שהר לוינשטיין
צילום: יח"צ

"בלי רעיון שיגרום ללקוח להעיף אותנו מהחדר, עדיף לא להציג"

מנהלת הקריאייטיב של ה-Hooligans והשותפה שהר לוינשטיין מתארחת בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER. "הגדרת המשרד היא דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי"
כתבי אייס | (4)

בפרק ה-22 של EAR CATHER פודקאסט הפרסום של מירן פחמן מתארחת שהר לוינשטיין שותפה ומנהלת הקריאייטיב הראשית של משרד הפרסום Hooligans שמציין כבר 7 שנים להיווסדו. לוינשטיין מדברת על ההגדרה של המשרד אותו היא מתארת כ"דבר שמשתנה ככל שהזמן עובר, כשכרגע אנחנו FullStack קריאייטיב אג'נסי מ-A TO Z".

על הקמת המשרד אומרת לוינשטיין כי "בעבר היינו כל כך נאיביים, מקס (שצ'רבקוב, שותפה ובעלה, מ"ב) אומר כל הזמן שאם הייתי יודע כמה חרא נעבור בדרך כנראה שלא הייתי נכנס לזה ואני מסכימה איתו".

על הסטטוס של סוכנות דיגיטל אומרת לוינשטיין: "דיגיטל היה נחמד בקמפיינים של 360 מפעם אבל אין יותר דבר כזה כי הכל דיגיטל, כי מי שעשה את 'פירלס גירל' וכל החיים שזה קיבל מאז, בסופו של דבר זה פסל ברונזה הכי לא חדשני, אבל כשכולם שמעו על זה כי 700 מיליון איש העלו את התמונות שלו - זה דיגיטלי או לא?".

על ההתנגשות שבין תפקידה כמנהלת קריאייטיב ובעלים היא אומרת: "צריך לייצר את ההפרדה, מראש הגדרנו גבולות ברורים של אחריות וזכות וטו. מקס הוא המנכ"ל ואחראי על ניהול לקוח וטכנולוגיה ומרים אחראית על הצד של הארט למרות שזה גם קריאייטיב וזה נורא פלואידי אבל לצורך העניין אם יש רעיון שאני אומרת שמציגים אותו ויהי מה, או לא מציגים אותו, אז כך יהיה וכל אחד בתחומו".

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

 

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    על לא דבר 15/11/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    כמה רוח וצלצולים ונסיון מלאכותי פתטי להיות עאלק מגניבה. היכן הקבלות הפרועות שלך? מה עשית? מה שינית? איפה השפעת? זה לא מספיק לדבר בשפה מלוכלכת וכאילו לא דופקת חשבון, העבודות שלך פשוט משעממות ונטולות כל הבנה. ואגב, כשזורקים אותך מהחדר זה לא בגלל רעיונות פרועים, זה פשוט בגלל שאת בלתי נסבלת.
  • 2.
    מנכלית 14/11/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    הכי מוצדקת בתעשייה !
  • 1.
    דויד 13/11/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    חולגינס ללא ספק המשרד הטוב ביותר שיצא לי לעבוד עימו.
  • רננה 14/11/2017 09:03
    הגב לתגובה זו
    אתה חד משמעית צודק!
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאלטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.