גזרת המדיה החרדית מתחממת: קוקר נמכר לבעלי קול ברמה
צבי עמר, מבעלי רדיו קול ברמה, עומד בראש קבוצה שרכשה לפני כחודש את אתר קוקר בסכום של קצת פחות ממיליון שקלים. המוכרים הם אורי לנדאו, שהקים והחזיק ב-50% מהאתר, חיים בנדיקט עם 15%, ושאר 35% שהוחזקו על ידי משקיע חרדי סודי. המגעים התקיימו בחודשים האחרונים מול אורי לנדא וחיים בנדיקט, שכבר בשנה האחרונה הציבו את אתרם על המדף.
קוקר הוא אתר חרדי עצמאי, שהוקם על ידי על פי גורמים, לאתר יש כ-15 אלף יוניקים ביום, ומתקשה להוות תחרות לאתרים הגדולים במגזר החרדי - בחדרי חרדים וכיכר השבת. המטרה של קבוצת הרוכשים החדשה, שחלק מחבריה החסויים אינם מתחום התקשורת, ואחד מהם אף חילוני, היא להגדיל בצורה משמעותית את מספר הכניסות.
לאחר הרכישה הושקעו כ-100 אלף שקלים נוספים בשדרוג ועיצוב מחדש של האתר, בפלטפורמה שצפויה לעלות לאוויר בקרוב. גם מספר העובדים של האתר, שעומד כעת על 6, צפוי לגדול. גורמים טוענים כי המטרה של האתר היא להיות אתר חרדי אבל ביקורתי כלפי הממסד החרדי. "האתר יתמקד בסיקור מעמיד של סדר היום בנוגע לחברה החרדית, לצד כתבות צבע ומעטפת כוללת של תחומי עניין נוספים דוגמת חינוך, מוזיקה, עיצוב, מתחם מיוחד לנשים ועוד", נמסר מקבוצת הרוכשים.
הרוכשים החדשים הודיעו עוד כי הרכישה יצאה לפועל מתוך רצון להשתבל בצמרת אתרי האינטרנט החרדיים. "במסגרת הרכישה חתמה הקבוצה על מגון הסכמים לשיתוף פעולה עם גורמים נוספים בתעשיית התקשורת, בהם גופי פרסום ואושיות תקשורת חרדיים ואחרים". בכל מקרה הקבוצה מתכננת להשקיע כספים נוספים בהמשך, במטרה להגדיל את נתח השוק של קוקר בתחום אתרי החדשות החרדיים.
- 3.האמת 01/03/2017 00:07הגב לתגובה זוהאתר עמד בשנה האחרונה בעיקר על בחור מוכשר בשם מנחם קולדצקי - מנוע חסר מעצורים שתפעל את האתר בצורה יוצאת דופן ביחס ליתר האתרים.
- יאיר 01/03/2017 21:38הגב לתגובה זוקוראים לו ישראל שקולניק
- 2.אלחנן 28/02/2017 20:32הגב לתגובה זוחסר להם רק עיתון יומי ודרעי יכול ללכת הביתה או לבית סוהר
- 1.שרון 27/02/2017 19:20הגב לתגובה זוקול ברמה תופסים כח מכל המלחמה שלו מולם

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.