יובל סיגלר טיים אאוט את
צילום: גולשים
פרסום ראשון

אחרי גיוס עורך לטיים אאוט: סיגלר בסדרת מנויים בקבוצה

מריאנה בננסון תהיה סמנכ"ל הדיגיטל בקבוצת התקשורת של יובל סיגלר, הדר טורוביץ' תנהל את מחלקת הפוסט-פאבלישינג, וגם דנה נקר-פוגל ואיריס קורן גויסו
אלכסנדר כץ |

סדרת מינויים בקבוצת התקשורת סיגלר של יובל סיגלר. לאייס נודע כי מריאנה בננסון קודמה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של הקבוצה, הכוללת את המגזינים טיים אאוט תל אביב ואת, ואת המיזם החדש השולחן. בננסון (32), הצטרפה לטיים אאוט לפני כשנתיים, ולפני כן הייתה עורכת דף הבית של וואלה וראש דסק באתר הארץ.

 

הדר טורוביץ' תקים ותנהל את מחלקת הפוסט-פאבלישינג בקבוצת סיגלר, שתתמקד בשיווק והפצת מגוון התכנים הנוצרים על-ידי המערכות העיתונאיות בתחומי התרבות, הלייף סטייל, הקולינריה והאופנה. במסגרת זאת תהיה טורוביץ'  אחראית גם על פיתוח נכסי הסושיאל של טיים אאוט, את והשולחן, שבמצטבר נהנים מיותר מחצי מיליון עוקבים בפייסבוק, כרבע מיליון עוקבים באינסטגרם ומעל 200 אלף נמענים לניוזלטרים השונים. אגב, קבוצת סיגלר נהנית מיותר מ-1.5 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש באתרי הקבוצה.

 

לטורוביץ' (38) ניסיון של 18 שנה במגוון תפקידי ניהול ועריכה באמצעי מדיה שונים, בין היתר כמשנה לעורך הראשי של וואלה, ועורכת משנה של פנאי פלוס מקבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות עבדה כמנהלת שיווק ותוכן בחברת ההיי טק 'שואובוקס' שנרכשה לאחרונה על ידי WIX ובחברת האד-טק 'הירו מדיה'.

 

מינוי נוסף הוא של דנה נקר-פוגל שתהיה מנהלת מחלקת שיתופי הפעולה המסחריים ("טיים אאוט בוטיק"), המתמחה בפתרונות תוכן משולבים 360 מעלות, בפרינט-דיגיטל-וידיאו-סושיאל-לייב עבור לקוחות הקבוצה. נקר-פוגל (29) שימשה בעבר כמנהלת קריאטיב ותוכן של חברת LDI המייצגת מותגים בינ"ל בישראל, בהם וורנר ברדרס, מאטל ואחרים.

 

ומינוי אחרון הוא של איריס קורן, שתהיה עורכת התכנים הראשית של "טיים אאוט בוטיק". קורן (35) מגיעה לתפקיד לאחר 6 שנים בישראל היום שם ערכה את  מדורי הלייף סטייל באתר, ולאחר ששימשה כמנהלת התוכן של חברת השיווק הדיגיטלי 'קרמבו רבל'ס'.

 

רק לאחרונה מונה ירון טן ברינק לעורך הראשי של מגזין טיים אאוט תל אביב, במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארה"ב. טן ברינק ייכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט ויהיה אחראי למגזין השבועי, לאתר האינטרנט ולפיתוח מחלקת הווידיאו החדשה של טיים אאוט.

בקבוצת סיגלר אישרו את הפרטים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״