פישמן מפזר טלוויזיות חוצות ברחבי הארץ בהשקעה של 2 מיליון דולר

CTV חברת המדיה הדיגיטאלית, מקבוצת פישמן מרחיבה את פריסתה ונכנסת לנקודות חדשות
משה בנימין |

CTV חברת המדיה הדיגיטאלית הגדולה בישראל, מקבוצת פישמן, מרחיבה את פריסת טלוויזיות החוצות ברחבי הארץ בהיקף השקעה של כ-2 מיליון דולר.

במסגרת ההתרחבות הציבה השבוע החברה מסכי חוצות דיגיטאליים נוספים בחוצות המפרץ בחיפה, בירושלים, בחולון, באשדוד ובראשון לציון. המסכים ממוקמים במיקומים מרכזיים ובולטים כחלק מהחשיבה האסטרטגית של החברה.

חברת CTV מחזיקה בכ 15 מסכים בפריסה ארצית אשר מיוצרים על ידה ונשלטים על-ידי מערכת ניהול תוכן המותאמת לקהלים ייעודיים ברצועות שידור ומצלמה מתקדמת המאפשרת בקרה על כמות הנחשפים למסך במהלך שעות היממה; וכן, באלפי מסכי פרסום אלקטרוניים בנקודות שירות ומכירה, רשתות שיווק, בנייני משרדים ועוד.

לדברי יקי וטורי, מנהל הפיתוח העסקי: "חברת CTV עברה בשנה האחרונה תהליך אדיר של פיתוח: שיתוף הפעולה מול בנק דיסקונט גדל למעלה מ 50% , אנו מסיימים בימים אלו את פריסת המסכים בחדרי האוכל של חברת קוקה קולה בכל הארץ לאחר פיילוט מוצלח והתרחבות בפריסת מסכי החוצות. בתחום האודיו, אנו ממשיכים להתפתח ולהיכנס לקניונים נוספים. כמו כן, לאחרונה הקמנו שתי תחנות רדיו נוספות בביג יקנעם ובקניון הסיטי, באשדוד. כיום מפעילה החברה תחנות בכ 50 קניונים מהמובילים בארץ".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה