ככה מוצאים היום שירותי הובלה
אתר חדש משנה את הדרך שבה אנו עוברים דירה, משרד או מעבירים מקרר. במקום לבצע עשרות שיחות, לשמוע מחירים שישתנו לאחר מכן ולהתבלבל בין עשרות נותני שירותים שחלקם מקצועיים וחלקם חברות שהוקמו בין לילה – בונים מכרז במהירות ונותנים לחברות ההובלה להציע מחיר סופי המוסכם מראש. כעת, חברות ההובלה הן אלו שרוצות להפוך אתכם ללקוחות.
הסיפור של דגנית ודור
- האם הלקוח תמיד צודק והאם אפשר להחזיר סנדוויץ' במכולת כמו שמחזירים מנה במסעדה?
- הדרכת מכירות – מה זה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל שנתיים דגנית ודור נתקלים באותה בעיה: מעבר דירה באזור המרכז. חברות ההובלה שעמן התקשרו בעבר אינן פנויות בתאריכי ההובלה המבוקשים ביותר (בתחילת יולי או אוגוסט) ואלו שפנויות להובלה דורשות מחירים אסטרונומיים. עד שיום אחד הגיעו במקרה לאתר חדש ששינה את התמונה.
"עם גט-מובינג למצוא שירותי הובלה אונליין זה קל, פשוט וכיף " מספרת דגנית, ודור מוסיף "היינו רגילים להתבסס על הצעת המחיר הזמנית שקיבלנו בטלפון, אך ביום ההובלה פתאום נוספו 1,000 שקלים משום מקום... הרגשנו חסרי אונים, כי בתאריכים האלה לא יכולנו למצוא חברה אחרת – והיינו חייבים לשלם כל סכום".
משנים את כללי המשרד
שלושה יזמים מרמת גן החליטו לשנות את כללי המשחק של עולם ההובלות בישראל. "בארה"ב עושים את זה כבר שנים. אתרי המכרזים מאפשרים לכל אדם לקבל הצעות מחיר להובלות מהחוף המזרחי למערבי או אפילו בתוך אותה העיר, ולקבל תוך זמן קצר הצעות מחיר. החלטנו שחייבים לעשות את זה גם בארץ".
איך זה עובד?
בפלטפורמה פשוטה – אתר אינטרנט שעובד גם בטלפון ובטאבלט – מזינים בתוך דקות את פרטי ההובלות ומתחילים לקבל הצעות מחיר. כל לקוח המעוניין להזמין הובלה זוכה לקבל מספר הצעות מחיר מספקים שונים, שאינם רואים את הצעות המחיר האחרות ואינם יכולים לתאם מחירים. חברות ההובלה כוללות שלל מאפיינים כמו שירותי אריזה, אספקת קופסאות, ביטוחים ומאפיינים נוספים על מנת להפוך אותם לאטרקטיביים עבור המזמין.
המחיר המוסכם מוזן למערכת. חברת ההובלה אינה יכולה לשנות אותו ברגע האחרון, ולנצל פרצה מוכרת שהתבססה על מצבם הנואש של משפחות הזקוקות להובלה ואינן יכולות להזמין מוביל חלופי ברגע האחרון. לאחר שההובלה מתבצעת בהצלחה, הלקוחות מעניקים עליה פידבק באתר, כך שלקוחות נוספים יכולים לקרוא את ההמלצות על החברות שהעניקו שירות ולדעת שמדובר בלקוחות אמתיים ולא בחוות דעת מוזמנות.
שקיפות בכל שלב
הדרך שבה בנויה המערכת מאפשרת שקיפות מלאה בכל שלב בתהליך. מחד, על הלקוחות המזמינים את ההובלה להיות כנים ולבקש הצעת מחיר על הציוד העובר בפועל ועל מבנה נקודות המוצא והיעד (עם מעלית או בלעדיה, האם יש אפשרות להחנות את משאית ההובלה בסמוך לבניין וכמה ארגזים יובלו) ומאידך – חברת ההובלות מתחייבת לשקיפות מלאה בהצעת המחיר, כמו גם לאספקת השירותים הנוספים שהובטחו.
לסיכום, עולם ההובלות כפי שהכרנו אותו עומד להשתנות בצורה משמעות. לא עוד ספקים המשטים בלקוחות תמימים ומציעים מחירים מופרזים על הובלה פשוטה, לא עוד מחירים המשתנים ברגע האחרון – ומאידך, המובילים נהנים משקיפות מלאה מצד הלקוח בדבר כמות הציוד שאותו יצטרכו להוביל, ויכולים להיערך בהתאם מבחינת כח אדם. השירות הוא ללא תשלום עבור הלקוחות וכל הצדדים מרוויחים ממנו.
- 2.בסוף הכל חולף 14/06/2017 13:11הגב לתגובה זומחפשים חברת הובלה טובה? זה פשוט מאוד, עשיתי הובלה עם חברת ההובלות אחים יששכר והייתי מרוצה מאוד:) ממליץ עליהם בחום
- 1.יוסף האוסף 13/06/2017 22:44הגב לתגובה זואם אתם בצומת של מעבר דירה יש מצב שאתם יכולים להרוויח כסף באופן מפתיע. ברוב המקרים חלק מתכולת הדירה נשאר מאחור או נזרק לפח. ככל שמדובר על פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים או עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה שלכם, חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו קישור למאמר שיסביר לכם אילו פריטים עשויים להיות בעלי ערך משמעותי.
צילום: STG Digital Marketing Agency5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה
הקפדה על תאורה נכונה, שימוש בחומרים טבעיים והכנסת צמחייה מלאכותית לשטחי העבודה הם בין האמצעים שיסייעו לכם לייצר מרחב חם ומזמין
בעידן שבו העבודה ההיברידית הפכה לנורמה, המשרד כבר איננו רק מקום לביצוע משימות – הוא מרחב חיים, מפגש, השראה ויצירתיות. עובדים מבלים בו שעות ארוכות, והאווירה שבו
משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה, על תחושת השייכות ועל הפרודוקטיביות. לא פלא שעיצוב סביבת העבודה הפך לאחד הכלים המרכזיים ביצירת תרבות ארגונית מודרנית.
אז איך הופכים חלל משרדי קר וסטנדרטי למקום שמרגיש חם, מזמין ומעורר השראה? הנה חמש דרכים שכדאי להכיר.
1. משחק באור – התאורה כגורם רגשי
אור משפיע על מצב הרוח לא פחות מאשר על הראייה. תאורה פלואורסנטית קרה יוצרת תחושת ניכור ועייפות, בעוד שתאורה רכה ובגוונים חמים משרה שלווה וריכוז. שילוב של אור טבעי עם גופי תאורה מעוצבים ומודולריים מאפשר לשנות את האווירה בהתאם לשעות היום או לאופי הפעילות. באזורים פתוחים מומלץ להוסיף מנורות תלויות שמגדירות אזור מבלי לסגור אותו, ואילו בחדרי ישיבות כדאי לשלב תאורה ממוקדת המעודדת תקשורת.
2. חומרים טבעיים וטקסטורות נעימות
אחד האתגרים בעיצוב משרדים מודרניים הוא האיזון בין מראה נקי ומינימליסטי לבין חמימות אנושית. שימוש בעץ, באבן, בבדים רכים או באלמנטים בעלי טקסטורה טבעית שוברת את הקרירות של המתכות והזכוכית. רצפת פרקט, שולחן עץ גולמי או אפילו חיפוי קיר בטון מוחלק – כולם יוצרים חיבור רגשי לחלל. לא מדובר רק באסתטיקה אלא גם בהשפעה תחושתית: החומריות גורמת לנו להרגיש קרובים יותר לטבע וליציבות.
3. צבע ככלי למצב רוח
הצבעים שאנחנו רואים משפיעים על רמת האנרגיה שלנו. משרד שכולו בגוונים אפורים או לבנים עשוי לשדר מקצועיות, אך גם ניכור. שילוב נועז של צבעים – נגיעות של ירוק, חרדל, כחול עמוק או טרקוטה – מעניק אופי ואנרגיה חדשה. חשוב למצוא את האיזון בין צבעוניות שמרימה את המורל לבין עומס ויזואלי. אפשר להתחיל בפריטים קטנים: קיר דגש אחד, כיסאות צבעוניים בחדר הישיבות או הדפסים אמנותיים שמוסיפים עניין.
- סוגי עבודות זכוכית: מה חשוב לדעת לפני התחלת הפרויקט שלך?
- איך לחסוך בעיצוב חדר השינה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
4. הטבע נכנס למשרד
בעולם שבו רבים עובדים בתוך מבנים סגורים במשך רוב שעות היום, יש צורך אמיתי בקשר עם אלמנטים טבעיים. הכנסת ירוק לחלל העבודה תורמת לריכוז, למצב הרוח ולתחושת רווחה כללית. צמחיה מלאכותית איכותית מאפשרת ליהנות מהמראה המרענן של הצמחים מבלי להתמודד עם תחזוקה, השקיה או תאורה טבעית. כיום ניתן למצוא פתרונות עיצוביים מגוונים – החל מעציצים בודדים ועד קירות ירוקים שלמים – שמעניקים תחושת חיים ורוגע גם בחללים תעשייתיים וסגורים.
צילום: אייל עובדיה AIהלוואה חוץ בנקאית: מתי זו האופציה הנכונה עבורכם?
אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים, מסביר מתי זה כדאי, איך נמנעים ממלכודות, ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות
בשוק האשראי הישראלי מתרחשת מהפכה שקטה. בעוד שבנקים נותרים הכתובת הראשונה של רוב הישראלים כשמדובר בהלוואות, כ-35% מהשוק כבר עבר לגופים חוץ בנקאיים. מדובר בשינוי משמעותי שפותח אפשרויות חדשות למי שנדחה בבנק, זקוק למימון מהיר או פשוט מחפש תנאים טובים יותר.
בראיון עם אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים והיזמות, חקרנו את עולם האשראי החוץ בנקאי: מתי זו אופציה כדאית? איך נמנעים ממלכודות? ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות?
"הרבה אנשים מגיעים לגופים חוץ בנקאיים מתוך ייאוש," מספר אייל, "אבל האמת היא שלפעמים זה בכלל הפתרון הטוב ביותר מלכתחילה".
שאלה: אייל, בואו נתחיל מהבסיס. מה בדיוק זה גוף חוץ בנקאי ובמה הוא שונה מבנק רגיל?
אייל עובדיה: זו שאלה שמרבה לעלות. גוף חוץ בנקאי הוא חברה מורשת שנותנת הלוואות, אבל היא לא בנק. החברות האלה פועלות תחת פיקוח רשות שוק ההון והחוק הישראלי, אז אין פה שום אזור אפור. ההבדל המרכזי הוא שיש להם הרבה יותר גמישות בתהליכי האישור. בנק צריך לעמוד בהרבה דרישות של בנק ישראל, והתהליך שלו מאוד מתוקנן. גוף חוץ בנקאי יכול להסתכל על התמונה הרחבה יותר - הוא יכול לקחת סיכונים מחושבים שבנק לא היה מסכים לקחת.
- הלוואה מחברת אשראי חוץ בנקאי? תקראו לפני שאתם לוקחים
- משכנתא הפוכה: מה זה, ולמי זה טוב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קחו לדוגמה עצמאי שעובד שנתיים עם הכנסות טובות אבל ללא דוחות רשמיים מסודרים. בנק רגיל יגיד לו "תחזור בעוד שנה עם דוחות". חברה כמו מימון ישיר או נאוי גרופ יכולות להסתכל על תזרימי המזומנים שלו, על החשבון הבנקאי, ולאשר לו הלוואה תוך 24-48 שעות. כמובן שהן גובות על הסיכון הזה ריבית גבוהה יותר, אבל זו השאלה - האם הגמישות והמהירות שוות את ההבדל בעלות?
שאלה: אז מתי בעצם כדאי לפנות לגוף חוץ בנקאי ולא לבנק?
