אחרי גיוס עורך לטיים אאוט: סיגלר בסדרת מנויים בקבוצה
סדרת מינויים בקבוצת התקשורת סיגלר של יובל סיגלר. לאייס נודע כי מריאנה בננסון קודמה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של הקבוצה, הכוללת את המגזינים טיים אאוט תל אביב ואת, ואת המיזם החדש השולחן. בננסון (32), הצטרפה לטיים אאוט לפני כשנתיים, ולפני כן הייתה עורכת דף הבית של וואלה וראש דסק באתר הארץ.
הדר טורוביץ' תקים ותנהל את מחלקת הפוסט-פאבלישינג בקבוצת סיגלר, שתתמקד בשיווק והפצת מגוון התכנים הנוצרים על-ידי המערכות העיתונאיות בתחומי התרבות, הלייף סטייל, הקולינריה והאופנה. במסגרת זאת תהיה טורוביץ' אחראית גם על פיתוח נכסי הסושיאל של טיים אאוט, את והשולחן, שבמצטבר נהנים מיותר מחצי מיליון עוקבים בפייסבוק, כרבע מיליון עוקבים באינסטגרם ומעל 200 אלף נמענים לניוזלטרים השונים. אגב, קבוצת סיגלר נהנית מיותר מ-1.5 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש באתרי הקבוצה.
לטורוביץ' (38) ניסיון של 18 שנה במגוון תפקידי ניהול ועריכה באמצעי מדיה שונים, בין היתר כמשנה לעורך הראשי של וואלה, ועורכת משנה של פנאי פלוס מקבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות עבדה כמנהלת שיווק ותוכן בחברת ההיי טק 'שואובוקס' שנרכשה לאחרונה על ידי WIX ובחברת האד-טק 'הירו מדיה'.
מינוי נוסף הוא של דנה נקר-פוגל שתהיה מנהלת מחלקת שיתופי הפעולה המסחריים ("טיים אאוט בוטיק"), המתמחה בפתרונות תוכן משולבים 360 מעלות, בפרינט-דיגיטל-וידיאו-סושיאל-לייב עבור לקוחות הקבוצה. נקר-פוגל (29) שימשה בעבר כמנהלת קריאטיב ותוכן של חברת LDI המייצגת מותגים בינ"ל בישראל, בהם וורנר ברדרס, מאטל ואחרים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומינוי אחרון הוא של איריס קורן, שתהיה עורכת התכנים הראשית של "טיים אאוט בוטיק". קורן (35) מגיעה לתפקיד לאחר 6 שנים בישראל היום שם ערכה את מדורי הלייף סטייל באתר, ולאחר ששימשה כמנהלת התוכן של חברת השיווק הדיגיטלי 'קרמבו רבל'ס'.
רק לאחרונה מונה ירון טן ברינק לעורך הראשי של מגזין טיים אאוט תל אביב, במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארה"ב. טן ברינק ייכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט ויהיה אחראי למגזין השבועי, לאתר האינטרנט ולפיתוח מחלקת הווידיאו החדשה של טיים אאוט.
בקבוצת סיגלר אישרו את הפרטים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
