יש מי שלא מפחד מהירידות בנאסד"ק: EyeBlaster הישראלית יוצאת להנפקה

מתחרותיה העיקריות של החברה: גוגל ומיקרוסופט. היקף ההנפקה עשוי להגיע ל-115 מיליון דולר
עדי בן ישראל |

חברת EyeBlaster הישראלית, העוסקת בתחום הפרסום המקוון, מתכננת לבצע הנפקה בנאסד"ק למרות הירידות החדות בשווקים. כך עולה מדיווח של החברה ל-SEC (רשות ני"ע האמריקנית). החברה לא ציינה מה יהיה היקף ההנפקה, אולם בשוק מעריכים כי זו עשויה להגיע לרמה של 115 מיליון דולר.

מבין מתחרותיה העיקריות של EyeBlaster ניתן למצוא ענקיות תוכנה עולמיות, ובהן גוגל ומיקרוסופט, אשר רכשו את דאבל-קליק ואטלס בהתאמה. "אנו צופים כי גוגל ומיקרוסופט ישתמשו בהון שלהן ובמשאבים שלהן על מנת להרחיב את עסקי אטלס ודאבל-קליק כדי להתחרות בנו", נמסר בהודעת EyeBlaster.

את שנת 2007 סגרה EyeBlaster עם זינוק ברווח הנקי לרמה של 7.4 מיליון דולר לעומת 3.7 מיליון דולר ב-2006. בשורה העליונה, ידעה החברה זינוק של 62% בהכנסות השנתיות ל-44.7 מיליון דולר. לחברה 979 לקוחות נכון לסוף 2007.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה