אודי A6 e-tron Sportback. צילום יואב פולסאודי A6 e-tron Sportback. צילום יואב פולס

אודי A6/S6 e-tron - חשמליות פרימיום החל מ 525.0 אש"ח

צ'מפיון, יבואנית דגמי AUDI לישראל השיקה את ה A6/S6 החשמליות בגירסאות ספורטבק וסטיישן. 

יואב פולס | (2)

קבוצת צ'מפיון, יבואנית דגמי AUDI לישראל השיקה הבוקר את דגמי A6 / S6 E-tron, עם ארבעה דגמים של רכב הפרימיום של המותג.

ה A6 בנוי על פלטפורמה חשמלית חדשה PPE (Premium Platform Electric) ומערכת חשמל 800V המאפשרת טעינה מהירה (מאוד).

ל A6 / S6 ארבע גירסאות, שלוש גירסאות ספורטבק, ועוד גירסת סטיישן, AVANT בשפת AUDI.

רכב הכניסה, הוא ה - A6 e-tron Sportback 50 עם הנעה אחורית. ה A6 מצוייד בסוללה בקיבולת 75.8Kwh, מנוע בהספק של 285 כ"ס (עד 326 כ"ס במצב בוסט), ומומנט של 44.3 קג"מ. דגם זה מאיץ מעמידה ל – 100 קמ"ש בתוך 6 שניות, והמהירות המקסימלית עומדת על 210 קמ"ש. הטווח 600 ק"מ בתקן WLTP האירופאי.

הדגם הבא הוא ה - A6 e-tron Sportback 55, גם הוא עם הנעה אחורית. בדגם זה מותקנת סוללה בקיבולת 94.9Kwh, ומנוע בהספק של 367 כ"ס (עד 380 בבוסט) ומומנט של 57.6 קג"מ. רכב זה מאיץ מעמידה ל – 100 קמ"ש ב- 5.4 שניות, והמהירות המקסימלית זהה - 210 קמ"ש. דגם זה כבר מצוייד במתלים אדפטיביים והטווח המוצהר עומד על 727 ק"מ WLTP.

שני דגמי ה S6 כבר מקבלים הנעה כפולה, הקוואטרו המפורסם של AUDI.

ה - S6 e-tron Sportback, עם הסוללה הגדולה בקיבולת 94.9 קוט"ש. ההספק המשולב עומד על  503 כ"ס (550 במצב בוסט), ובהתאם, התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 3.9 שניות. המהירות המקסימלית 240 קמ"ש. כמובן שגם כאן תמצאו מתלים אדפטיביים. הטווח המוצהר עומד על 650 ק"מ WLTP.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

הדגם היפה מכל הארבעה הוא כמובן הסטיישן הספורטיבי ה -  - S6 e-tron Avant הנתונים הטכניים זהים לזה של ה S6 SB אולם הטווח עומד על 620.0  ק"מ WLTP.


AUDI S6 e-tron AVANT. צילום יצרן

כל הדגמים מגיעים כאמור עם מערכת חשמל 800V המאפשרת טעינה איטית AC בהספק של עד 11Kw או טעינה מהירה DC בהספק של עד 270Kw. עוד מבית AUDI שני שקעי טעינה AC משני ציגי הרכב לטובת נוחות והתאמה לכל חניה ולכל עמדה פרטית או ציבורית. גאוני.

המימדים של כל הדגמים דומים עד כדי זהים, עם שינויים קלים – אורך כולל 4.928 מטר, בסיס גלגלים 2.946 מטר לסדרת 6A, 2.951 ל 6S. מקדם גהרר 0.21 CD והמכוניות מצויידות ברשימה ארוכה של אביזרים ופינוקים כראוי לרכב פרימיום אמיתי. עוד ניתן לציין לוח מחוונים דיגיטלי 11.9'' מולטימדיה 14.5, מסך לנוסע 10.9''.

כל הגירסאות מקבלות סט מערכות בטיחות מלא, ובהתאם ציון איבזור בטיחות הוא מקסימלי – 8.

המחירים, בהתאם. החל מ 524.6 אש"ח לדגם A6 e-tron Sportback 50, דרך 649.6 אש"ח לדגם A6 e-tron Sportback 55. ה - S6 e-tron Sportback כבר עולה 849.6 אש"ח, ואילו ה AVANT עולה 865.0 אש"ח.

כרגיל, נמתין לרכב הדגמה על מנת לבחון את הרכב בחיים האמיתיים, ונחזור לדווח.

 


תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אדפטיבי 11/05/2025 21:30
    הגב לתגובה זו
    עדיף להשקיע בחללית ולעוף מכאן
  • 1.
    מחירים חזיריים וחסרי הגיון באדיבות צמפיון חזירוטורס (ל"ת)
    בחילה 11/05/2025 15:05
    הגב לתגובה זו
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם

השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.

המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן. 

על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.

יואב פולס |
נושאים בכתבה ענף הרכב

אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).

מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.

אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.

Revers Accounting

כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.

ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.