אקזיט ישראלי נוסף: נקסט אינשורנס נרכשת לפי שווי של 2.6 מיליארד ד'
חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית, שנוסדה לפני פחות מעשור ומציעה פתרונות ביטוח לעסקים קטנים בארצות הברית, תימכר לקבוצת הביטוח הגרמנית Munich Re שהחזיקה עד כה בכשליש ממניותיה
חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית NEXT Insurance (נקסט אינשורנס) נרכשת על ידי קבוצת הביטוח הגרמנית Munich Re תמורת 2.6 מיליארד דולר, ותהפוך לחלק מקבוצת ERGO, חברת הביטוח הראשית של Munich Re.
NEXT Insurance, שנוסדה ב-2016, היא חברת ביטוח טכנולוגית הפועלת מפאלו אלטו, קליפורניה, ומפעילה מרכז פיתוח בכפר סבא. החברה מתמקדת בצרכים הייחודיים של בעלי עסקים קטנים בארה"ב, ומציעה מוצרי ביטוח מותאם, נגיש ודיגיטלי, לרבות ביטוח צד שלישי לעסקים (General Liability) וביטוח עובדים (Worker's Compensation). מאז הקמתה, החברה חוותה צמיחה משמעותית, עם הכנסות של 548 מיליון דולר ב-2024. כיום משרתת החברה למעלה מ-600,000 לקוחות ומעסיקה כ-700 עובדים, בהם כ-200 במשרדיה בישראל.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ERGO היא אחת מקבוצות הביטוח הגדולות באירופה, הפועלת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם, עם מיקוד בשווקים באירופה ובאסיה. הקבוצה ליוותה את NEXT Insurance כמעט מאז הקמתה, ומחזיקה בכ-29% ממניותיה, כאשר לאחר השלמת העסקה היא צפוי להחזיק בכל הון המניות. כחלק מקבוצת ERGO, צפויה NEXT Insurance להכניס מאות מיליוני דולרים לרווח הנקי של החברה בטווח הבינוני.
"עסקה זו מסמנת פרק חדש עבור ERGO. יחד עם NEXT Insurance, ניכנס לשוק בינלאומי מבטיח ונרחיב את פעילותנו תוך גיוון נוסף של הפורטפוליו העסקי שלנו. במקביל, אנו נעבוד עם NEXT Insurance כדי לשלב את הטכנולוגיה החדשנית שלה עם המומחיות הטכנית שלנו, כחלק מהמחויבות שלנו לצמיחה רווחית מתמדת" אמר מרקוס ריס, מנכ"ל קבוצת ERGO.
- איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מהאופציה ועד ההנפקה: ESOP מבית הפניקס ו-Slice Global משיקות...
"היום הוא רגע משמעותי עבור NEXT Insurance, לקוחותינו, הסוכנים והשותפים שלנו. במהלך שנים האחרונות שינינו את שוק ביטוח העסקים הקטנים בארה"ב באמצעות יצירת חוויית ביטוח קלה, יעילה ומותאמת אישית. העסקה הזו תאיץ אותנו קדימה, תאפשר להרחיב את הגישה הטכנולוגית שלנו ולסייע לבעלי עסקים קטנים נוספים באמצעות פתרונות ביטוח חדשניים נוספים. בעזרת העוצמה והמומחיות של ERGO ו-Munich Re, ובאמצעות הידע הביטוחי הנרחב של הקבוצה, אנו נמשיך להוביל את מהפכת ביטוח העסקים הקטנים בארה"ב," אמר גיא גולדשטיין, מנכ"ל NEXT Insurance.
איתן בק, מייסד ושותף-מנהל בקרן TLV Partners: "גיא, ניסים ואלון לקחו על עצמם אתגר אדיר והפכו את אחת התעשיות הכי מסורתיות לחברה פורצת דרך. להשקיע בהם בפעם השנייה הייתה החלטה קלה, אחרי הדרך שעשינו יחד עם Check, שנמכרה ל-Intuit. הרכישה של Next Insurance על ידי Munich RE ב-2.6 מיליארד דולר היא הוכחה לחזון ולביצוע המרשים שלהם, ואנחנו גאים להיות חלק מהמסע הזה מהיום הראשון."
- 2.אחד שיודע 21/03/2025 17:44הגב לתגובה זוהמחיר נמוך בהרבה מהמפורסם בכתבה העובדים ברובם מחזיקים באופציות שקיבלו או קנו במחיר גבוה יותר ממחיר המכירה כרגיל הכל שקרים וסיפורים הגרמנים לא פרייארים הם קנו את החברה במחיר של 34 דולרים למניה במקסימום שיהיה ברור
- 1.שרברב 20/03/2025 17:52הגב לתגובה זופעם נסיתי לרכוש פוליסה ולאחר מסכת ייסוריים הבנתי שהם בסהכ מתווכים שגוזרים קופון מיטב הנוכלות הישראלית איכס אחד גדול יפה שהצליחו להשחיל מישהו עם השקר הזה
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
