אחרי גיוס עורך לטיים אאוט: סיגלר בסדרת מנויים בקבוצה
סדרת מינויים בקבוצת התקשורת סיגלר של יובל סיגלר. לאייס נודע כי מריאנה בננסון קודמה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של הקבוצה, הכוללת את המגזינים טיים אאוט תל אביב ואת, ואת המיזם החדש השולחן. בננסון (32), הצטרפה לטיים אאוט לפני כשנתיים, ולפני כן הייתה עורכת דף הבית של וואלה וראש דסק באתר הארץ.
הדר טורוביץ' תקים ותנהל את מחלקת הפוסט-פאבלישינג בקבוצת סיגלר, שתתמקד בשיווק והפצת מגוון התכנים הנוצרים על-ידי המערכות העיתונאיות בתחומי התרבות, הלייף סטייל, הקולינריה והאופנה. במסגרת זאת תהיה טורוביץ' אחראית גם על פיתוח נכסי הסושיאל של טיים אאוט, את והשולחן, שבמצטבר נהנים מיותר מחצי מיליון עוקבים בפייסבוק, כרבע מיליון עוקבים באינסטגרם ומעל 200 אלף נמענים לניוזלטרים השונים. אגב, קבוצת סיגלר נהנית מיותר מ-1.5 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש באתרי הקבוצה.
לטורוביץ' (38) ניסיון של 18 שנה במגוון תפקידי ניהול ועריכה באמצעי מדיה שונים, בין היתר כמשנה לעורך הראשי של וואלה, ועורכת משנה של פנאי פלוס מקבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות עבדה כמנהלת שיווק ותוכן בחברת ההיי טק 'שואובוקס' שנרכשה לאחרונה על ידי WIX ובחברת האד-טק 'הירו מדיה'.
מינוי נוסף הוא של דנה נקר-פוגל שתהיה מנהלת מחלקת שיתופי הפעולה המסחריים ("טיים אאוט בוטיק"), המתמחה בפתרונות תוכן משולבים 360 מעלות, בפרינט-דיגיטל-וידיאו-סושיאל-לייב עבור לקוחות הקבוצה. נקר-פוגל (29) שימשה בעבר כמנהלת קריאטיב ותוכן של חברת LDI המייצגת מותגים בינ"ל בישראל, בהם וורנר ברדרס, מאטל ואחרים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומינוי אחרון הוא של איריס קורן, שתהיה עורכת התכנים הראשית של "טיים אאוט בוטיק". קורן (35) מגיעה לתפקיד לאחר 6 שנים בישראל היום שם ערכה את מדורי הלייף סטייל באתר, ולאחר ששימשה כמנהלת התוכן של חברת השיווק הדיגיטלי 'קרמבו רבל'ס'.
רק לאחרונה מונה ירון טן ברינק לעורך הראשי של מגזין טיים אאוט תל אביב, במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארה"ב. טן ברינק ייכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט ויהיה אחראי למגזין השבועי, לאתר האינטרנט ולפיתוח מחלקת הווידיאו החדשה של טיים אאוט.
בקבוצת סיגלר אישרו את הפרטים.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
