נפרדים: על רקע מכרז פרטנר - HOT הודיעה לבאומן על סיום ההתקשרות עמו

רב הנסתר על הגלוי אך מסתמן כי תקציב פרטנר בדרכו לבאומן בר ריבנאי. בחברת הכבלים הודיעו לבאומן על סיום ההתקשרות. בבאומן סירבו להגיב
משה בנימין | (1)

הפאזל של תקציבי הפרסום בשוק הסלולר/תקשורת מסתדר מחדש. לאייס נודע כי הבוקר הודיעה חברת HOT לבאומן בר ריבנאי על סיום ההתקשרות עם המשרד, זאת על רקע ההתמודדות של המשרד על תקציב הפרסום של חברת פרטנר.

כזכור, תקציב הפרסום של חברת הכבלים HOT מטופל, מזה שנים על ידי באומן בר ריבנאי ואילו תקציב הפרסום של שלוחת הסלולר של החברה, HOT מובייל מטופל על ידי משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. בשבועות האחרונים הצטרף באומן בר ריבנאי למירוץ על תקציב הפרסום של חברת פרטנר בו טיפלו יחד משרדי הפרסום ברוקנר נטע יער ו-JWT.

באומן בר ריבנאי קיים מספר פגישות עם נציגי פרטנר כשבמקביל מנהלת חברת הסלולר מגעים עם משרד הפרסום מקאן אריקסון - שני המשרדים מהחמישייה הראשונה של הענף התמודדו על חלקו של JWT בעוגת התקציב ובשוק מסבירים כי לא מן הנמנע שגם ברוקנר נטע יער ייאלץ לפנות את מקומו לטובת כניסה של באומן או מקאן לתמונה.

בבאומן בר ריבנאי סירבו להתייחס לפרסומים בדבר הפרידה מ-HOT ונכון לרגע זה אין אישור מצד גורמים רשמיים במשרד על מעבר לטיפול בתקציב הפרסום של פרטנר. בפרטנר סירבו להתייחס לידיעה ומסרו תגובה בזו הלשון: "איננו מתייחסים לנושא. לכשתתקבל החלטה נודיע על כך".

אחד הזוכים הגדולים מן ההפקר עשוי להיות משרד הפרסום ראובני פרידן שמטפל בתקציב הפרסום של HOT מובייל - שלוחת הסלולר של חברת הכבלים. בראובני פרידן, טרם יודעים לספר על השלכות ההחלטה האחרונה של HOT לגבי באומן והאם זו תיטיב את מצבם. אחד התרחישים הטבעיים הוא העברת חלקו של באומן, תקציב שעומד על עשרות מיליוני שקלים ומשופע בפעילות עניפה בטלוויזיה, לידי ראובני פרידן.

עם זאת, הסיכוי למצוא את התקציב נוחת בחיקו של משרד אחר שישתלב במערך הפרסום של HOT גבוה מאוד. בשוק התקשורת הריכוזי, למרות כניסתם של השחקנים החדשים יש לא מעט משרדים שמבקשים לקחת חלק מעוגת הפרסום בשוק התקשורת.

על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2011, עמד תקציב הפרסום של HOT בבאומן בר ריבנאי על 53 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-80 מיליון שקלים. נכון לנקודת זמן זו, בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של HOT המטופל בבאומן בר ריבנאי על כ-25 מיליון דולר המהווים בפועל כ-40 מיליון שקלים. בשנת 2012, נכון לעכשיו עומד תקציב הפרסום של פרטנר בסיכום חלקם של ברוקנר נטע יער ו-JWT על כ-29 מיליון דולר, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-46.5 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יריב אלמוג 10/12/2012 08:09
    הגב לתגובה זו
    כנראה שבפרטנר הבינו שתקציבים גדולים בכל זאת מצדיקים משרדים גדולים. כנראה שהמצב שלהם באמת קשה אם הם מוכנים לעשות יוטרן ולחזור למשרדים שמהם הם ברחו.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.57%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.57%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״