'קשת': השקה מוצלחת ל'פנים אמיתיות' עם 12%

מנגד, הסתפקה 'הצילו, אני לא יודע לבשל' ב-23.1% ו'פולישוק' ב-17.7%. תחקיר HOT ב'צינור לילה' קיבל 6.2%, וניצח את הרצועה המקבילה בערוץ 2
אלכסנדר כץ | (2)

השקת העונה החדשה של פנים אמיתיות (ערוץ 10) הניבה 11.8%, ופגעה בריאליטי הצילו, אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) שהסתפקה ב-23.1% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

הסדרה פולישוק (קשת, ערוץ 2) קיבלה 17.7%, 'פינס לילה' (ערוץ 10) רשמה 7.4%, ולאחריה 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 7.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.4%. מנגד, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבל 7.1%, 'ראש בראש' (קשת, ערוץ 2) עם 5.2%, ו'פוליטיקה' (ערוץ 1) עם עודד שחר שרשמה 3.4%.

לוהט בלילה: תחקיר החלק השני של צינור לילה (ערוץ 10) על חברת HOT הניב 6.2%, וניצח בקלות את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) שקיבלה 3.8%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.5%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 10%. 'המוסף' (ערוץ 1) בהגשתה של גאולה אבן, רשמה נתון נאה מבחינתה של 3.2%?

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.2%, מול 'חדשות 10' עם נתון נאה של 12%. 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-4.1%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יעל 05/11/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    פני הקשת כפני התכנית בוקר הכושלת מה אתם אומרים תכנית שכולה קידומים לתכניות שלהם
  • 1.
    חן 05/11/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    צופים עם האייקיו אצלכם. תהיו בטוחים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.