שהר לוינשטיין
צילום: יח"צ

"בלי רעיון שיגרום ללקוח להעיף אותנו מהחדר, עדיף לא להציג"

מנהלת הקריאייטיב של ה-Hooligans והשותפה שהר לוינשטיין מתארחת בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER. "הגדרת המשרד היא דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי"
כתבי אייס | (4)

בפרק ה-22 של EAR CATHER פודקאסט הפרסום של מירן פחמן מתארחת שהר לוינשטיין שותפה ומנהלת הקריאייטיב הראשית של משרד הפרסום Hooligans שמציין כבר 7 שנים להיווסדו. לוינשטיין מדברת על ההגדרה של המשרד אותו היא מתארת כ"דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי מ-A TO Z".

על הקמת המשרד אומרת לוינשטיין כי "בעבר היינו כל כך נאיביים, מקס (שצ'רבקוב, שותפה ובעלה, מ"ב) אומר כל הזמן שאם הייתי יודע כמה חרא נעבור בדרך כנראה שלא הייתי נכנס לזה ואני מסכימה איתו".

על הסטטוס של סוכנות דיגיטל אומרת לוינשטיין: "דיגיטל היה נחמד בקמפיינים של 360 מפעם אבל אין יותר דבר כזה כי הכל דיגיטל, כי מי שעשה את 'פירלס גירל' וכל החיים שזה קיבל מאז, בסופו של דבר זה פסל ברונזה הכי לא חדשני, אבל כשכולם שמעו על זה כי 700 מיליון איש העלו את התמונות שלו - זה דיגיטלי או לא?".

על ההתנגשות שבין תפקידה כמנהלת קריאייטיב ובעלים היא אומרת: "צריך לייצר את ההפרדה, מראש הגדרנו גבולות ברורים של אחריות וזכות וטו. מקס הוא המנכ"ל ואחראי על ניהול לקוח וטכנולוגיה ומרים אחראית על הצד של הארט למרות שזה גם קריאייטיב וזה נורא פלואידי אבל לצורך העניין אם יש רעיון שאני אומרת שמציגים אותו ויהי מה, או לא מציגים אותו, אז כך יהיה וכל אחד בתחומו".

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    על לא דבר 15/11/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    כמה רוח וצלצולים ונסיון מלאכותי פתטי להיות עאלק מגניבה. היכן הקבלות הפרועות שלך? מה עשית? מה שינית? איפה השפעת? זה לא מספיק לדבר בשפה מלוכלכת וכאילו לא דופקת חשבון, העבודות שלך פשוט משעממות ונטולות כל הבנה. ואגב, כשזורקים אותך מהחדר זה לא בגלל רעיונות פרועים, זה פשוט בגלל שאת בלתי נסבלת.
  • 2.
    מנכלית 14/11/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    הכי מוצדקת בתעשייה !
  • 1.
    דויד 13/11/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    חולגינס ללא ספק המשרד הטוב ביותר שיצא לי לעבוד עימו.
  • רננה 14/11/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    אתה חד משמעית צודק!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.