ליאו מסי ריאל מדריד ברצלונה כדורגל
צילום: Getty images Israel
רייטינג

סופר-רייטינג לסופר קלאסיקו: 14.1% לניצחון של ריאל על ברסה בערוץ הספורט

המשחק שהחל ב-19:00 רשם נתון מטורף עבור ערוץ שאינו ברודקאסט. יום ו': 'קשת' בערב של שידורים חוזרים. יום ה': רק 8.9% למכבי נגד צסק"א ביורוליג
אלכסנדר כץ |

משחק הכדורגל הכי מדובר בעולם, רשם נתון רייטינג מטורף גם בישראל. על פי נתונים לא רשמיים שהגיעו לידי אייס, קיבל המשחק אמש (מוצ"ש) ששודר בספורט 5 (כולל ערוץ HD) 14.1%.

המשחק שהחל בשעה 19:00, לאחר צאת השבת, הצליח לרשום נתון גבוה מאד עבור ערוץ שאינו ברודקאסט. יש לציין כי המשחק אינו נמדד באופן רשמי על ידי הוועדה למדרוג, משום שערוץ הספורט אינו חבר בוועדה.

הצילו אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) קיבלה 24.1%, ולאחריה ברוורס (קשת, ערוץ 2) עם 15.4%. שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) קיבלה 8.9%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) עם 7.9%, ופסטיבל מספרי סיפורים (ערוץ 10) שהסתפקה ב-3.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) רשמה 20.9%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.4%. מהדורת 'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 4.6% ולאחריה - 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 5.7%.

יום ו'

ערב של שידורים חוזרים בזכיינית קשת: 2 פרקים של סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) הניבו 12% ו-11.7% בהתאמה, רמזור (קשת, ערוץ 2) עם 9.7%, נשואים פלוס (קשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-6.3%. שי בשידור (ערוץ 10) רשמה 7.7%, ולאחריה הסרט 'מבצע סבתא' (ערוץ 10) עם 5.7%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (קשת, ערוץ 2) שוב עם נתון נמוך יחסית של 13.8%, מה שלא מנוצל במיוחד על ידי 'שישי' (ערוץ 10) שקיבלה 5.2%, פחות מ'יומן' (ערוץ 1) עם 5.4%.

יום ה'

סרט הדוקו מחפשים את אבא (קשת, ערוץ 2) קיבל 21.3%, ולאחריו שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם 14.9%. שידור חוזר של 'אחד מ-100 שורד' (ערוץ 10) רשם 8.4%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבל 7%, ו'בינו לבינה' (קשת, ערוץ 2) עם 7.1%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) סיפקה 5.3%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 4.5%, מול 3.8% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.2%, מול 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 15.9%. מנגד, משחק היורוליג בין צסק"א מוסקבה למכבי תל אביב (ערוץ 10), שהחל ב-19:00, רשם רק 8.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.5%, מול 'מבט' (ערוץ 1) עם 5.6%. מהדורת החדשות של ערוץ 10 ששודרה ב-21:00, לאחר המשחק, קיבלה 11.2%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.