את זה אסור לכם לפספס: צפו בפרסומות שישודרו בסופרבול
פוטבול הוא לא בדיוק הספורט הכי פופולרי מחוץ לגבולות ארה"ב, אבל ההתרגשות סביב משחק הגמר שלו - הסופרבול שיתקיים בלילה שבין 13 ל-14 בפברואר (שעון ישראל) - מתקרבת לשיא ולאו דווקא בשל המשחק עצמו. לצד ההתמודדות הספורטיבית (הפעם בין הלוס אנג'לס רמס לסינסינטי בנגלס) ובמיוחד לנוכח משבר הקורונה, גמר ליגת ה-NFL כולל עוד שני מרכיבים חשובים לא פחות: מופע המחצית והפרסומות שמופקות במיוחד עבור האירוע.
אז מה יהיה בצד האומנותי? אם תצליחו להחזיק מעמד עד אחרי 2:00 לפנות בוקר, תוכלו לצפות השנה במחצית המשחק את אמינם, ד"ר דרה, סנופי דוג, קנדניק לאמא ומרי ג'יי בלייג'.
90 פרסומות בסופרבול, 6.5 מ' ד' לפרסומת
אבל כאמור, למשולש הזה יש צלע חשובה לא פחות: סרטוני הפרסומת המושקעים שחלק מהחברות חושפות בימים ובשבועות שלפני האירוע כדי ליצור באזז למותגים שלהן. השנה ישלמו חברות לרשת NBC לא פחות מ-6.5 מיליון דולר עבור ספוט פרסומת 30 שניות בשידור ארצי, זינוק של כמעט 20% ביחס לשנה שעברה, אז שילמו 5.6 מיליון דולר ל-30 שניות. פרסומות בטריטוריות מקומיות יעלו הרבה פחות. הסכומים לא כוללים כמובן עלויות הפקה.
כ-90 פרסומות ישודרו במהלך משדר הסופרבול הקרוב. לפני מספר ימים אמר סגן נשיא רשת NBC למכירות ופרסום, דן לובינגר, כי מרבית יחידות הפרסום נשארו. הפרסומות ברשימת המפרסמים בסופרבול כוללות חברות מזון, משקאות וחטיפים, מותגי מכוניות והמון חברות טכנולוגיה, כולל גם קריפטו - הלהיט החדש באירוע הנוכחי.
- קומקאסט מפצלת את הערוצים שלה - מה יהיה עם CNBC ו-MSNBC?
- התגעגעתם לקרלינג? 500 שעות לייב ישודרו ממשחקי החורף
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בין המפרסמות אפשר למצוא את פייסבוק, אמזון פריים וידאו, הולו, פרינגלס, AT&T, אמריקן איירליינס, טורקיש איירליינס, יונייטד איירליינס, אאודי, ניסאן, טויוטה, יגואר, יונדאי, פפסיקו, קוקה קולה, WeatherTech, אתר בוקינג, טאקו בל, חברת הסחר האלקטרוני היפנית Rakuten , וחברות הקריפטו Crypto.com ו-FTX.
שורפים מיליונים? נהנים מחשיפה ושיח מטורפים
הפרסום בסופרבול לא רק שנותן חשיפה של כ-100 מיליון צופים אמריקאים, אלא גם דיבור על הפרסומות שחלקן כאמור נחשף לפני כן על ידי החברות עצמן. כך יוצא שמאות מיליונים בארה"ב ובעולם כולו נהנים מפרסומות יצירתיות (לרוב) ומשעשעות (לעיתים), ואילו המפרסמים ששופכים כמה מיליוני דולרים טובים כדי לזכות בחתיכת נדל"ן במקבצי הפרסומות בסופרבול, נהנים מהשקעה שהיא הכי וליו-פור-מאני עבורם, בזכות שיח ערב ברשתות החברתיות ובתקשורת העולמית.
הבעיה מבחינתו הישראלים, שהשידור שמועבר באמצעות ערוץ הספורט, לא יכלול את מקבצי הפרסומות, ומה שנזכה לראות הוא את המשחק עצמו, ההופעות במחצית, שירת ההמנון בתחילת האירוע, ואת אולפן ערוץ הספורט. ולכן, קיבצנו עבורכם כמה פרסומות שיופיעו בסופרבול הקרוב, עם מספר לא מבוטל של סלבריטאים. תהנו.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף...
חטיפים ומשקאות
מותג Lay's גייס את סת' רוגן ופול רוד לסרטון. בשלב הראשון החברה שחררה שני טיזר>>>
ואתמול חשפה את סרטון הפרסומת המלא>>>
הזמר והמפיק היהודי צ'ארלי פות' מככב בפרסומת של דוריטוס, אחת החברות הכי יצירתיות בכל הנוגע לפרסום בסופרבול. פות' מגלה שמישהו חדר לקרוואן שלו על סט ההפקה>>>
פפסיקו, יצרנית פפסי ומגוון מותגי חטיפים חוזרת שוב לאחים פייטון ואיילי מאנינג, כוכבי פוטבול לשעבר ואחים במציאות, שממשיכים לריב, ובסוף נקלעים למסע מטורף לעבר האצטדיון בלוס אנג'לס בו יתקיים הסופרבול>>>
חברת המשקאות Michelob ULTRA גייסה אף היא את פייטון מאנינג, לסרטון משעשע>>>
חברת החטיפים פרינגלס עם טיזר של שש שניות שמציג ציוץ בו נכתב: "שמישהו יעזור לי. היד שלי נתקעה בקופסת הפרינגלס">>>
באד לייט גייסה את השף הכוכב גאי פיירי לפרסומת למשקה שלה Bud Light Seltzer Hard Soda שמופיע לראשונה בסופרבול. בסרטון משמש פריירי כראש עיריית פלבורטאון שמקבל מכמה חברים שמגיעים לעיר דרך מעבר מתוך מקרר, את המשקה>>>
הימורים
ענקית הימורי הספורט DraftKings, שרכשה לפני פחות משנה את בלו ריבן הישראלית, מציגה את אלת המזל שלהם>>>
וסרטון נוסף של DraftKings שישודר בסופרבול>>>
טכנולוגיה ותקשורת
חברת המסחר האלקטרוני היפנית Rakuten עם אחת מכוכבות משחקי הכס האנה וודינגהם, בטיזר בו היא צוחקת ברשעות, ומשתעלת בסוף>>>
עבור שירות הפייבר שלו, גייסה חברת AT&T שתי כוכבות ענק, מילה קוניס ודמי מור, שלשתיהן משהו משותף: קוניס נשואה לאשטון קוצ'ר, מור הייתה נשואה לו בעבר. התוצאה נהדרת>>>
מטא (פייסבוק) תשדר פרסומת של 60 שניות במהלך הסופרבול. החברה שחררה טיזר על מקום מפגש שנוצר מחדש באמצעות מציאות מדומה כרשת מסעדות בשם Questy's >>>
רכב
הטיזר לפרסומת האקשן של ניסאן בכיכובו של יוג'ין לוי, הזכור כאבא מסדרת סרטי אמריקן פאי, הניב כבר יותר משמונה מיליון צפיות>>>
- 1.הפרסומות של החטיפים מעולות!!!! (ל"ת)משקיע 03/02/2022 12:39הגב לתגובה זו

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.