אחרי גיוס עורך לטיים אאוט: סיגלר בסדרת מנויים בקבוצה
סדרת מינויים בקבוצת התקשורת סיגלר של יובל סיגלר. לאייס נודע כי מריאנה בננסון קודמה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של הקבוצה, הכוללת את המגזינים טיים אאוט תל אביב ואת, ואת המיזם החדש השולחן. בננסון (32), הצטרפה לטיים אאוט לפני כשנתיים, ולפני כן הייתה עורכת דף הבית של וואלה וראש דסק באתר הארץ.
הדר טורוביץ' תקים ותנהל את מחלקת הפוסט-פאבלישינג בקבוצת סיגלר, שתתמקד בשיווק והפצת מגוון התכנים הנוצרים על-ידי המערכות העיתונאיות בתחומי התרבות, הלייף סטייל, הקולינריה והאופנה. במסגרת זאת תהיה טורוביץ' אחראית גם על פיתוח נכסי הסושיאל של טיים אאוט, את והשולחן, שבמצטבר נהנים מיותר מחצי מיליון עוקבים בפייסבוק, כרבע מיליון עוקבים באינסטגרם ומעל 200 אלף נמענים לניוזלטרים השונים. אגב, קבוצת סיגלר נהנית מיותר מ-1.5 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש באתרי הקבוצה.
לטורוביץ' (38) ניסיון של 18 שנה במגוון תפקידי ניהול ועריכה באמצעי מדיה שונים, בין היתר כמשנה לעורך הראשי של וואלה, ועורכת משנה של פנאי פלוס מקבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות עבדה כמנהלת שיווק ותוכן בחברת ההיי טק 'שואובוקס' שנרכשה לאחרונה על ידי WIX ובחברת האד-טק 'הירו מדיה'.
מינוי נוסף הוא של דנה נקר-פוגל שתהיה מנהלת מחלקת שיתופי הפעולה המסחריים ("טיים אאוט בוטיק"), המתמחה בפתרונות תוכן משולבים 360 מעלות, בפרינט-דיגיטל-וידיאו-סושיאל-לייב עבור לקוחות הקבוצה. נקר-פוגל (29) שימשה בעבר כמנהלת קריאטיב ותוכן של חברת LDI המייצגת מותגים בינ"ל בישראל, בהם וורנר ברדרס, מאטל ואחרים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומינוי אחרון הוא של איריס קורן, שתהיה עורכת התכנים הראשית של "טיים אאוט בוטיק". קורן (35) מגיעה לתפקיד לאחר 6 שנים בישראל היום שם ערכה את מדורי הלייף סטייל באתר, ולאחר ששימשה כמנהלת התוכן של חברת השיווק הדיגיטלי 'קרמבו רבל'ס'.
רק לאחרונה מונה ירון טן ברינק לעורך הראשי של מגזין טיים אאוט תל אביב, במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארה"ב. טן ברינק ייכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט ויהיה אחראי למגזין השבועי, לאתר האינטרנט ולפיתוח מחלקת הווידיאו החדשה של טיים אאוט.
בקבוצת סיגלר אישרו את הפרטים.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
