שילוח עושה סדר: עמית משיח מונה למנכ"ל מקאן ת"א - האנטר יתמקד בפעילות בינ"ל
לאחר יותר מ-3 שנים בתפקיד מנכ"ל מקאן תל אביב, ריצ'י האנטר מפנה את מקומו ומוחלף על ידי עמית משיח. את המהלך מוביל אילן שילוח, יו"ר מקאן שמארגן מחדש את קבוצת מקאן תל אביב עם החלטה לשוב למקורות לאחר 2 נסיונות עם שחקני חיזוק מבחוץ, איריס בק והאנטר.
משיח מונה למנכ"ל פעילות הפרסום וניהול לקוחות הקבוצה במטרה לחזק את סוכנות הפרסום בתחום הקריאטיב והדיגיטל, כמו גם, מקאן דיגיטל תהא כפופה למשיח. במסגרת התכנית, ריצ'י האנטר צפוי להמשיך ולהוביל את הלקוחות האסטרטגיים של הקבוצה ויתמקד בפיתוח הפעילות הבינלאומית של הקבוצה בתחום האינטרנט וההייטק.
משיח, מדמויות המפתח של מקאן בתחילת שנות ה-2000 ומי שלקח חלק חשוב בדומיננטיות של המשרד בענף, כיהן עד לאחרונה כ-CMO של Eyeview. בעברו הוא שימש כמנכ"ל של ADagoo ואת שנותיו במקאן רשם בין 2004 ל-2010, אז כיהן גם כסמנכ"ל לקוחות בכיר וביחד עם שילוח, תרמו להגדלת מחזור ההכנסות מ-115 מיליון דולר ב-2004 ל- 250 מיליון דולר ב-2010.
היעדים: מחזור הכנסות של 1.5 מיליארד שקל ו-60% הכנסות מדיגיטל
המינוי של משיח לתפקיד מנכ"ל מקאן תל אביב מלווה בתכנית יעדים סדורה שאותה מפרט המשרד בראשות שילוח. על פי מקאן "במסגרת התוכנית האסטרטגית, היעדים הם חיזוק הקריאטיב והדיגיטל של סוכנות הפרסום בהובלתו של עמית משיח, הגדלת היקף פעילות הקבוצה מלמעלה ממיליארד שקל כיום ל- 1.5 מיליארד שקל, הגדלת חלק האינטרנט מכ- 33% היום לכ- 60% מהפעילות תוך 5 שנים והגדלת הפעילות הבינלאומית מכ- 200 מיליון שקל היום ל- 400-600 מיליון שקל שתהווה 33% מפעילות הקבוצה".
- בוקר טוב לרשות להגנת הצרכן ולנגיד בנק ישראל - איפה הייתם עד היום?
- השלב הבא בקריסת מטומי: מחזיקי האג"ח ימנו עו"ד מטעמם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אילן שילוח, יו"ר מקאן תל אביב: "מקאן תל אביב ממשיכה להתאים את עצמה לשינויים במפתח התחרות ובצרכי הלקוחות המקומיים והגלובליים, ובתוך כך מציבה לעצמה יעדים ברורים להמשך התמקצעות ולגידול במחזורי הפעילות. אני מאמין כי שרשרת הניהול החדשה בקבוצת מקאן תוביל למסלול שיטיב עם כלל מקאן, מסמנכ"לים ועד תקציבאים. כמו כן, יש בי ביטחון מלא כי יחד נצליח להביא את מקאן להישגים שטרם נראו בארץ ובעולם, כקבוצת הפרסום הדיגיטלית, הטכנולוגית, פורצת הדרך והטובה ביותר".
ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אני שמח על הצטרפות עמית משיח לניהול משרד הפרסום הטוב בארץ. אני סמוך ובטוח כי בעל ניסיון עשיר כשל משיח יכול רק לחזק את המובילות של מקאן ולהביא לשיאים חדשים".
"משיח יאפשר לאילן שקט תעשייתי"
שלא לייחוס, גורם בכיר בענף מתייחס למהלך של מקאן ושילוח ומציין כי "המשרד איבד את הכיוון האסטרטגי וגם לא ייצר יכולות קריאייטיביות בשנים האחרונות. הוא נשען בעיקר על יתרון המדיה שיש לו באמצעות יוניברסל". לדבריו "משיח הוא אחד מהאנשים המיתלוגיים בתולדות מקאן, אילן שמר אותו קרוב אליו ומחזיר אותו למשרד כמי שמכיר את המערכת ויודע את העבודה. זה מאפשר לאילן את השקט התעשייתי שלו הוא זקוק כדי להתמקד בדברים אחרים בהם הוא עוסק כגון מאטומי או הנסיונות לרכוש את ערוץ 10".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
גורמים בסביבת מקאן מציינים בפני אייס כי "מינויו של משיח הוא נסיון חוזר ליישם את מה שנכשל עם שגית צור להב, שהצטרפה למקאן לתפקיד משנה למנכ"ל תחת ריצ'י עם כוונה להכשירה לתפקיד המנכ"ל לאחר מספר רבעונים". עוד מוסיפים שם כי "משיח התרצה לאחר שנה שלמה של חיזורים אחריו".
כאמור, עם חזרתו של משיח לתפקיד מנכ"ל מקאן תל אביב, האנטר צפוי לטפל בלקוחות הבינלאומיים של הקבוצה. לאייס נודע כי האנטר חתום על חוזה העסקה עם קבוצת מקאן עד לסוף השנה הבאה, ובהדרגה הוא יזוז הצידה ויכשיר את הקרקע לכניסתו של משיח לתפקיד.
- 15.עמית משיח...הוא לקס לותור??? (ל"ת)איילת 26/06/2015 12:28הגב לתגובה זו
- 14.פמיניסטית מיליטנטית 25/06/2015 18:07הגב לתגובה זולמה לא מינו אישה?
- כי משיח הוא אישה בעצמו (ל"ת)יניב 28/06/2015 11:31הגב לתגובה זו
- 13.אבנר 25/06/2015 17:27הגב לתגובה זואילן כשלעצמו הוא איש של עשייה ומנהל מדהים, אבל המינויים שלו בעבר גרמו להרמת גבה אחת גדולה, החל מהמינוי של איריס בק. במקום אסטרטגיות חדישות או מסרים מעודדים קיבלנו מישהי שבכל מפגש עם העובדים הייתה מקדקלמת משפטים עבשים מהדף ומקרינה מצגות עם כמות אינסופית של שקפים. אהה כן, היא גם אהבה לשלוח מיילים בגוון כחול בוהק.
- 12.יורם 25/06/2015 17:17הגב לתגובה זומשרד שהיה תפארת התעשיה לפני עשר שנים מתדרדר מאז אל התהום. משיח איש נחמד אבל בסך הגל סמנכל לקוחות בינוני ותו לא. בזמן שהעולם השתנה שילוח מעדיף לחזור למוכר וחנה ראדו תמשיך לבחוש ולהוביל את המשדר אל התהום
- 11.גיא 25/06/2015 16:56הגב לתגובה זולמקאן יש יו"ר גאון. אדם שכבר מזמן הבין לאן הולך העולם הזה. הבעיה שהיא שתחתיו וגם מתחת לתחתיו יש חבורה של אנשים שנתקעו בעבר. על ריצ'י אין בכלל מה לדבר. חנה ראדו לא מבינה ולעולם לא תבין בפרסום. רוב אנשי הקריאטיב, האסטרטגיה והתקציבאות הם מהדור הישן (לא כולם. יש יוצאי דופן) והיתרון הגדול של מקאן - המדיה, הופך לחיסרון שלהם כי הוא לא מאפשר להם לעשות מבחינה כלכלית את השינוי אליו חותר שילוח. אני לא יודע אם משיח יצליח אבל הוא בטוח הרבה יותר מתאים לאתגר הזה מריצ'י שתמיד היה בדיחה.
- 10.האמת 25/06/2015 16:17הגב לתגובה זוכל מה שרע בעולם הפרסום
- 9.האמת 25/06/2015 16:11הגב לתגובה זוכל מה שרע בעולם הפרסום
- 8.יושב שעות 25/06/2015 14:34הגב לתגובה זומשיח איש מפתח ואני בטוח שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 7.האמת 25/06/2015 14:06הגב לתגובה זוהיכונו לשלמור 2
- 6.המורי 25/06/2015 13:49הגב לתגובה זויש מצב שמקאן חוזר לפרוח.
- 5.לזרוק את חנה רדו רק כך משיח יצליח...... (ל"ת)שיר 25/06/2015 13:41הגב לתגובה זו
- 4.ריצ'י ריץ' 25/06/2015 13:38הגב לתגובה זויציבות היא לא השם האמצעי של מקאן
- 3.ליאת 25/06/2015 13:31הגב לתגובה זועם ליווי צמוד של שילוח, עמית יכול להכנס לנעליים של ריצ'י ואיריס ולהחזיר את המשרד לימים שכולם הביטו אליו בהערצה. אבל, וזה הכי חשוב, הגיע הזמן לדם חדש עם טאלנטים מעניינים ויד חופשית בקריאייטיב
- 2.קהלת 25/06/2015 13:26הגב לתגובה זוהכל הבל הבלים
- 1.דומינוס צ'יטה 25/06/2015 13:24הגב לתגובה זואני קורא ותמה לגבי משהו קטן. אם אילן שילוח טעה כביכול עם איריס בק וטעה לכאורה עם ריצ'י האנטר, מה בדיוק יהפוך את ההחלטה שלו למנות את משיח לתפקיד להחלטה נבונה. הוא טעה כבר פעמיים לא? האם מקאן איבד את זה סופית? גונב קריאייטיב מחו"ל, מאבד לקוחות בקצב מסחרר, מתמודד עם מחנאות בהנהלה ובעיקר נשען כולו על יוניברסל
- מעניין למה אילן משאיר את חנה רדו השקרנית... (ל"ת)שיר 25/06/2015 13:43הגב לתגובה זו
- מיימוני 28/06/2015 08:28משיח איש מפתח ידו בכל ויד כל בו..
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
