שהר לוינשטיין
צילום: יח"צ

"בלי רעיון שיגרום ללקוח להעיף אותנו מהחדר, עדיף לא להציג"

מנהלת הקריאייטיב של ה-Hooligans והשותפה שהר לוינשטיין מתארחת בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER. "הגדרת המשרד היא דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי"
כתבי אייס | (4)

בפרק ה-22 של EAR CATHER פודקאסט הפרסום של מירן פחמן מתארחת שהר לוינשטיין שותפה ומנהלת הקריאייטיב הראשית של משרד הפרסום Hooligans שמציין כבר 7 שנים להיווסדו. לוינשטיין מדברת על ההגדרה של המשרד אותו היא מתארת כ"דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי מ-A TO Z".

על הקמת המשרד אומרת לוינשטיין כי "בעבר היינו כל כך נאיביים, מקס (שצ'רבקוב, שותפה ובעלה, מ"ב) אומר כל הזמן שאם הייתי יודע כמה חרא נעבור בדרך כנראה שלא הייתי נכנס לזה ואני מסכימה איתו".

על הסטטוס של סוכנות דיגיטל אומרת לוינשטיין: "דיגיטל היה נחמד בקמפיינים של 360 מפעם אבל אין יותר דבר כזה כי הכל דיגיטל, כי מי שעשה את 'פירלס גירל' וכל החיים שזה קיבל מאז, בסופו של דבר זה פסל ברונזה הכי לא חדשני, אבל כשכולם שמעו על זה כי 700 מיליון איש העלו את התמונות שלו - זה דיגיטלי או לא?".

על ההתנגשות שבין תפקידה כמנהלת קריאייטיב ובעלים היא אומרת: "צריך לייצר את ההפרדה, מראש הגדרנו גבולות ברורים של אחריות וזכות וטו. מקס הוא המנכ"ל ואחראי על ניהול לקוח וטכנולוגיה ומרים אחראית על הצד של הארט למרות שזה גם קריאייטיב וזה נורא פלואידי אבל לצורך העניין אם יש רעיון שאני אומרת שמציגים אותו ויהי מה, או לא מציגים אותו, אז כך יהיה וכל אחד בתחומו".

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    על לא דבר 15/11/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    כמה רוח וצלצולים ונסיון מלאכותי פתטי להיות עאלק מגניבה. היכן הקבלות הפרועות שלך? מה עשית? מה שינית? איפה השפעת? זה לא מספיק לדבר בשפה מלוכלכת וכאילו לא דופקת חשבון, העבודות שלך פשוט משעממות ונטולות כל הבנה. ואגב, כשזורקים אותך מהחדר זה לא בגלל רעיונות פרועים, זה פשוט בגלל שאת בלתי נסבלת.
  • 2.
    מנכלית 14/11/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    הכי מוצדקת בתעשייה !
  • 1.
    דויד 13/11/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    חולגינס ללא ספק המשרד הטוב ביותר שיצא לי לעבוד עימו.
  • רננה 14/11/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    אתה חד משמעית צודק!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.