התגעגעתי אז באתי: אסי שביט מצטרף כשותף למשרד הפרסום חברון-זלצמן
אסי שביט מצטרף כשותף למשרד הפרסום חברון זלצמן. המשרד, שהוקם לפני 4 שנים, ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט.
שביט (38) נחשב לאחד מאנשי הפרסום הבולטים בענף והצטרפותו אמורה להעניק למשרד תוספת כוח משמעותית. שביט שחתום על הצלחות גדולות בתחום הפרסום בישראל החל את דרכו בלימודים בבית הספר School of Visual Arts בניו-יורק שם סיים בהצטיינות.
לאחר חזרתו לארץ עבד שביט כ-7 שנים במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ו-3 שנים כסמנכ"ל בגיתם BBDO. בהמשך עבר לחו"ל לתקופה קצרה ועבד במשרד "BBDO דיסלדורף" בגרמניה, שם היה שותף למספר קמפיינים שדורגו כפיינליסטים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן.
בשנים האחרונות שביט דחה מספר הצעות להשתלב במשרדי פרסום בארץ כשותף ומנכ"ל (מתוך אילוצים משפחתיים) עד שהחליט לצעוד חזרה לענף דווקא דרך חברון-זלצמן.
לשביט זכורים מספר מהלכים בולטים בתעשייה: מיתוג שופרסל דיל- הכסף שלך קונה יותר. חיש גד- בואנ'ה זה אחלה כסף, סלקום- מהלך משהו קטן וטוב. כל מהלך המיתוג של ניקול- חוגלה קימברלי, עלם- דגל אורות התקווה, מהלכים לתנובה, אוסם ועוד.
חברון זלצמן (בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן) רשם צמיחה מרשימה בארבע השנים האחרונות וצבר לקוחות מן השורה הראשונה וביניהם: יקבי כרמל, רשת קפה קפה, ג'ונסון & ג'ונסון, ג'רוזלם פוסט, אלטמן, היטאצ'י, סבוקאלם, גלידות פלדמן, אופטיק דורון ועוד. בחודשים האחרונים צירף המשרד לקוחות נוספים וביניהם: רשת מודי, רשת הדים וזכותי- מימוש זכויות רפואיות. על פי יפעת בקרת פרסום חברון זלצמן מדורג במקום ה- 30. נכון לחודש אוקטובר 2010.
דודי חברון: "התברכנו בשותף ואיש מקצוע מהמעלה הראשונה בענף. אסי שביט ימלא תפקיד שישלב בתוכו את תחום האסטרטגיה והקריאייטיב פלנינג. אני בטוח כי צירופו של אסי יעניק ערכים נוספים רבים ללקוחות ויביא לגידול משמעותי בנפח הפעילות של המשרד".