ARC interactive זכתה בתקציב הפרסום באינטרנט של לאומי קארד

התקציב טופל עד כה ביורו 4D ולפני כחודשיים יצא למכרז אליו ניגשו 5 משרדים
משה בנימין |

חברת ARC interactive - שלוחת האינטרנט של גלר-נסיס היא הזוכה בתקציב הפרסום באינטרנט של לאומי-קארד. התקציב המדובר יעמוד על כ-2 מיליון שקל.

תקציב הפרסום של לאומי קארד טופל עד כה במשרד האינטראקטיב יורו 4D ולפני כחודשיים נודע כי לאומי קארד הוציאה את התקציב למכרז עליו התחרו 5 משרדים ובינהם יורו 4D.

בין משרדי הפרסום שהתחרו היו מ'קאן דיגיטל, NEXT-IN, פובליסיס וובאימאג', D-SAY וארק אינטראקטיב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה