
צילום: צילום יחצ
שת"פ בין זאפ רסט למסעדה הבאה: חסויות בתוכנית ומיני סייט
זאפ יפעיל מתחם ייעודי באתר רשת 13 ובמקביל יקבל חסות אחת בכל אחד מפרקי הריאליטי השבועי. גורמים בתעשייה מעריכים כי עלות המהלך עומדת על כחצי מיליון שקל
אתר המסעדות זאפ רסט חתם על הסכם שיתוף פעולה עם רשת עבור הריאליטי המדובר "המסעדה הבאה של ישראל". השת"פ כולל מיני סייט שהקים זאפ רסט מקבוצת זאפ, באתר רשת 13, לצד חסות אחת לזאפ רסט בכל אחת מ-12 פרקי התוכנית. על פי הערכות בשוק הפרסום, העלות של שיתוף פעולה כזה עומדת על כחצי מיליון שקל. בזאפ ראסט סירבו להתייחס לסכומים.
"המסעדה הבאה של ישראל" שתעלה הערב לשידור ברשת 13, היא ריאליטי קולינרי שבועי. בכל שבוע יתקיים פרק אודישנים שבו המתמודדים יציגו מול פאנל של ארבעה שופטים, קונספט למסעדה שהם רוצים לפתוח, התפריט, העיצוב והאווירה של המסעדה, והם אף יבשלו את מנות הדגל שלה.
ארבעת שופטי התחרות - השפים אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט, והעיתונאית ואשת הקולינריה רותי רוסו - יחליטו בסיום כל פרק מיהו המנצח והוא זה שיזכה להגשים את החלום שלו ולפתוח מסעדה שתהיה פתוחה להזמנות ומשלוחים כבר בערב השידור. המסעדה תפתח למשך שבוע בלבד עד לפרק הבא.
מרגע פתיחת המסעדה במלון בראון ברוט, ניתן יהיה להזמין מקומות במסעדה במתחם ייעודי ובלעדי של זאפ רסט באתר רשת 13. בנוסף, אתר זאפ רסט גם ילווה את העונה עם בסיקור מיוחד, חוות דעת של סועדים, תפריטים וטורי דעה על המתמודדים, השופטים והאוכל. אופיר גולדמן, סמנכ"ל טכנולוגיות וצמיחה בקבוצת זאפ, מסר: "כאתר המוביל בתחום המסעדות, אנחנו גאים ושמחים להשיק את שיתוף הפעולה עם רשת ולהיות חלק מתוכנית ריאליטי מקורית וחדשנית שטרם נראתה כמוה בעולם".זמן סקר: כמה תעשה הערב השקת הריאלי ״המסעדה הבאה״ של רשת? תזכורת: מול נינג׳ה ישראל עם יובל שמלא
— @BizMedia (@BizMediaa) January 24, 2022