ביטוח זה הדבר הכי מצחיק, כיפי והזוי - טוב, לפחות אצל GEICO זה עובד ככה
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: GEICO, קוקה קולה, MAGLITE, ו-Ready Egg.
.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
ביטוח עושים בצחוק או לא עושים בכלל
חברת הביטוח GEICO יוצאת בקמפיין חדש הממשיך את מסורת סרטוני הנונסנס. לאורך השנים שמרה GEICO על קו מנחה בפרסומים: סרטונים קצרים (לא יותר מ-40 שניות) המתארים סיטואציה תלושה מהמציאות וסגיר קבוע.
לפני 4 חודשים היינו בשאלה "מי הכי מאושר?"
והפעם - ביקור במוזיאון לאומנות מודרנית
תנועה=אושר
בדרך כלל אני לא אוהבת את הפרסומות ה-מה-לא-נעשה-כדי-שאנשים-יחייכו של קוקה קולה, שמשקיעה מאמצים כדי לקחת בעלות על מושג ה-Happiness בחיינו. אבל הפרסומת החדשה שלהם יוצאת מעט מן הכלל, בקריאייטיב מצוייר וחביב ביותר
ילדים זה אור
מותג הפנסים האמריקאי MAGLITE בפרסומת חביבה הממחישה את עצמתו של הפנס. ילדים. זה (כמעט) תמיד עובד
456,000,000 מצמוצים בחיים
כבר יצא לכם לחשב כמה פעמים אתם ממצמצים? ב- Honda עשו את החישוב עבורכם
כדי להכין חביתה (אתם) לא חייבים לשבור ביצה
ובפינת הפרינט: הנה מוצר שכנראה לא יתפוס כל כך מהר כאן אצלנו, אבל חייבים לפרגן על הקמפיין שזיהה את הסיטואציות המדוייקות בהן זה כן היה עוזר
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
