רקיט בנקיזר מחדירה מותג כביסה חדש לישראל

בנקיזר תשקיע 4 מיליון שקל בהחדרת מותג הכביסה Woolite – "וולייט" מארה"ב. בחברה צופים שההחדרה תוביל לגידול של קטגוריית הכביסה כולה ב- 8%
משה בנימין |

חברת רקיט בנקיזר הפועלת בתחומי ה- Home Care באמצעות פרוטפוליו מותגים רחב, מחדירה מותג כביסה חדש לישראל – "וולייט". בנקיזר תשקיע 4 מיליון שקל בהחדרתו לישראל.

לדברי גיורית כרמי, מנהלת תחום כביסה ברקיט בנקיזר: "עד היום עולם הכביסה פנה אל הצרכן בעיקר עם תועלות של ניקיון וריח. רקיט בנקיזר זיהתה שקיים סגמנט צרכנים שונה שחשוב לו לשמור על הבגדים ופתחה את "וולייט". "וולייט" יוצר למעשה סגמנט חדש בתחום הכביסה –"safe-tergent" עולם של הגנה וטיפוח".

טל בן פורת, סמנכ"לית שיווק רקיט בנקיזר מוסרת: "השאיפה של רקיט בנקיזר בכל התחומים בהם היא פועלת היא להגדיל ולהצמיח קטגוריות – הן על ידי חדשנות מוצרית והעברת צרכנים למוצרים מתקדמים והן על ידי פיתוח קטגוריות. מעבר של 5% מצרכני אבקות הכביסה לשימוש בנוזל

כביסה "וולייט" יביא לגידול של 8% בקטגורית הכביסה כולה".

שוק הכביסה בישראל מוערך בכ- 380 מיליון ש"ח, כאשר האבקות מהוות 89%(כספי) מהקטגוריה ומובילות את הצמיחה בשוק 4% (YTD 11'07). סגמנט נוזלי כביסה מהווה כ- 7% בלבד מהקטגוריה כשהשחקנים המרכזיים הם: אריאל, פרסיל וסנו.

בעולם, במיוחד בארה"ב ובאירופה, סגמנט נוזלי הכביסה הנו נרחב הרבה יותר ובמדינות מסוימות מהווים הנוזלים עד 50% מנתח השוק הכספי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

הדס מינקה ברנדהדס מינקה ברנד

"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"

הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל


זיו וולף |
נושאים בכתבה כלכלה

תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.

היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".

אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".

מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.

"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".