אחרי גיוס עורך לטיים אאוט: סיגלר בסדרת מנויים בקבוצה
סדרת מינויים בקבוצת התקשורת סיגלר של יובל סיגלר. לאייס נודע כי מריאנה בננסון קודמה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של הקבוצה, הכוללת את המגזינים טיים אאוט תל אביב ואת, ואת המיזם החדש השולחן. בננסון (32), הצטרפה לטיים אאוט לפני כשנתיים, ולפני כן הייתה עורכת דף הבית של וואלה וראש דסק באתר הארץ.
הדר טורוביץ' תקים ותנהל את מחלקת הפוסט-פאבלישינג בקבוצת סיגלר, שתתמקד בשיווק והפצת מגוון התכנים הנוצרים על-ידי המערכות העיתונאיות בתחומי התרבות, הלייף סטייל, הקולינריה והאופנה. במסגרת זאת תהיה טורוביץ' אחראית גם על פיתוח נכסי הסושיאל של טיים אאוט, את והשולחן, שבמצטבר נהנים מיותר מחצי מיליון עוקבים בפייסבוק, כרבע מיליון עוקבים באינסטגרם ומעל 200 אלף נמענים לניוזלטרים השונים. אגב, קבוצת סיגלר נהנית מיותר מ-1.5 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש באתרי הקבוצה.
לטורוביץ' (38) ניסיון של 18 שנה במגוון תפקידי ניהול ועריכה באמצעי מדיה שונים, בין היתר כמשנה לעורך הראשי של וואלה, ועורכת משנה של פנאי פלוס מקבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות עבדה כמנהלת שיווק ותוכן בחברת ההיי טק 'שואובוקס' שנרכשה לאחרונה על ידי WIX ובחברת האד-טק 'הירו מדיה'.
מינוי נוסף הוא של דנה נקר-פוגל שתהיה מנהלת מחלקת שיתופי הפעולה המסחריים ("טיים אאוט בוטיק"), המתמחה בפתרונות תוכן משולבים 360 מעלות, בפרינט-דיגיטל-וידיאו-סושיאל-לייב עבור לקוחות הקבוצה. נקר-פוגל (29) שימשה בעבר כמנהלת קריאטיב ותוכן של חברת LDI המייצגת מותגים בינ"ל בישראל, בהם וורנר ברדרס, מאטל ואחרים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומינוי אחרון הוא של איריס קורן, שתהיה עורכת התכנים הראשית של "טיים אאוט בוטיק". קורן (35) מגיעה לתפקיד לאחר 6 שנים בישראל היום שם ערכה את מדורי הלייף סטייל באתר, ולאחר ששימשה כמנהלת התוכן של חברת השיווק הדיגיטלי 'קרמבו רבל'ס'.
רק לאחרונה מונה ירון טן ברינק לעורך הראשי של מגזין טיים אאוט תל אביב, במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארה"ב. טן ברינק ייכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט ויהיה אחראי למגזין השבועי, לאתר האינטרנט ולפיתוח מחלקת הווידיאו החדשה של טיים אאוט.
בקבוצת סיגלר אישרו את הפרטים.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
