הוגשה בקשה לצו עיקול של עד ל-51 מיליון ש' על אופיס דיפו ישראל
הבקשה תידון על ידי בית המשפט המחוזי ביום שני הקרוב. צו העיקול ניתן עקב תביעה שהגישה אופיס דיפו העולמית בעניין הסכם רישיון שנחתם בשנת 2010 בין אופיס דיפו העולמית לאופיס דיפו ישראל
בית המשפט המחוזי בתל אביב, ידון ביום שני הקרוב בבקשה להטיל צו עיקול של עד ל-51 מיליון שקלים על אופיס דיפו. בהחלטת בית המשפט המחוזי נאמר שמומלץ שהצדדים ידברו ביניהם לפני הדיון על מנת להגיע להסכמות.
הרשמת אביגיל כהן היא זאת שתדון בבקשה המדוברת. את אופיס דיפו העולמית מייצג עו"ד דוד פורר ממשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', בעוד שאת אופיס דיפו ישראל מייצג עו"ד צביקה בר נתן ממשרד גולדפארב, זליגמן ושות'.
הבקשה לצו העיקול ניתן עקב תביעה שהגישה אופיס דיפו העולמית כנגד חברת אופיס דיפו ישראל וחברת המשביר 365 החזקות, בעניין הסכם רישיון שנחתם בשנת 2010 בין אופיס דיפו העולמית לאופיס דיפו ישראל.
- 4.אמיר גרפטי 17/10/2012 10:13הגב לתגובה זורק בן אדם אשם. ניסים ממו והצוות הדפוק שלו אנשים מנותקים.
- 3.אין לה סיכוי לשרוד (ל"ת)רשת גוססת 16/10/2012 20:38הגב לתגובה זו
- 2.זה מה שקורה שיש חמדנות (ל"ת)חמדנות 16/10/2012 20:37הגב לתגובה זו
- 1.shemeshdan 16/10/2012 19:57הגב לתגובה זוכשנפתחו הרשתות הגדולות בתרועה רמה וגרמו לסגירת מאות עסקים קטנים ויעילים. היום צאנו נוכחים שהניהול המגלומני עם משכורות של מיליונים למנהלים ללא הצדקה מביאים הסופו של דבר לפשיטת רגל של רשתות אלה. כל הרשתות יגיעו לזה!!!! מה שעובד באמריקה לא בהכרח עובד פה. פה כל ישראלי ממוצע סוחר ממולח כמו המנכל.
צילום: מירי צחי
תדירות התחבורה הציבורית בנצרת עילית גבוהה פי שתיים מאשר בת"א
בנצרת עילית התחבורה הציבורית הטובה ביותר בישראל. בתחתית הרשימה יישובים ערבים, הפריפריה והערים המבוססות; בירת ישראל במקום ה-19
נצרת עילית היא העיר שנהנית מתחבורה ציבורית הטובה ביותר בישראל – כך עולה מדו"ח שפורסם היום (א') על ידי ארגון 15 דקות – ארגון צרכני תחבורה ציבורית אשר עסק בדירוג היישובים בישראל לפי שירותי תחבורה ציבורית.
מהדו"ח עולה כי חלו מספר שינויים דרמטיים בדירוג ערי ישראל על פי שירותי תחבורה ציבורית. כאמור בראש הרשימה נמצאת נצרת עילית ואחריה מדורגות מודיעין עילית ונשר. מנגד, בתחתית הרשימה יישובים ערבים, הפריפריה וערי השרון אשר סובלים מתדירות נמוכה בעשרות אחוזים מהממוצע הארצי.
ת"א במקום העשירי
על פי הדו"ח, נצרת עילית היא העיר שנהנית מתחבורה ציבורית הטובה ביותר בישראל, במקום השני בדירוג נמצאת העיר בית"ר עילית שלראשונה מאז פרסום דו"חות הדירוג מודחת מהמקום הראשון - אולם עדיין תושביה נהנים מתחבורה ציבורית בהיקף של פי שלוש יותר מהממוצע בישראל. במקום השלישי נמצאת העיר נשר בה התחבורה הציבורית טובה מהממוצע הארצי פי 2.3. חיפה מדורגת חמישית ואת העשירייה הראשונה סוגרת תל אביב (או מקום 9 בין הערים הגדולות). ירושלים בה פועלת רכבת קלה התדרדרה השנה למקום ה-19 בדירוג ובאר שבע במקום ה-20.
הדו"ח בחן את שירותי התחבורה הציבורית על פי תדירות התחבורה הציבורית (אוטובוסים, רכבות ורכבת קלה – ללא מוניות שירות) בערים, זאת ביחס למספר התושבים ולשטח העיר. זו השנה הרביעית ברציפות בה מתפרסם דו"ח 15 דקות לדירוג שירותי התחבורה הציבורית וזו הפעם הראשונה בה העיר בית"ר עילית מודחת מהמקום הראשון.
העשירים לא משקיעים בתחבורה ציבורית
באופן מפתיע בתחתית הרשימה ניתן למצוא ערים מבוססות בישראל בהן: הוד השרון, גבעתיים, נתניה ורעננה, ולצידן ישובים ערבים גדולים כטייבה, אום אל פחם ושפרעם. מתוך 125 יישובים המדורגים בדו"ח 36 יישובים בלבד נהנים משירותי תחבורה ציבורית מהממוצע ומעלה. יתר היישובים בישראל מקבלים שירותי תחבורה ציבורית מתחת לממוצע.
בניגוד לשנים קודמות, הדו"ח החדש חושף שינויים דרמטיים בשירותי התחבורה הציבורית. ערים רבות הצליחו לשפר את תדירות האוטובוסים בתחומן, ואילו במקומות אחרים בארץ חלה התדרדרות. עיירות פיתוח ויישובים ערבים ממשיכים לדשדש בתחתית הרשימה ותושביהן סובלים מתדירות נמוכה של תחבורה ציבורית.
"משמעות רבה לפעילות הרשות המקומית"
מנכ"ל 15 דקות גיל יעקב אמר "ממצאי הדו"ח מוכיחים שאין מדיניות עקבית במשרד התחבורה לפריסת שירותי התחבורה הציבורית באופן הוגן וצודק בין היישובים השונים בישראל. כך למשל בכסיפה שירותי האוטובוסים הם פחות מעשירית מהממוצע הארצי, בעוד בנצרת עילית תדירות האוטובוסים היא פי 3.5 מהממוצע. השינויים הדרמטיים בדירוג מוכיחים כי יש משמעות רבה לפעילות הרשות המקומית לשיפור שירותי התחבורה הציבורית בתחומה. כך למשל מודיעין והרצליה עלו בדירוג בין השאר בזכות פעילות נמרצת של סגני ראש עיר וחברי מועצה שקידמו את הנושא. אנו ממליצים לנוסעי התחבורה הציבורית ולכל מי שנפגע ממשבר התחבורה בישראל להתעניין במצעי המועמדים ובפעולותיהם הנוגעות לשיפור התחבורה הציבורית".
דירוג תדירות התחבורה הציבורית לנפש של 15 דקות
(בישובים עם מעל 40 אלף נפש)
