טלי בריל
צילום: מרב רביץ מושל
טור

פרסומת שוש מרתיחה הורים: בשטראוס שכחו שאמהות מחליטות מה קונים

הסרטון החדש של במבה שוש מציג ילד חמוד שקובע "אתם לא מחליטים עליי". בקבוצות הורים בפייסבוק, הפרסומת הפכה לנושא בוער על סדר היום
טלי בריל | (15)

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    אוראור 11/04/2019 22:11
    הגב לתגובה זו
    עזבו עכשיו חוצפה או לא חוצפה - מרדנות או לא מרדנות - הפרסומת בכלל לא קשורה למוצר - מה הקטע פה בעצם - לגמרי לא ברור..
  • 13.
    כמה אמהות צווחניות לא יזיזו לי (ל"ת)
    שוש 03/12/2013 00:00
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מר קריאייטיב 26/11/2013 21:20
    הגב לתגובה זו
    אם אפשר, אז לתחת של סקורסיזי - שבטוח היה מפרגן למחווה הילדותית המדויקת לקלאסיקה הגדולה שלו. כולל השטיח המוסיקלי א-לה סבנטיז והקפוצ'ון המשובץ. אפילו טרוויס ביקל היה זורק מילה טובה ממושב הנהג במונית, בדרכו לפוצץ כמה ראשים של סרסורים... ריספקט!
  • 11.
    אורנה 25/11/2013 23:51
    הגב לתגובה זו
    נבהלים מהפרסומת המקסימה הזאת. כדאי שתעשו בדק בית רציני. נגעו לכם בנקודה רגישה: כנראה אין לכם את זה. הקונפליקט בין קבלת סמכות לשאיפה לעצמאות הוא בריא וחיוני להתפתחות הילד. הביקורת כאן מראה רק על חולשת ההורים. הבעיה אצלכם. לא בפרסומת. די עם ההיסטריה הזאת. אתם מזכירים לי מורות שצורחות כל הזמן, כי אין להן יכולת לחנך ולרתק.
  • 10.
    למה אני לא מתפלאה שזה מבית היוצר של שטראוס?.. (ל"ת)
    כסף כסף כסף כסף כסף 25/11/2013 21:32
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    המחליטה 25/11/2013 20:05
    הגב לתגובה זו
    שוש לא יכנס אלי הביתה
  • 8.
    משה 24/11/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    אם אמא לא מחליטה בגיל כזה בגיל 14 אבא של אייל גולן מחליט
  • 7.
    היה צפוי שזה מה שיגידו הומור (ל"ת)
    מיכל 24/11/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מפרגן 24/11/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    במקרה או לא במקרה הם הצליחו ליצור שיחה קצת יותר אינטלגנטית על הצריכה האוטומטית של עמכה ישראל... כל ישראלי רואה ערוץ 2 נוסע במאזדה ו.... אוכל במבה תרבות העדר במייטבה! ולכותבת המודאגת: אולי אם נפתח אצל הילדים שלנו אינדיוידואליזים בגיל קטן הם לא ימרדו ויפרקו כל עול בתיכון... אז הורים הגיע הזמן להיפתח ולהיות טיפה יותר משוחררים!
  • 5.
    יואב 24/11/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    תשתחררו כבר יא מכווצים. די כבר לעשות דרמה מכל דבר. אם זה מה שיקלקל את הילד שלכם חבל שהבאתם ילדים לעולם.
  • 4.
    דנה 24/11/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת פונה לילדים וצריכה לפנות במדיה ובזמן של ילדים. אחרת זה פספוס. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000895486
  • 3.
    קשקשנים 24/11/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    קבוצות דיון ופורומים מייצגים את השיחה - תמיד יהיו כאלו שיהיו בעד וכאלו שיהיו נגד. צריך לדעת לקחת בפרופורציות ולהבין מתי מדובר בחמישה גולשים רעשניים חסרי כל השפעה אמיתית ומתי מדובר בטרנד מסוכן. מי שמשפיע על הרגלי הקניה בנושאים האלו זה דווקא הילדים! צריך לבדוק איך הם רואים את הפרסומת הזו. זו השאלה היחידה!!!
  • 2.
    אבסורד בפרסומת 24/11/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    הרי ההורים מתנגדים לדברים שאינם טובים לילדיהם. כאן הילד אומר - אל תחליטי בשבילי, כלומר: האם מסרבת לקנות לו שוש. בעיה קשה, מפתיע איך אין שום בקרה של החברה המפרסמת על המוצר הסופי. ככה זה כשהכסף נשפך בלי גבולות.
  • 1.
    קופי 24/11/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    הורים יקרים, יש דרך יעילה מאוד להימנע משטיפת מוחם של ילדיכם בפרסומות. סגרו את הפאקינג טלוויזיה. ילד שנחשף לברייק פרסומות בפריים טיים הוא ילד שגם נחשף לזמר בועל קטינות, תאונות ורציחות וסתם זבל תרבותי. במקום לדאוג לאובדן הסמכות ההורית תתחילו לדאוג לאובדן ההיגיון הישר.
  • אמ 24/11/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    קופי יקר, הפרסומות משובצת בשעות בהם צופים ילדים .