לא מסתערים: הזוכים במכרז היח"צ של רשות ההגירה הסתפקו בהודעה לקונית

'קבוצת וילנאי לשיווק' ו'רובינס שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי' זכו במכרז לייעוץ אסטרטגי להסברה ברשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול. שני המשרדים הוציאו הודעה מסודרת ולא הוסיפו
עדי מגר |

ברשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול צריכים יח"צ. מאז הוקמה הרשות ב-2008 לא היו נושאים בוערים יותר לטפל בהם כמו היום. יישום החלטות הממשלה בתחום הטיפול בעובדים זרים, יישום החוק הביומטרי, העברת מערך בקורת הגבולות ונושאים נוספים.

לצורך הסיטואציה המורכבת הזו נשכרו שירותי היח"צ של 'קבוצת וילנאי לשיווק' ו'רובינס שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי', שאמורים לספק לרשות שירותי ייעוץ אסטרטגי והסברה, כולל רעיונות יצירתיים וחדשניים באשר למיצוב, מיתוג, פרסום ושיווק תחומי פעילותה של הרשות.

אז הנושאים שעל הפרק אכן בוערים אך בשני המשרדים עדיין לא יוצאים בכותרות או הצהרות לגבי האסטרטגיה המתוכננת ומסתפקים ושחררו התייחסות כללית בלבד בזו הלשון:

צביקה וילנאי, מנכ"ל 'קבוצת וילנאי לשיווק': "רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול ניצבת בפני אתגרים גדולים, בתחומים שונים, כאשר רבים מהם תלויים בשיתוף הפעולה של הציבור הרחב. הטמעת חשיבותה של הרשות, ופעולותיה, בקרב הציבור הרחב היא אתגר מקצועי שאנו שמחים וגאים להיות חלק ממנו".

צביקה רובינס, מנכ"ל משותף: "הטמעת פעילויותיה של הרשות בקרב הציבור הרחב הינה מהלך מורכב הדורש עבודה תקשורתית אסטרטגית מול מגזרים וקהלים רבים ובכלל זה הציבור הרחב וגופי הממשל השונים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה