'סיבה למסיבה' - 2012: טל ברמן עם תכנית אירוח חדשה לערב שישי בערוץ 1
טל ברמן חוזר לערוץ 1 עם תכנית בידור ואירוח חדשה 'שישי עם טל ברמן', שתעלה לאוויר ב-15 ביוני בשעה 21:15, מיד לאחר מהדורת 'יומן'. בכך מחדש הערוץ את מסורת תכניות ערב שישי, כשהזכורות ביותר הן כמובן 'סיבה למסיבה', 'סופשבוע' ו'סופסופ'.
במסגרת תכניתו, יארח ברמן את האנשים שעיצבו את השבוע שהיה, מתחום הבידור, האקטואליה, הפוליטיקה והמוזיקה. במהלך התכנית יוצגו פינות אישיות הנשענות בין היתר על תוכן וירטואלי ברשת וכן מחוות לאמנים ויוצרים שעיצבו את חיי התרבות בישראל. בנוסף, בין הפינות הקבועות מתוכננת פינה סאטירית המופקת באמצעות סרטון וירטואלי שיתייחס בכל פעם לפרשייה אקטואלית שהייתה בכותרות באותו השבוע. פינה נוספת היא פינת סיכום שבועית המתכתבת עם עולם הרשת.
בתחום המוזיקה, כל זמר אורח בתכנית ישיר בנוסף ללהיט העכשווי שלו, גם שיר נוסטלגי שעיצב את חייו. בנוסף, כמיטב המסורת בתכניות אירוח, לתכנית להקת בית בניצוחו של המפיק המוסיקלי טל פורר (The voice). האורחים בתכנית הראשונה יהיו שר הביטחון אהוד ברק, הזמר משה פרץ ועוד.
גם לברמן מדובר באיחוד מחדש עם השידור הציבורי. לפני 4 שנים הגיש את התכנית הדוקומנטרית 'אוצרים את המדינה', ושנתיים לאחר מכן - בשנת 2010, הגיש את הלייט-נייט 'נבחרת החלומות' ששודרה בתקופת המונדיאל ובחודשים שלאחר מכן.
- 8.פזית 05/06/2012 07:27הגב לתגובה זוטל ברמן.....הצחקתם אותי. מתי היה לו רייטינג?
- 7.הוא בעצמו לא יראה,כי יש יורו (ל"ת)קיסוס 04/06/2012 23:53הגב לתגובה זו
- 6.גיל 04/06/2012 20:23הגב לתגובה זוכן,מותר לפרגן,ימותו הקנאים כי התוכנית גם תצליח!!! ומי שגם מכיר,יודע שמדובר בבחור מקסים.
- 5.דניאל 04/06/2012 18:21הגב לתגובה זובלי קשר שתוכניות אירוח מתות כבר מזמן, טל ברמן חלש , נטול כל כריזמה, הדמות הגברית של מיכל זוארץ..כישלון מוחץ..עוד בדיחה עלובה שתעבור מן המסך במהירות..במקום להתקדם הם רק הולכים אחורה וחבל.
- 4.04/06/2012 18:12הגב לתגובה זוזה בגלל שברדיו אין להם פרומטר והאם באמת מביאים אתצ עצמם והדינמיקה בינהם לידי ביטוי
- 3.חסון תיזהרי 04/06/2012 17:40הגב לתגובה זופדיחה!!!
- ועסקנים ופולטיקאים ...... (ל"ת)אביעדוש 05/06/2012 12:05הגב לתגובה זו
- 2.תכלס- נשמע מסקרן (ל"ת)עין חדה 04/06/2012 17:22הגב לתגובה זו
- 1.נחמה 04/06/2012 16:57הגב לתגובה זוהם זוג מקסים

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
