HOT מסיימת חוזה עם ערוץ הספורט ומכריזה שהיא פתוחה להצעות חדשות

חברת הכבלים HOT קרובה לסיום החוזה לאחר 5 שנים ונותנת את האות לפתיחת התחרות על הפקת ערוצי הספורט במטרה ל"השביח את המוצר הניתן ללקוחות"
משה בנימין |

חברת HOT מפרסמת היום הזמנה להציע הצעות (RFP) להפקת ערוץ הספורט בחבילת הבסיס וערוץ ספורט בתשלום (הערוצים המופקים כיום 5, ו- 5+). חוזה ההפקה הנוכחי של הערוצים עומד להסתיים בסוף שנת 2008.

רון הרמלין, מנהל הערוצים של HOT אמר כי: "עם סיומה של התקשרות ממושכת בת 5 שנים, החלטנו להעמיד את חוזה הפקת ערוצי הספורט לתחרות ולבחון את המחיר ואת האפשרות להשביח את המוצר הניתן ללקוחותינו. המפיק הנוכחי של ערוצי הספורט הפיק בשנים האחרונות את ערוצי הספורט ועשה זאת במקצועיות וברמה גבוהה בשיתוף פעולה וביחסי עבודה טובים. HOT מציעה היום מוצר ספורט טוב אבל אנחנו מאמינים שתמיד יש מקום לבדוק דרכים לשפר את המוצר ואת עלותו".

"פרסום ה-RFP לערוצי הספורט ממשיך מהלך שהסתיים לאחרונה במסגרתו החליפה HOT את ספק הסרטים, במטרה לתת ללקוחות מגוון תכנים הכולל יותר ערוצים יותר בכורות ויום שידורים מלא לצד הוספת ערוץ סדרות מוביל. אנו פועלים על מנת להמשיך ולעשות את המרב והמיטב למען צופינו על מנת שיוכלו ליהנות מהתוכן הטוב ביותר ולהמשיך להתחדש ולהתעדכן עם מוצר איכותי ומגוון".

HOT מוסרת, כי כל הצעה חייבת לכלול התחייבות להפיק את הערוצים עבור המזמין למשך תקופה של שלוש שנים עם אופציה להארכה.

המציע נדרש לכלול בהצעתו מפרט תוכן, הכולל תיאור מפורט של תכני הערוצים ולוח השידורים. על מפרט התוכן להתייחס, בין היתר, להיקף, איכות וגיוון התוכן שיוצע בערוצים לרבות בהתייחס למספר שעות השידור של הערוץ ביממה; האטרקטיביות של אירועי הספורט שישודרו בערוץ; היקף השידורים הישירים; היקף הפקות המקור ומגוון ענפי הספורט שישודרו בערוץ.

בנוסף, המציע יציג בהצעה את יכולתו להתקשר עם גורמים מקומיים ובינלאומיים לרכישת זכויות לשידור אירועי ספורט מרכזיים וכן יידרש לעמוד בהוראות הדין, לרבות החלטות המועצה לשידורי כבלים ולוויין החלות על הפקת הערוצים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה