עובדי נקסט אינשורנס (קרדיט: החברה)
עובדי נקסט אינשורנס (קרדיט: החברה)

אקזיט ישראלי נוסף: נקסט אינשורנס נרכשת לפי שווי של 2.6 מיליארד ד'

חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית, שנוסדה לפני פחות מעשור ומציעה פתרונות ביטוח לעסקים קטנים בארצות הברית, תימכר לקבוצת הביטוח הגרמנית Munich Re שהחזיקה עד כה בכשליש ממניותיה

איתן גרסטנפלד | (2)
נושאים בכתבה אקזיט

חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית NEXT Insurance (נקסט אינשורנס) נרכשת על ידי קבוצת הביטוח הגרמנית Munich Re תמורת 2.6 מיליארד דולר, ותהפוך לחלק מקבוצת ERGO, חברת הביטוח הראשית של Munich Re.


NEXT Insurance, שנוסדה ב-2016, היא חברת ביטוח טכנולוגית הפועלת מפאלו אלטו, קליפורניה, ומפעילה מרכז פיתוח בכפר סבא. החברה מתמקדת בצרכים הייחודיים של בעלי עסקים קטנים בארה"ב, ומציעה מוצרי ביטוח מותאם, נגיש ודיגיטלי, לרבות ביטוח צד שלישי לעסקים (General Liability) וביטוח עובדים (Worker's Compensation). מאז הקמתה, החברה חוותה צמיחה משמעותית, עם הכנסות של 548 מיליון דולר ב-2024. כיום משרתת החברה למעלה מ-600,000 לקוחות ומעסיקה כ-700 עובדים, בהם כ-200 במשרדיה בישראל.


ERGO היא אחת מקבוצות הביטוח הגדולות באירופה, הפועלת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם, עם מיקוד בשווקים באירופה ובאסיה. הקבוצה ליוותה את NEXT Insurance כמעט מאז הקמתה, ומחזיקה בכ-29% ממניותיה, כאשר לאחר השלמת העסקה היא צפוי להחזיק בכל הון המניות. כחלק מקבוצת ERGO, צפויה NEXT Insurance להכניס מאות מיליוני דולרים לרווח הנקי של החברה בטווח הבינוני.


"עסקה זו מסמנת פרק חדש עבור ERGO. יחד עם NEXT Insurance, ניכנס לשוק בינלאומי מבטיח ונרחיב את פעילותנו תוך גיוון נוסף של הפורטפוליו העסקי שלנו. במקביל, אנו נעבוד עם NEXT Insurance כדי לשלב את הטכנולוגיה החדשנית שלה עם המומחיות הטכנית שלנו, כחלק מהמחויבות שלנו לצמיחה רווחית מתמדת" אמר מרקוס ריס, מנכ"ל קבוצת ERGO.

קיראו עוד ב"BizTech"

 

"היום הוא רגע משמעותי עבור NEXT Insurance, לקוחותינו, הסוכנים והשותפים שלנו. במהלך שנים האחרונות שינינו את שוק ביטוח העסקים הקטנים בארה"ב באמצעות יצירת חוויית ביטוח קלה, יעילה ומותאמת אישית. העסקה הזו תאיץ אותנו קדימה, תאפשר להרחיב את הגישה הטכנולוגית שלנו ולסייע  לבעלי עסקים קטנים נוספים באמצעות פתרונות ביטוח חדשניים נוספים. בעזרת העוצמה והמומחיות של ERGO ו-Munich Re, ובאמצעות הידע הביטוחי הנרחב של הקבוצה, אנו נמשיך להוביל את מהפכת ביטוח העסקים הקטנים בארה"ב," אמר גיא גולדשטיין, מנכ"ל NEXT Insurance.


איתן בק, מייסד ושותף-מנהל בקרן TLV Partners: "גיא, ניסים ואלון לקחו על עצמם אתגר אדיר והפכו את אחת התעשיות הכי מסורתיות לחברה פורצת דרך. להשקיע בהם בפעם השנייה הייתה החלטה קלה, אחרי הדרך שעשינו יחד עם Check, שנמכרה ל-Intuit. הרכישה של Next Insurance על ידי Munich RE ב-2.6 מיליארד דולר היא הוכחה לחזון ולביצוע המרשים שלהם, ואנחנו גאים להיות חלק מהמסע הזה מהיום הראשון."

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחד שיודע 21/03/2025 17:44
    הגב לתגובה זו
    המחיר נמוך בהרבה מהמפורסם בכתבה העובדים ברובם מחזיקים באופציות שקיבלו או קנו במחיר גבוה יותר ממחיר המכירה כרגיל הכל שקרים וסיפורים הגרמנים לא פרייארים הם קנו את החברה במחיר של 34 דולרים למניה במקסימום שיהיה ברור
  • 1.
    שרברב 20/03/2025 17:52
    הגב לתגובה זו
    פעם נסיתי לרכוש פוליסה ולאחר מסכת ייסוריים הבנתי שהם בסהכ מתווכים שגוזרים קופון מיטב הנוכלות הישראלית איכס אחד גדול יפה שהצליחו להשחיל מישהו עם השקר הזה
דפדפן AI של פרפלקסיטי, COMET. קרדיט: רשתות חברתיותדפדפן AI של פרפלקסיטי, COMET. קרדיט: רשתות חברתיות

דפדפני ה-AI מצעידים אותנו לעבר אינטרנט שלא מיועד לבני אדם

הדפדפנים החדשים מבוססי בינה מלאכותית מבטיחים לבצע פעולות במקום המשתמש ולסכם עבורו את הרשת,  אבל בפועל הם עדיין איטיים, שוגים במשימות פשוטות ומאלצים את בוני האתרים לחשוב מחדש למי הם באמת מפתחים: לבני אדם או לרובוטים

רן קידר |
נושאים בכתבה AI אינטרנט

המירוץ על "הדפדפן הבא" כבר בעיצומו. חברות כמו OpenAI, פרפלקסיטי ואחרות מבטיחות לנו עולם חדש שייפתח בפנינו, כשבמקום גלישה וחיפוש, נוכל לקרוא מידע מסוכם ועדכני, אפילו מבלי ללחוץ על כפתור. דפדפני ה-AI מדברים על שיחה טבעית עם עוזר חכם, כך שבמקום לפתוח לשונית, להקליד בגוגל ולעבור על דפים, נוכל לכתוב הוראה חופשית וקלילה והדפדפן כבר יבצע עבורנו את כל העבודה. זה נשמע מעולה, אבל כל מי שהתנסה באחד משלל האפשרויות הקיימות יודע שהמוצרים עדיין בוסריים והם עדיין מתקשים במשימות בסיסיות. 

עם זאת, למרות שכרגע הם אינם תורמים לנו, המשתמשים האנושיים, ההשפעה שלהם מתחילה להתבטא ברחבי הרשת, ואתרים חדשים צריכים לקבל החלטות אסטרטגיות, ובראשם, האם האתר מיועד לגלישה או אנושית או שעדיף שיהיה מותאם לסוכני AI אוטונומיים.

דפדפני AI כמו אטלס של OpenAI או קומט (Comet) של פרפלקסיטי בנויים אחרת מדפדפנים קלאסיים כמו כרום, ספארי או פיירפוקס. במקום תיבת חיפוש שמובילה לרשימת תוצאות, נקודת הפתיחה היא צ'אט עם עוזר חכם: המשתמש כותב "סכם את כל הטאבים הפתוחים", "מצא לי את התנאים בחשבון האשראי הזה" או "הכן רשימת משימות מכל המיילים שלא קראתי", והדפדפן מנסה לבצע.

מאחורי הקלעים פועלים "סוכנים" (agents) שמבצעים פעולות ברשת בדומה למשתמש אנושי: גוללים, לוחצים על כפתורים, ממלאים טפסים ומעתיקים טקסטים בין לשוניות. הרעיון הוא לחסוך את הזפזופ הידני ולהפוך את הדפדפן לכלי עבודה שמבצע תהליכים מורכבים מקצה לקצה, למשל, להכין דו"ח חודשי, להשוות מחירי תוכנות SaaS או לבצע משימות בירוקרטיות, כמו מילוי טפסים ועוד. 

במקביל, גם השחקנים הוותיקים כמו גוגל, מיקרוסופט ומוזילה מוסיפים שכבות AI לתוך הדפדפנים הקיימים, מסיכומי עמודים ועד עוזרים בצד המסך, אבל משמרים את מודל הגלישה המסורתי שבו החיפוש הוא עדיין נקודת הכניסה המרכזית. לפי מחקרים פנימיים בתעשייה, רוב המשתמשים עדיין מרגישים בנוח יותר שה-AI משמש כתוספת לחיפוש, ולא כתחליף מלא.