שטייניץ רגע לפני שהדלק עלה ל-8 ש': "אני בטוח שאזרחי ישראל מוכנים לשלם קצת יותר - כדי למנוע אירן גרעינית"
בהחלטה של הרגע האחרון החליט הערב שוב רה"מ נתניהו להתערב בהעלאת מחיר הדלק וקבע כי ההעלאת המחיר תסתכם ב-5 אגורות ל-8 שקל לליטר בנזין 95 אוקטן בשירות מלא, במקום העלאה של 20 אגורות לרמה של 8.15 שקל לליטר. גם בחודש שעבר התערב ראש הממשלה ברגע האחרון על רקע הביקורת הציבורית.
שר האוצר, יובל שטייניץ, שהתארח מוקדם יותר בתוכנית 'פגוש את העיתונות' סירב להגיד האם לנוכח קולות המחאה אכן תהיה התערבות שתביא למיתון העלאת מחיר הדלק אך גם לא אמר שבוודאות לא תהיה התערבות שכזו.
לדברי שטייניץ', "המחירים עולים בכל העולם בגלל הסנקציות על אירן והכלכלה האירנית אכן נמצאת במשבר גדול. אני בטוח שאזרחי ישראל מוכנים לשלם קצת יותר על הדלק בכדי למנוע אירן גרעינית." כאשר נשראל שטייניץ על המיסוי הגבוה השיב כי "המס על הדלק בישראל הוא הנמוך ביותר באירופה".
שטייניץ אמר גם כי "מעבר לרצון להיות פופולרי, אני רוצה להגן על כלכלת ישראל, לא תהיה שום פריצה של התקציב או הגדלת הגירעון". עוזי לנדאו, שר האנרגיה והמים, שהתראיין אף הוא לתוכנית היה יותר גמיש בעמדותיו ואמר כי "צריך להביא לכך שהעלאות המחיר הבאות פחות יורגשו, כלומר שהמדינה תספוג".
שטייניץ נדרש להתייחס גם לעניין העלאת מחיר החשמל (העלאה של כמעט 9%) ואמר כי "הגז מ'תמר' אמור היה לזרום כבר השנה אבל בגלל סוגיית הנקודה הצפונית זה לא קרה וזה עולה לנו 12-15 מיליארד שקלים. לגבי חברת החשמל, יש מקום להתייעלות, זו אומנם חברה איכותית אבל יש מקום לרפורמה יחד עם הוועד כדי לעשות הכל על מנת למתן את עליית המחירים".
- 118.מה עושים כדי לזרוק את שטייניץ (ל"ת)להפגין 01/04/2012 12:11הגב לתגובה זו
- 117.אבי 01/04/2012 11:17הגב לתגובה זושתילכו לאלף ....תמיד יש להם סיבות. שהיה כסף הם חגיגו .וצחקו על מעמד הבניים
- 116.מרימוביץ 01/04/2012 10:14הגב לתגובה זוהזהר מזו. היא נגד שוק תחרותי והיא לא מבינה כלום בכלכלה ורק מתיימרת להבין. הזהרו ממנה
- 115.בא 01/04/2012 10:09הגב לתגובה זואת הכסף שלנו לקבוצות לחץ,בגלל זה אף פעם לא יהיה כאן אירופה .
- 114.בא 01/04/2012 10:00הגב לתגובה זויש שינוי באופוזציה ,והעלאות מיסים נותנים להם רוח גבית .
- 113.עירית 01/04/2012 09:52הגב לתגובה זוהמרוויח העיקרי מעליית המחירים של החשמל והדלק היא הממשלה! זאת הזדמנות לעשות עוד סיבוב על האזרחים שמשלמים מס במקום לדאוג שהנטל יחולק בצורה יותר צודקת וגם הממשלה תקצץ במישמניה (שר בלי תיק, לשכות מיותרות וכ) כן, גם מראית עין בממשלה שאיבדה את הרגישות והאמפטיה לאזרחיה, זה דבר חשוב. עד שכולנו נהייה עניים לא תרגעו?!
- 112.מוטי 01/04/2012 09:17הגב לתגובה זוהליכוד יטופל בכלפי כולל ביבי ושטיניץ
- 111.הכהן הגדול 01/04/2012 09:01הגב לתגובה זובוקר טוב לכולם ולשר האוצר המריונטה של ביבי ששוב שיחק בו ונתן לו סטירה מצלצלת נדמה לי ואני לא טועה ששטייניץ מזוכיסט ילד כאפות של ביבי בנוסף מעניין למה הגז לא זורם עדיין מר שטייניץ אם לא בגללך ובגלל שישינסקי הליצן אם הייתם נותנים לתשובה ולנובל לעבוד מזמן הגז היה זורם בגללכם הכל והתירוץ על מחירי נפט גבוהים זה קישקוש כי ראינו בשנים עברו שמחיר חבית נפט היה קרוב ל150 דולר לחבית והמחיר היה בהרבה יותר נמוך הסיבה האמיתית היא הממשלה שלוקחת מס כפול ומוגזם מהציבור הפראייר שבמקום להראות לביבי הנוכל את הדרך הבייתה מתרפס לפניו חכה ביבי הנוכל זמנך יגיע בבחירות הקרובות אתה וכל ממשלתך הגרועה תשלמו את המחיר יום טוב לכולם מהכהן הגדול
- 110.כלכלה לא פילוסופיה ! 01/04/2012 09:00הגב לתגובה זוכשתוקפים את שר האוצר בעובדות הקשורות לקשיי אנשים רבים לגמור את החודש בגלל יוקר המחיה . תשובתו של השר עוברת להרצאה כמה שהכלכלה הישראלית טובה וחזקה בזכותו ובזכות ממשלתו . מה ואיך זה עוזר לרבים וטובים שלא יכולים לגמור את החודש ?
- 109.הקורא במרק עוף 01/04/2012 08:10הגב לתגובה זואני מפחד יותר מהדיקטטורה הכלכלית של שטייניץ מאשר הפיסטוקים של אירן
- 108.רועי לוי 01/04/2012 07:30הגב לתגובה זוהמחיר של חבית נפט ושער הדולר ב2007 היו יותר גבוהים מהיום..והמחיר של ליטר דלק היה נמוך בהרבה מהיום. איך אתם מסבירים את זה?! המגמות בעולם בררורות התחממות גולובלית וגידול אוכלוסין ועליה ברמת החיים במדינות כמו סין והודו , יגרמו לעליה במחירי הנפט והמזון.. חבל שבין קרוב ל40 השרים שיש לנו אין אפילו אחד שממונה על תיכנון וחשיבה עתידית במדינה הזו.
- 107.ההגון 01/04/2012 06:46הגב לתגובה זוגם המתנשא מקשקש....איכס כזה לא היה לנו
- 106.בוקי 01/04/2012 06:33הגב לתגובה זובושה בגללו הגענו למצב הזה ,מעצבן איזה עזות מצח צריך להחליף את כל הממשלה הזאת
- 105.יעל 01/04/2012 05:18הגב לתגובה זומסכימים לשלם אבל שתעופו מהשלטון
- 104.רוניY 01/04/2012 04:38הגב לתגובה זושר אוצר מנותק ויהיר חסר כל קישורים לתפקיד מדבר אל העם כאילו אנחנו מפגרים, בושה לאיטיליגנציה, אני ממקווה מאוד שבמחאה הקרובה יעשו לו ביקור בית בלי לדפוק בדלת כי רק ככה יתחיל לזוז משהו במדינה המושחטת שלנו כמו שאמר ערבי חכם " כל כלב ביגי יומו" ונראה לי שהקיץ הקרוב הרבה כלבים יקבלו את המגיע להם.
- 103.אני מוכן לשלם יותר כדי שיעיפו את שטייניץ הזה (ל"ת)לא סובל את השטייניץ 01/04/2012 01:45הגב לתגובה זו
- 102.זאת הצרה,אירן מתגרענת ואנחנו משלמים ואין סוף (ל"ת)חלם 01/04/2012 00:35הגב לתגובה זו
- 101.למגיבים פה,אתם הזויים,מנותקים,ואכולי שנאת חנם (ל"ת)פסיכיאטר 01/04/2012 00:25הגב לתגובה זו
- 100.חזי 31/03/2012 23:56הגב לתגובה זוהוא כדי לממן שני דברים עיקריים: שרות ציבורי רקוב ומושחת ומנופח הניזון מהמיסים של כולנו על חשבון החינוך והבריאות. כן, כולל גם את תקציב הבטחון המאפשר משכורות ופנסיות לעשרות אלפי אנשים מיותרים היוצאים לפנסיה בגיל 45 על חשבון העובדים בסקטור הפרטי שעובדים עד גיל 67 גם נשים מסכנות שרוצים להעלות את גיל הפרישה שלהן. והדבר השני ההון שלטון שמאפשר לטייקונים ומקורבים למיניהם להרוויח והרבה מהציבור על כל דבר כולל גזילת הפנסיות. קשה קשה לחיות כאן, זה יתפוצץ לנו בפנים
- 99.חזי 31/03/2012 23:49הגב לתגובה זוולא בגלל הנקודה הצפונית. שר האוצר חיפש פופולריות בהקמת ששינסקי " הגז שייך לציבור" זוכרים? וסמך על הגז המצרי. השאר ידוע: הפופולריות והפופוליזם של שטייניץ עלו לנו 12 מליארד שקל ברכש של סולר
- 98.אלירן 31/03/2012 23:48הגב לתגובה זווראש ממשלה עוד יותר אהבל שחושב שאנחנו כאלה טיפשים...
- 97.אבי 31/03/2012 23:43הגב לתגובה זוקפיטליסט מושחת ,בובת סמרטוטים של רב הקפיטלסיטים ביביהו . מריונטה שכמותך.חכה חכה הבחירות בפתח. לך אין בעיה של דלק,הכול זה ליסינג ע" ח המיסים שלנו. הורדת עשרות אלפי משפחות מתחת לקו העוני. עמותות לנזקקים פורוחות ומתרבות כמו פטריות לאחר הגשם.רק בגלל שאתה נוסע במכונית שרד,ואוכל במסעדות פאר. הממשלה שלך לעולם לא חשבה לטובת העם.הכול לטובת הטייקונים . קופת המדינה מפוצצת מכסף.איך אתה מעז לפגוע שוב ושוב בעם שבחר בך. אל תדאג..שום דבר לא בטוח גם יומך יגיע ונעיף אותך מהממשלה
- 96.הנביא 31/03/2012 23:41הגב לתגובה זואיראן גרעינית ומילים של משחקי מצפון מסתירים תאוות בצע.
- 95.בן 31/03/2012 23:32הגב לתגובה זוהגיע הזמן להחליף את הממשלה העלובה הזו
- 94.סבא גפטו 31/03/2012 23:22הגב לתגובה זואין כמו ביבי שלנו שומר על כספי האזרחים ! ישר כח ביבי --אתה גדול !
- 93.כמה עולה ליטר דלק בצרפת בריטניה גרמניה ספרו (ל"ת)חבורה של בבוני שמאל 31/03/2012 23:21הגב לתגובה זו
- 92.השמאלנים לא יודעים כמה עולה בנזין באירופה (ל"ת)הליכוד רוב העם איתכם 31/03/2012 23:18הגב לתגובה זו
- 91.זה שאתה דוקטור לא אומר שהעם אידיוט !! (ל"ת)עם 31/03/2012 23:08הגב לתגובה זו
- איציק 31/03/2012 23:46הגב לתגובה זוכאשר מחיר חבית נפט עמד על 150 s שילמנו שיבעה שקלים היום חבית עולה 102s אנחנו אמורים לשלם מקסימום חמישה שקלים ביבי גנב לכן אני לא בוחר בו יותר והוא יענש מישמיים על הצער שהוא גורם לאזרחים במדינה
- 90.אבירם 31/03/2012 23:06הגב לתגובה זואלא אתה הגורם להעלאת מחירי הדלק
- 89.דובי 31/03/2012 22:44הגב לתגובה זוסה" כ שר אוצר בלי ביצים. תוכיח לעם שיש לך ביצים ותתפטר
- 88.ש 31/03/2012 22:34הגב לתגובה זוכל הסיפור של אירן זה שטויות של ביבי
- 87.אופניק 31/03/2012 22:29הגב לתגובה זואם לא היה עושה את שישינסקי היה מימון לתמר לפני שנתיים והיום היינו משלמים חצי על החשמל. הוא דפק את העם כדי לצאת גבר ובלי לחשוב. אישיוט ושקרן.
- 86.תפסיקו להצביע ליכוד מזוכיסטים! ממשלה רעה! (ל"ת)ggg 31/03/2012 22:25הגב לתגובה זו
- 85.שטייניץ צורר הישראלים (ל"ת)שר המסים 31/03/2012 22:21הגב לתגובה זו
- 84.אבי 31/03/2012 22:13הגב לתגובה זוחבורת קפיטליסטים . כבר לא יכול לחכות לבחירות להעיף אתכם
- 83.האידיוט 31/03/2012 22:00הגב לתגובה זוהאידיוט הזה לקח מיסים מגז שלא קיים בגלל זה הטיקונים משכו את תמר עוד שנה הטיפש הזה גרם לכולנו נזק אדיר במחירי החשמל ומאשים את כולם בואו נזרוק אותו לכל הרוחות
- 82.עליה רק בחבית 31/03/2012 21:53הגב לתגובה זואין שום סיבה שמחיר הבלו יהיה צמוד למחיר הדלק הבלו צריך להיות מקובע על מחיר x ברף העליון של מחיר הנפט וצריך בהתאמה ממחיר y.
- רציתם ביבי....תאכלו חרא!!!! (ל"ת)יניב 31/03/2012 22:10הגב לתגובה זו
- 81.ירון 31/03/2012 21:36הגב לתגובה זואנחנו מוכנים לשלם גם פחות אם תוזיל את המיסים על הדלק אל תאשים את איראן אלא את הטמאות של מקבלי ההחלטות
- 80.בבחירות תבין מה הישראלים מעדיפים (ל"ת)שלמה 31/03/2012 21:34הגב לתגובה זו
- 79.אני בוחר שלי יחימוביץ לשלטון!!!!!!!!!! (ל"ת)מתי קידוח? 31/03/2012 21:34הגב לתגובה זו
- 78.שחר 31/03/2012 21:27הגב לתגובה זועם משכורת של 25 אלף שח בחודש קל לו מאוד לדבר , מה זה שהוא מן הסתם מקבל דלקן. זו יציאה מגעילה וכל כך מרוחקת מהעם . יצור גועלי ומעל לכל איש רע
- 77.אלון 31/03/2012 21:18הגב לתגובה זותאשים רק את עצמך,אם לא היית שודד את החברות שבזכותן נמצאו מקורות האנרגיה ,היה לנו גז תוצרת כחול לבן... באיזו זכות אתה משנה הסכמים? אבוי למדינה ששר האוצר שלה הוא נוכל....כל עוד הוא בליכוד אני לא מתקרב לליכוד( למרות שאני לכודניק בנשמה).
- 76.ראל052000 31/03/2012 21:17הגב לתגובה זולדעתי הוא עדיין שמאלן גייס חמישי בממשלת ביביהו אירן גרעינית זה נישמע לשלם על ליטר בנזן 20 שקל.הוא בתוך תוכו שמאלן שרוצה שיחליפו את ביביהו .
- 75.בני 31/03/2012 21:15הגב לתגובה זוחוץ מלהעלות מיסים הוא לא יודע לעשות כלום.
- 74.בני 31/03/2012 21:15הגב לתגובה זוהאפס ממשיך לזרות מלח בעינינו,ניפגש בבחירות,ואז נראה איך אתה וביביהו תזחלו ותתפתלו,אבל אותי איבדתם לנצח.ואני מקווה שהרבה יצטרפו אליי.
- 73.השבר הרבה יותר גבוה 31/03/2012 20:58הגב לתגובה זוןרמת החיים באירופה הרבה יותר גבוהה. אין לא בושה לשר האוצר הזה
- 72.תפסיקו לבלבל את המוח עם איראן חזירים שכמוכם!! (ל"ת)נמאס מהקשקשנים 31/03/2012 20:57הגב לתגובה זו
- 71.טקסירו רפי 31/03/2012 20:54הגב לתגובה זוסתכלו נא למעלה וקיראו " הכנסות קב דלק קפצו ב38% על חשבון מי. על חשבון הציבור שממן אותם ובתיווכו של שר האוצר הדגול
- 70.אנחנו משלמים כפול על החשמל בגלל העיכוב של הגז (ל"ת)ממנו אותנו עד שיגיע 31/03/2012 20:53הגב לתגובה זו
- 69.טקסירו רפי 31/03/2012 20:52הגב לתגובה זומר שטיינמיץ היקר.גם אני מסכים שהישראלים מוכנים לשלם קצת יותר בעבור הדלק. אבל לקת שלי ולקצת שלך יש קונוטציות אחרות. קצת זאת מילה יחסית ואצלכם הממשלה הקצת לא נגמר ולא יגמר לעולם. אני באופו אישי ותראה שהזדהתי הייתי מוכן לשלם הרבה ולא לראות אתכם מנהלים בצורה כושלת את המדינה. תמיד טענתי שאתם לא מסוגלים לראות לנגד עניכם את הזקנים. פנסיונרים. החולים. ניצולי שואה. את אלה שידם לא משיגה את הלחם. אתם שלטון בתנופה . שלא עוצר את העשירים. מנהלי הבנקים והבנקים עצמם. את המנכלים ומנהלי החברות. ואתכם השרים שלא סופרים את הציבור מסנטימטר. אנא מר שטיינמיץ עשה מצוה וחזור אתה וביבי מהמקומות שבאתם. {אני אזכיר לך אתה לאונברסיטה וביבי לאופוזיציה} די תנו לאחרים לנהל את המדינה והכלכלה.ושיעלו אותנו לפסים הנכונים. כי אתכם עם ישראל נמצא הרבה הרבה מתחת לקו האדום.
- 68.אזרח 31/03/2012 20:47הגב לתגובה זוהם צוחקים עלינו הורדה של 5 אגורות כנראה שהעם מטומטם שיקצץ במספר השרים שלא עושים כלום במקום עליית הדלק
- 67.אורי 31/03/2012 20:46הגב לתגובה זואיך הפשפש עלה למעלה ?! איש נטול כישורים ונטול יכולות. לא ראוי לתפקידו.
- 66.תפסיקו לבחור בליכוד ב ב ק ש ה ממכם (ל"ת)א. 31/03/2012 20:46הגב לתגובה זו
- 65.לשטייניץ אין בעיה הוא וחבר מרעיו " מסודרים" (ל"ת)א. 31/03/2012 20:45הגב לתגובה זו
- 64.אביב 31/03/2012 20:43הגב לתגובה זותתחיל להיות יותר יצירתי יא חדל אישים ואפס מאופס שכמוך , אם לא היה הנושא הגרעיני אז היית אומר שתקעת נאד מסריח ואז כולם צריכים לסבול. חכה לבחירות יא אפס.....
- 63.ביבי , הוא גורם לך רק נזק - התפטר מהנודניק (ל"ת)רן 31/03/2012 20:41הגב לתגובה זו
- 62.ליכודניק לשעבר 31/03/2012 20:24הגב לתגובה זואתם שהבטחתם שלא תאפשרו העלאת הדלק מעל 5 ש" ח במבצע עופרת יצוקה. אני בטוח לא אבחר בביבי ובשכמותך יותר - ליכודניק לשעבר
- 61.יוסי 31/03/2012 20:23הגב לתגובה זולך הביתה יא זבל!!חיסלת את המעמד הביניים ....
- 60.משה 31/03/2012 20:20הגב לתגובה זוחייב להיות באחוזים מהמחיר ,ולעלות בכל פעם שמחיר הדלק בעולם עולה? למה לא סכום קבוע נגיד 2 ש" ח לליטר ושהחמדן שטייניץ יסתפק בזה? מיד יקפוץ השקרן ויאמר שאז בזמן ירידת מחירים היא תהיה קטנה - נכון,אז מה,אם תצטרך,שקרן,תשנה שוב לאחוזים.
- 59.מיקי 31/03/2012 20:10הגב לתגובה זומה הקשר לאירן גרעינית.האם אתה באמת חושב שהסנקציות ימנעו מאירן להיות גרעינית?
- 58.דורון 31/03/2012 20:07הגב לתגובה זוהאזרחים לא טיפשים אתה לאחר הבחירות הבאות במצב הטוב שלך תהייה באופוזיציה. במקרה הגרוע תחפש עבודה. אתה לא בנאדם אין לך רגש !!!!!!!!!!!!!!
- 57.שחצן, מתלהם,מנותק - הפקיד שטייניץ אתה לא משלם (ל"ת)טל 31/03/2012 20:03הגב לתגובה זו
- 56.אלון 31/03/2012 20:02הגב לתגובה זושבמשך שלוש שנות שלטון המס עלה ביותר מ-30% אולי יותר. רק פרופסור לפילוסופיה יכול להגיד דבר דבילי כזה. ניפגש בבחירות ונראה לכם....לעולם לא אצביע ליכוד
- 55.שמעון 31/03/2012 19:59הגב לתגובה זויש גברת שפנתה אלי כדי לעזור לה בנושא הרבית שבנק הפועלים תקע לה 13 אחוז שנתי על סך 30 אלף הלואה משנת 2003 הבנק השודד לא מספיק שהוא לוקח רבית גם עמלות לכן אבקש לעורר את הציבור כדי שלא יפול בפח לא להשקיע בבגק כזה שודד אני מבקש מהציבור עזרה ויעוץ מה עלי לעשות אני גרה בישכר דירה דירת חדר ומצבי הולך ומידרדר ביגלל הבנק יש בידי הוכחות וראיות על גובה הריבית שאני משלמת עבדו עלי
- נעים 31/03/2012 23:00הגב לתגובה זובריבת יותר נמוכה , ותסגור איתה את ההלואה הישנה .
- 54.מי המטומטמים שממשיכים להצביע ליכוד בדיוק?? (ל"ת)91 31/03/2012 19:55הגב לתגובה זו
- 53.אתם דוחפים אנשים חזק חזק צמוד לקיר, זה יתפוצץ (ל"ת)76 31/03/2012 19:53הגב לתגובה זו
- 52.העים יש לך עוד מה לגנוב מהציבור המסכן (ל"ת)אבי 31/03/2012 19:51הגב לתגובה זו
- 51.מתי קידוח? 31/03/2012 19:50הגב לתגובה זולמה שהממשלה לא תתחיל לייצר חשמל חינם מהשמש???
- 50.?? 31/03/2012 19:49הגב לתגובה זולגבי החשמל כנ" ל, אין גז, אז תחזרו למזוט עד שיגיע הגז מ" תמר" ותורידו את המחיר !! במקום להשתמש בסולר יקר!!! קצת יותר התחשבות באזרח ממשלה רעה !!!!
- 49.גם אני עברתי לתחבורה ציבורית. (ל"ת)טוב מאוד 31/03/2012 19:46הגב לתגובה זו
- 48.אני בן 60 עוד לא ראיתי ממשלה של גנבים ביום (ל"ת)משה 31/03/2012 19:42הגב לתגובה זו
- 47.לא נשאר לחיות בממשלה הזות מי יהיה בחירות הבית (ל"ת)משה 31/03/2012 19:41הגב לתגובה זו
- 46.ממשלה של נכלים וגנבים רק עולה במדינה לא נשאר (ל"ת)משה 31/03/2012 19:40הגב לתגובה זו
- 45.משה 31/03/2012 19:39הגב לתגובה זורק בישראל מדינה של גנבים לאור היום העים זה רק יתבטה בבחירות המדינה כולם כבר סנאים את הממשלה מיום שנבחרו הם יושבים ודנים אך לקחת את הכסף של הציבור ילה מתי זה כבר יגמר הביתה
- 44.hdtk 31/03/2012 19:38הגב לתגובה זושצריך לסתום את הפה.את ההפסד כולו ניתן לזקוף לזכותך ולזכות ידידיך ,הגנב ,וביביבובה .ובודאי את עליית מחירי הדלק.אין צורך להעלות את המס על הדלק בגובה עליית המחיר שלו.בכל מקרה הרשלה,אתה כבר לא מצחיק.!!! אגב בידיעות נכתב כי אתה טוען שאתה וביביבובה יישמתם התנהלות חברתית.זה טוב !!!הרשלה,שחקת אותה .זה באמת מצחיק.
- 43.דודו 31/03/2012 19:31הגב לתגובה זוהמצב הכלכלי בארץ מעולה ..מיסעדות מלאות..כל ילד עם פלאפון...כאשר חצי אירופה קורסת כלכלית ...
- 42.ברור שלא 31/03/2012 19:30הגב לתגובה זוהאם שטייניץ מוכן לשלם על הדלק כדי שאירן לא תהיה גרעינית?
- 41.הגז מתמר לא מגיע בגלל ועדת שישינסקי זאת האמת (ל"ת)שקרן שקרן שקרן 31/03/2012 19:15הגב לתגובה זו
- דור 31/03/2012 21:35הגב לתגובה זויקר לי 8 שקל מוכר האוטו תחבורה ציבורית זולה יותר. פחות נוחות ניסתדר. שבוע טוב לכולם
- סנקציות 31/03/2012 21:00הגב לתגובה זוכל הדרך אל הפצצה. הדרך הטובה ביותר היא להרוס עד היסוד את כל תשתיות הפתוח, כך שיחשבו פעמיים אם לחזור ושוב לפתח. רק להזכיר כי סדאם חוסיין לא העיז לחזור ולבנות מחדש כור אחר בגלל העלויות הכבדות. אותו הדבר לגבי אירן: ברגע ונהרוס להם את כל תשתיות ,ספק אם יחזרו ולבנות מחדש. נראה כי התקופה שהיתה ממשלה עם עמוד שדרה עם החלטיות נחושה עברה מהעולם !
- 40.אזרח 31/03/2012 19:11הגב לתגובה זואם יסרב למהלכים, לעושק המיסים יפוטר בידי ]טרונו השקרן ולכן אין לו ברירה, כל עוד הוא מצליח להוציא לביבי את הערמונים מהאש הוא יהיה על תקן שר אוצר, מרגע שינסה לשחות נגד הזרם של ביבי י-ט-בע. ולכן עיזבו את השליח, שלחו את טענותיכם לשולח לביבי הזחוח והמלא בטחון כמו נאד נפוח. סתם מעניין האם בכל העולם עולים מחירי הדלק כמו אצלנו, האם " השפעת הנפט האיראני" באה לידי ביטוי בשר מדינות העולם כמו אצלינו, הרשו לי לנחש שלא !!!!!
- 39.הוא לא טיפש הוא סתם אטום והזוי (ל"ת)אריאל 31/03/2012 19:09הגב לתגובה זו
- 38.שרון 31/03/2012 19:04הגב לתגובה זותשלחו חזרה לכנסת חלק מהשרים, תעברו למכוניות חסכוניות יותר, תיסעו פעם בשבוע באוטובוס לכנסת, תיראו כאילו אכפת לכם.
- 37.עד מתי ימלכו עלינו כישלונותשטיינפליץ,ביבי,ברק (ל"ת)יובל 31/03/2012 19:02הגב לתגובה זו
- 36.D 31/03/2012 19:02הגב לתגובה זוהוא פשוט חולה
- 35.אבי 31/03/2012 18:59הגב לתגובה זוכאשר חבית נפט עלתה 150$ ליטר בנזין נמכר בארץ ב6.5 ש" ח זוכרים? טוב שיש את אירן מה יהיה מחר? שר אוצר טיפש או שאנו טיפשים?
- 34.רונן 31/03/2012 18:57הגב לתגובה זומסיים על רווחי הבנקים יפתרו את הבעיה
- 33.זפת ונוצות (ל"ת)ביבי ושטייניץ 31/03/2012 18:57הגב לתגובה זו
- 32.סיני 31/03/2012 18:56הגב לתגובה זולמרות הכל העם שלנו מצביע ביבי . יודעים למה?? זה מפני שהם קונים את הקולות של כל הפרימיטיבים והזקנים שלא מבינים דבר מחייהם. מכניסים להם 100שח ביד והנה התוצאה העגומה. הצעירים והבנים צריכים לשמור על הוריהם שלא יתפתו בעבור תשלום כלשהו.
- חנטריש 31/03/2012 20:49הגב לתגובה זומי שמנצח בבחירות הם קבלני הקולות שמרווים כסף רב מהקולות שהם אוספים עבור בצע כסף והם שותק והעם סובל והעם משלם מכיסו הפרטי
- 31.מיסים על רווחי בבנקים יפתרו את הבעיה (ל"ת)רונו 31/03/2012 18:56הגב לתגובה זו
- 30.קורמורן 31/03/2012 18:56הגב לתגובה זוהמחיר הגבוה של הדלק נובע בחציו מעליית מחירי הדלק העולמי וחציו בגלל המיסוי הכבד המחושב באחוזים ממחיר הדלק.
- 29.למה אתם לא מרידים מיסים מה שעולה לא ירד (ל"ת)אבי 31/03/2012 18:52הגב לתגובה זו
- 28.רק בבחירות זה יתבטה מדינה של גנבים (ל"ת)דוד 31/03/2012 18:50הגב לתגובה זו
- עד הבחירות כולם ישכחו (ל"ת)מאיר 31/03/2012 19:08הגב לתגובה זו
- 27.מדינה של גנבים שקרנים אן עוד מה להוסיף (ל"ת)דוד 31/03/2012 18:49הגב לתגובה זו
- 26.על מה אתה מדבר רק לקחת מהציבור (ל"ת)דוד 31/03/2012 18:49הגב לתגובה זו
- 25.אני עצמאי לאחר המסים לא נשאר לי משכורת לא כמו (ל"ת)דוד 31/03/2012 18:48הגב לתגובה זו
- 24.יעקב 31/03/2012 18:48הגב לתגובה זואדם שלא חיי במדינה ,אין לשר האוצר רגש , ולא איכפת לו ממעמד הבניים ומטה.
- 23.חזיר אתה יודעה רק לקחת (ל"ת)דוד 31/03/2012 18:48הגב לתגובה זו
- 22.עים משכורת כמו שלך גני מכן לשלם (ל"ת)דוד 31/03/2012 18:47הגב לתגובה זו
- 21.יוסי 31/03/2012 18:46הגב לתגובה זובכל פעם שהמדינה מעלה את מחיר הדלק האפס הזה מאשים את אירן,הוא חושב שהציבור מתומתם,חכה נפגש בהפגנות בקיץ הקרוב,אחרי הקיץ הקרוב הוא ונתניהו,שר האוצר האמיתי לא הבובה על חוט הזה,כבר לא יהיו בשלטון
- 20.אביב 31/03/2012 18:45הגב לתגובה זואתה שוכח שהרכב שמשרת אותך הוא ע" ח קופת האזרחים קופת המדינה. אתה לא משלם אגורה על הדלק, אידיוט בלחץ, אתה אוכל ומשמין על חשבון המסכנים.אתה פשוט רגיל כל כך שהכל חינם לך שזה לא מזיז לך כל העליות האלה.
- 19.אלון 31/03/2012 18:39הגב לתגובה זואיש סטום. איך אתה בטוח??." אני בטוח שאזרחי ישראל מוכנים לשלם קצת יותר על הדלק " אתה ממש אידיוט,כל יומיים אתה מעלה מחירים בכל התחומים,אזרחי ישראל שונאים אותך ומי שבחר בך כשר אוצר ביבי החלמאי. כולי תפילה שתוחלפו בקרוב.
- 18.משה 31/03/2012 18:38הגב לתגובה זולמרות הכל העם שלנו מצביע ביבי
- 17.ירון 31/03/2012 18:38הגב לתגובה זויש למישהו פה גם משהו חכם להגיד??? כי קצת מעייף לשמוע קיטורים
- זומבע 31/03/2012 20:39הגב לתגובה זואו שאתה יחצן שלו, או שאתה מרוייח המון או שאתה מקורב, או שאתה חנפן, אבל שום דבר אחר חוץ מאלה
- מ 31/03/2012 20:12הגב לתגובה זוהאם אתה חושב שהאנשים שמביעים את כעסיהם אינם צודקים?.
- 16.מיקי 31/03/2012 18:36הגב לתגובה זונראה אותך שגם אתה מוכן לשלם עבור דלק מכיסך הפרטי כדי למנוע אירן גרעינית. אתה מרוויח פי כמה וכמה משכר המינימום, והנה ההזדמנות שלך להוכיח שגם אתה חלק מעם תחזיר את האוטו שקיבלת ממדינה ותיסע באוטו הפרטי כש הוצאות הדלק אליך ואז נראה אותך אם אתה מדבר באותה שפה. עד אז....
- מיקי כל הכבוד (ל"ת)משה 31/03/2012 19:14הגב לתגובה זו
- 15.תני 31/03/2012 18:36הגב לתגובה זוהתנהגות הממשלה היה דוגמה חייה לבית האח הגדול.חסר רק ד" ר רבינוביץ שיספק להם כדורים,ויאזן אותם. רמת הממשלה כדיירי הבית בנווה אילן . יש לקבל צוו הריסה לשניים.
- 14.ערן 31/03/2012 18:33הגב לתגובה זוועוד קצת בשביל שיהיו התנחליות, ורק עוד קצת כדי לממן משפחות אברכים שלא עובדים ורק עוד טיפ טיפה כדי לממן ממשלה מנופחת...אחי יש לך 10 שקל לבאר שבע?
- 13.ירון 31/03/2012 18:28הגב לתגובה זווגם על חלקך בשריפת הכרמל.
- 12.האחד 31/03/2012 18:27הגב לתגובה זויודעים מה שיקחו אותו גם בלי שלום. שר אוצר מהגרועים שהיו לישראל שעסוק יותר בפופולזם ויחסי ציבור מאשר בתרומה אמיתית
- סימה 31/03/2012 20:35הגב לתגובה זומס 12.נכון נכון נכון!
- 11.אבי 31/03/2012 18:26הגב לתגובה זואיבדנו 15 מיליארד, יותר זיהום ונאבד עוד הרבה יותר אם לא תעוף. הכל בגלל תאות הבצע שלך ואהבת הכבוד, דחיתם את תמר בשנתיים!!!
- חורמיש 31/03/2012 20:33הגב לתגובה זוכל טוקבטיסט שמגיב למאמר הזה מה שיש לו בקצה האצבע אין לשטייניץ בכל הראש.
- 10.עומרי 31/03/2012 18:20הגב לתגובה זופופוליסט בשקל ..
- ציפי 31/03/2012 21:38הגב לתגובה זואתה צודק רק שטייניץ לאירנים הם יעשו דלק ממנו העשן יעבור בשמיים דרך ישראל
- ואני מציע להוסיף גם את ביבי וממשלתו הנפלאה... (ל"ת)אזרח 31/03/2012 19:15הגב לתגובה זו
- רעיון מציוין אחי (ל"ת)משה 31/03/2012 18:36הגב לתגובה זו
- 9.ירון 31/03/2012 18:17הגב לתגובה זוצודק ב-100%, די לפופולזים
- חמור עבודה 31/03/2012 18:30הגב לתגובה זולהעלות לך את השכר בשל כתיבת הטוקבקים התומכים. ועכשיו ברצינות: אתה טיפש! יושבת ממשלה שמכילה 28 שרים וסגני שרים והתשלומים שלנו רק עולים. אולי מישהו צריך את כספנו כדי להצדיק את הניהול ה כושל ואינפוטנציה? המדינה איכבה את הגז בשנה נקודה. לא הירוקים ולא הערבים וללא האירנים גרמו לייקור מחירי החשמל אלא התנהגוות בריונית של מפיה מבית יוצרו של ביבי שגורמת לנו לשלם ביוקר על כל צעד ושעל במדינה המטורפת הזו
- מקווה ששטייניץ משלם לך טוב (ל"ת)חתיכת אידיוט 31/03/2012 18:21הגב לתגובה זו
- 8.מה בין מחט לתחת? אפס מאופס... דמגוגיה!!!! (ל"ת)ירושלמי 31/03/2012 18:15הגב לתגובה זו
- 7.ישראלי 31/03/2012 18:13הגב לתגובה זומדינה קטנה ממשלה גדולה. כל כך הרבה שרים לללא תיק.
- זומר 31/03/2012 20:29הגב לתגובה זוכמו שאצל ניצולי השואה ככל שהם מתמעטים מתרבים משרדי הארגונים שלהם על מנתלגנוב את כספיהם רגע לפני הקבר
- יפה אמרת (ל"ת)משה 31/03/2012 18:23הגב לתגובה זו
- 6.לפני הבחירות המחיר ירד פלאים.אירן לא תהיה אז? (ל"ת)דני 31/03/2012 18:12הגב לתגובה זו
- 5.ישראלי 31/03/2012 18:11הגב לתגובה זולפני חודש נאמר שיהי ה בור בהכנסות ממסים אם מחיר הדלק לא יעלה.כעת אומר השר שעליה בגלל איראן.כל פעם תירוץ אחר. אדוני השר- החיים שלנו עולים יקר מאד.לי זה עולה יותר!!
- 4.מבינה משהו 31/03/2012 18:11הגב לתגובה זולך תספר סיפורים לסבתא... אם לא הייתם מטילים כ" כ הרבה מיסים על ייצור הגז הכל היה שונה. זה מאוד מזכיר את עם ישראל שהתענה משרי מיסים, שיהיה לעם ישראל חג חרות שמח
- 3.משה 31/03/2012 18:10הגב לתגובה זובכל מקרה אתה וראש הממשלה הייתם צריכים להחליט איפה צריכה הנקודה הצפונית להיות ולא לחכות אבל אתם שני טיפשים פחדנים שמפחדים לקחת אחריות ודרך אגב אתה נוסע על חשבוננו בחינם
- קובי 31/03/2012 18:16הגב לתגובה זוכולה איזה פילוסוף שניהיה שר אוצר פודל של נתניהו
- אביגדור 31/03/2012 18:27תיקח כספים מהטייקונים..
- לקובי 31/03/2012 18:21הבעיה שכולנו זועקים ושמים עלנו קצוץ הם רואים את הסקרים ומבינים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים העם מצביע ביבי
- 2.מה קשר לאירן למיסוי הדלק שמעל תיכנון תקציבי (ל"ת)גמלאי 31/03/2012 18:07הגב לתגובה זו
- תירוצים של טייקון (ל"ת)בנגל 31/03/2012 18:25הגב לתגובה זו
- 1.בטו 31/03/2012 18:04הגב לתגובה זושטייניץ שר האוצר הגרוע ביותר שהיה לישראל
- כריש 22 01/04/2012 07:22הגב לתגובה זושר אוצר שקרן מגעיל ולא אכפת לו מאף אחד ינץ מהכיסא אני אישית נגעל לראות אותו ולא הצביע לו בבחירות הבאות חלאה
- איש מנותק והזוי שר אוצר לא שפוי (ל"ת)להעיף אותו מיידית 31/03/2012 18:39הגב לתגובה זו
- דני 31/03/2012 18:15הגב לתגובה זושטיינפליץ ו BB הרגו אותנו עם שישינסקי עשו מס רטרואקטיבי כמו ונצואלה