'סיבה למסיבה' - 2012: טל ברמן עם תכנית אירוח חדשה לערב שישי בערוץ 1
טל ברמן חוזר לערוץ 1 עם תכנית בידור ואירוח חדשה 'שישי עם טל ברמן', שתעלה לאוויר ב-15 ביוני בשעה 21:15, מיד לאחר מהדורת 'יומן'. בכך מחדש הערוץ את מסורת תכניות ערב שישי, כשהזכורות ביותר הן כמובן 'סיבה למסיבה', 'סופשבוע' ו'סופסופ'.
במסגרת תכניתו, יארח ברמן את האנשים שעיצבו את השבוע שהיה, מתחום הבידור, האקטואליה, הפוליטיקה והמוזיקה. במהלך התכנית יוצגו פינות אישיות הנשענות בין היתר על תוכן וירטואלי ברשת וכן מחוות לאמנים ויוצרים שעיצבו את חיי התרבות בישראל. בנוסף, בין הפינות הקבועות מתוכננת פינה סאטירית המופקת באמצעות סרטון וירטואלי שיתייחס בכל פעם לפרשייה אקטואלית שהייתה בכותרות באותו השבוע. פינה נוספת היא פינת סיכום שבועית המתכתבת עם עולם הרשת.
בתחום המוזיקה, כל זמר אורח בתכנית ישיר בנוסף ללהיט העכשווי שלו, גם שיר נוסטלגי שעיצב את חייו. בנוסף, כמיטב המסורת בתכניות אירוח, לתכנית להקת בית בניצוחו של המפיק המוסיקלי טל פורר (The voice). האורחים בתכנית הראשונה יהיו שר הביטחון אהוד ברק, הזמר משה פרץ ועוד.
גם לברמן מדובר באיחוד מחדש עם השידור הציבורי. לפני 4 שנים הגיש את התכנית הדוקומנטרית 'אוצרים את המדינה', ושנתיים לאחר מכן - בשנת 2010, הגיש את הלייט-נייט 'נבחרת החלומות' ששודרה בתקופת המונדיאל ובחודשים שלאחר מכן.
- 8.פזית 05/06/2012 07:27הגב לתגובה זוטל ברמן.....הצחקתם אותי. מתי היה לו רייטינג?
- 7.הוא בעצמו לא יראה,כי יש יורו (ל"ת)קיסוס 04/06/2012 23:53הגב לתגובה זו
- 6.גיל 04/06/2012 20:23הגב לתגובה זוכן,מותר לפרגן,ימותו הקנאים כי התוכנית גם תצליח!!! ומי שגם מכיר,יודע שמדובר בבחור מקסים.
- 5.דניאל 04/06/2012 18:21הגב לתגובה זובלי קשר שתוכניות אירוח מתות כבר מזמן, טל ברמן חלש , נטול כל כריזמה, הדמות הגברית של מיכל זוארץ..כישלון מוחץ..עוד בדיחה עלובה שתעבור מן המסך במהירות..במקום להתקדם הם רק הולכים אחורה וחבל.
- 4.04/06/2012 18:12הגב לתגובה זוזה בגלל שברדיו אין להם פרומטר והאם באמת מביאים אתצ עצמם והדינמיקה בינהם לידי ביטוי
- 3.חסון תיזהרי 04/06/2012 17:40הגב לתגובה זופדיחה!!!
- ועסקנים ופולטיקאים ...... (ל"ת)אביעדוש 05/06/2012 12:05הגב לתגובה זו
- 2.תכלס- נשמע מסקרן (ל"ת)עין חדה 04/06/2012 17:22הגב לתגובה זו
- 1.נחמה 04/06/2012 16:57הגב לתגובה זוהם זוג מקסים
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
