שני אטיאס, יעל בר זוהר, הצילו אני לא יודע לבשל
צילום: צילום מסך
רייטינג

סוגרים חגים: 'הצילו, אני לא יודע לבשל' עם נתון נאה - לצד ים של שידורים חוזרים

חול המועד לא ניפק לוח שידורים מקורי: ב-4 הימים האחרונים שודרו בשידורים חוזרים 'סברי מרנן', 'נשואים פלוס', 'לעוף על המיליון' ושאר מיני ירקות
אלכסנדר כץ |

תכנית הריאליטי הצילו, אני לא יודע לבשל (קשת, ערוץ 2) הובילה את טבלת הרייטינג השבועית, לאחר שהפרק אמש (מוצ"ש) קיבל 26.5% עם סיום חופשת הסוכות - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

בסך הכל, חול המועד סוכות, שמחת תורה וסוף השבוע שלאחר החג, לא ניפקו מזכייניות הטלוויזיה מקוריות יתר, והערוצים העדיפו ללכת על שידורים חוזרים, שבהתאם - רשמו נתוני צפייה נמוכים.

התכנית ברוורס (קשת, ערוץ 2) עם ארז טל, קיבלה 13.7%, ושידור חוזר של נשואים פלוס (קשת, ערוץ 2) עם 9.7%. מנגד, שידור חוזר של לעוף על המיליון (ערוץ 10) קיבל 7.5%, שידור חוזר של בנות הזהב (ערוץ 10) עם 6.7%, ופסטיבל מספרי סיפורים (ערוץ 10) קיבל 2.9%.

יום ו'

2 פרקים של סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) הניבו 13.8% ו-13.1%, ולאחריהם 2 פרקים של 'נשואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) 10.6% ו-7.4%. מנגד, שידור חוזר של שי בשידור (ערוץ 10) רשם 6.8%, ולאחריו הסרט 'בליסטיק' (ערוץ 10) עם 4.1%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) קיבלה 23.9%%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.6%, מהדורת 'חדשות השבת' (ערוץ 1) שהניבה 3.8%, ו'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 3.4%.

יום ו'

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון נמוך של 13.5%, מול 'ישי' (ערוץ 10) שקיבלה 6.7% ו'יומן' (ערוץ 1) עם 4.6%.

יום ה'

המשחק הפותח של מכבי תל אביב ביורוליג נגד לימוז' (ערוץ 10), הניב 9.8%, כ-20% יותר מהמשחק הפותח בשנה שעברה של מכבי, אז הוא קיבל 8.2%. מנגד, שידור חוזר של הסרט הכספים האבודים (קשת, ערוץ 2) עם 13.5%, ושידור חוזר של מונית הכסף (ערוץ 10) עם 12.2%.

עוד קצת שידורים חוזרים באותו ערב: הריאליטי 'הצילו, אני לא יודע לבשל' (קשת, ערוץ 2) עם 7.8%, והסרט 'נודל' (ערוץ 10) עם 1.7%.

בגזרת החדשות: 'חדשות חג' של ערוץ 2 עם 17.9%, מול 8.1% לערוץ 10 ו-3.3% לערוץ 1.

יום ד'

שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת, ערוץ 2) קיבל 12.2%, לפני שידורים חוזרים של מה זה השטויות האלה (10.4%) והסדרה 'יום האם' (7.8%). הזמר מוקי בהופעה (קשת, ערוץ 2) עם 3.5%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

שידור חוזר של אהבה על האש (ערוץ 10) קיבל 3.1%, לפני שידור חוזר של 'ביכורים' (ערוץ 10) עם 2%, וסרט 'ללכת על המים' (ערוץ 10) שקיבל 2.1%.

בגזרת החדשות: 'חדשות חג' של ערוץ 2 עם 13.5%, מול 3.5% לערוץ 10 ו-2.5% לערוץ 1.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.