עובדי נקסט אינשורנס (קרדיט: החברה)
עובדי נקסט אינשורנס (קרדיט: החברה)

אקזיט ישראלי נוסף: נקסט אינשורנס נרכשת לפי שווי של 2.6 מיליארד ד'

חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית, שנוסדה לפני פחות מעשור ומציעה פתרונות ביטוח לעסקים קטנים בארצות הברית, תימכר לקבוצת הביטוח הגרמנית Munich Re שהחזיקה עד כה בכשליש ממניותיה

איתן גרסטנפלד | (2)
נושאים בכתבה אקזיט

חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית NEXT Insurance (נקסט אינשורנס) נרכשת על ידי קבוצת הביטוח הגרמנית Munich Re תמורת 2.6 מיליארד דולר, ותהפוך לחלק מקבוצת ERGO, חברת הביטוח הראשית של Munich Re.


NEXT Insurance, שנוסדה ב-2016, היא חברת ביטוח טכנולוגית הפועלת מפאלו אלטו, קליפורניה, ומפעילה מרכז פיתוח בכפר סבא. החברה מתמקדת בצרכים הייחודיים של בעלי עסקים קטנים בארה"ב, ומציעה מוצרי ביטוח מותאם, נגיש ודיגיטלי, לרבות ביטוח צד שלישי לעסקים (General Liability) וביטוח עובדים (Worker's Compensation). מאז הקמתה, החברה חוותה צמיחה משמעותית, עם הכנסות של 548 מיליון דולר ב-2024. כיום משרתת החברה למעלה מ-600,000 לקוחות ומעסיקה כ-700 עובדים, בהם כ-200 במשרדיה בישראל.


ERGO היא אחת מקבוצות הביטוח הגדולות באירופה, הפועלת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם, עם מיקוד בשווקים באירופה ובאסיה. הקבוצה ליוותה את NEXT Insurance כמעט מאז הקמתה, ומחזיקה בכ-29% ממניותיה, כאשר לאחר השלמת העסקה היא צפוי להחזיק בכל הון המניות. כחלק מקבוצת ERGO, צפויה NEXT Insurance להכניס מאות מיליוני דולרים לרווח הנקי של החברה בטווח הבינוני.


"עסקה זו מסמנת פרק חדש עבור ERGO. יחד עם NEXT Insurance, ניכנס לשוק בינלאומי מבטיח ונרחיב את פעילותנו תוך גיוון נוסף של הפורטפוליו העסקי שלנו. במקביל, אנו נעבוד עם NEXT Insurance כדי לשלב את הטכנולוגיה החדשנית שלה עם המומחיות הטכנית שלנו, כחלק מהמחויבות שלנו לצמיחה רווחית מתמדת" אמר מרקוס ריס, מנכ"ל קבוצת ERGO.

קיראו עוד ב"BizTech"

 

"היום הוא רגע משמעותי עבור NEXT Insurance, לקוחותינו, הסוכנים והשותפים שלנו. במהלך שנים האחרונות שינינו את שוק ביטוח העסקים הקטנים בארה"ב באמצעות יצירת חוויית ביטוח קלה, יעילה ומותאמת אישית. העסקה הזו תאיץ אותנו קדימה, תאפשר להרחיב את הגישה הטכנולוגית שלנו ולסייע  לבעלי עסקים קטנים נוספים באמצעות פתרונות ביטוח חדשניים נוספים. בעזרת העוצמה והמומחיות של ERGO ו-Munich Re, ובאמצעות הידע הביטוחי הנרחב של הקבוצה, אנו נמשיך להוביל את מהפכת ביטוח העסקים הקטנים בארה"ב," אמר גיא גולדשטיין, מנכ"ל NEXT Insurance.


איתן בק, מייסד ושותף-מנהל בקרן TLV Partners: "גיא, ניסים ואלון לקחו על עצמם אתגר אדיר והפכו את אחת התעשיות הכי מסורתיות לחברה פורצת דרך. להשקיע בהם בפעם השנייה הייתה החלטה קלה, אחרי הדרך שעשינו יחד עם Check, שנמכרה ל-Intuit. הרכישה של Next Insurance על ידי Munich RE ב-2.6 מיליארד דולר היא הוכחה לחזון ולביצוע המרשים שלהם, ואנחנו גאים להיות חלק מהמסע הזה מהיום הראשון."

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחד שיודע 21/03/2025 17:44
    הגב לתגובה זו
    המחיר נמוך בהרבה מהמפורסם בכתבה העובדים ברובם מחזיקים באופציות שקיבלו או קנו במחיר גבוה יותר ממחיר המכירה כרגיל הכל שקרים וסיפורים הגרמנים לא פרייארים הם קנו את החברה במחיר של 34 דולרים למניה במקסימום שיהיה ברור
  • 1.
    שרברב 20/03/2025 17:52
    הגב לתגובה זו
    פעם נסיתי לרכוש פוליסה ולאחר מסכת ייסוריים הבנתי שהם בסהכ מתווכים שגוזרים קופון מיטב הנוכלות הישראלית איכס אחד גדול יפה שהצליחו להשחיל מישהו עם השקר הזה
דניאל שניידר קרדיט: Anybizדניאל שניידר קרדיט: Anybiz

"לקחנו את תפקיד המכירות ועשינו לו אוטומציה" - סטארטאפ להכיר

ראיון עם דניאל שניידר מנכ"ל ומייסד שותף Anybiz



הדס ברטל |

מה הרקע שלך?

דניאל: אני בן 35 במקור מבאר שבע, עכשיו אני גר בכל העולם כנווד דיגיטלי. בצבא הייתי באחת היחידות הטכנולוגיות ואחר כך למדתי שלושה תארים ב-10 שנים: תואר ראשון בהנדסת חשמל כדי שאבא יהיה שמח כי הוא מהנדס חשמל, את השני עשיתי בהנדסה ביו רפואית כדי שאמא שלי שהיא רופאה, תהיה שמחה. וכדי שאני אהיה שמח, עשיתי תואר נוסף במנהל עסקים.

ספר מה החברה עושה

דניאל: יצרנו סוכני AI שמבצעים את כל התהליך של הבאת לידים לחברות דרך 3 ערוצים, אימייל לינקדאין ושיחות טלפוניות. אם יש חברה שרוצה לידים חדשים אז יש בדרך כלל SDR, מעין איש מכירות להייטק (sales development representative) שעושה BizDev, אז אנחנו לקחנו את התפקיד ועשינו אוטומציה מלאה לחלק הראשוני שלו. החל מלמצוא את הלקוח הפוטנציאלי ולכתוב לו את האימייל המותאם אישי הראשוני, דרך פולו אפים ועד לנקודה שבו הלקוח אומר לי "מעניין אותי, רוצה לשמוע עוד". את הסיילס פיצ' לאחר מכן עושה האיש מקצוע, אבל את כל הפנייה החוזרת ונשנית שיש בהתחלה העברנו לאוטומציה מלאה. זה חוסך הרבה זמן של בן אדם ורואים את התוצאות, שהן לפעמים טובות בדיוק כמו של איש מכירות אנושי ולפעמים גם יותר טובות וזה גם חוסך יותר כסף ולשם העולם הולך.

מתי החברה הוקמה? כמה עובדים? 

דניאל: הקמנו את החברה ב-2021 והיא מונה כמעט 100 עובדים, מ-14 מדינות שונות. החברה היא ישראלית, אבל מאפשרים לעבוד ברימוט, לטייל בעולם ולהנות מהחיים. אני מאמין כשהעובדים שמחים התפוקה הרבה יותר גבוהה ויש הרבה יותר יצירתיות. 

מאיפה הרעיון לחברה?

דניאל: לפני כן היה לי עסק אחר של מוצרים פיזיים ורציתי לפנות לחנויות פיזיות בארה"ב ולהציע להם למכור את המוצר שלי בחנויות. חיפשתי כלי שיעזור לי לפנות אליהם בצורה מהירה, יסביר להם מה צריך ויעשה פולו עד שיגידו לי שמתעניינים ולא מצאתי והתחלתי להשתמש בכל הידע שלי מהאוניברסיטה ועשיתי משהו לעצמי. אז גם הבנתי שיש פה הזדמנות שתוכל לעניין אחרים וככה הכל התחיל. 

השקעתי כל כך הרבה שנים באוניברסיטה אז הכרתי AI לפני שכל העולם הכיר. לפני כמה שנים הייתי גם בתכנית הכרישים עם מוצר AI שמזהה מלנומה. זה חלק מההתמחויות שעשיתי באוניברסיטה והיה ברור שלשם העולם הולך. זהו אזור שהוא מאוד מאוד נוח עבורי, ותמיד ידעתי שבסוף המחשב יתחיל לקבל החלטות ולא הבן אדם.