ביזפורטל אפליקציה
ביזפורטל אפליקציה

ביזפורטל באפליקציה שתעשה לכם כסף - כל מה שצריך לדעת על השווקים הפיננסים במקום אחד

התחדשנו -  ביזפורטל באפליקציה משודרגת שתספק לכם כל מה שאתם צריכים כדי להיות מעודכנים בשווקים הפיננסים - תכנים, פרשנויות וכלים מתקדמים לכל "מה שזז" בשוק ההון, וגם - תוכן שמותאם באופן אישי 
מערכת Bizportal | (2)
נושאים בכתבה ביזפורטל

אתר ביזפורטל משיק אפליקציה משודרגת לאנדרואיד שכוללת את כל מה שמשקיע בשוק ההון ומתעניין בכלכלה צריך – נתונים, מידע, תכנים וכלים מתקדמים.

אפליקציה משודרגת לאייפון תושק בקרוב. האפליקציה החדשה כוללת קטגוריות תוכן רבות יותר, עם יכולת התמקדות בתוכן שהמשתמש מעוניין בו; נתונים על ניירות ערך בארץ ובחו"ל, כלים רבים למשקיע, וכל זה תוך דגש על הנגשה ידידותית ושימוש נוח ומהיר. האפליקציה תאפשר לגולשים לקבל מידע שמותאם להם ברגע פרסומו וכך להיות מעודכנים ראשונים בתכנים ומידע מאתר ביזפורטל (להורדת האפליקציה)

ביזפורטל הוא האתר המוביל לגולשים בשוק ההון ואחד מאתרי הכלכלה המובילים בכלל. הידיעות והניתוחים המתפרסמים בו לצד מגוון של נתונים וכלים משמשים את הגולשים לצורך קבלת החלטות בשוק ההון ובכלל בעולם הכלכלי. 

ליטל צדוק זיו, מנכ"לית ביזפורטל, מסרה עם השקת האפליקציה: "אנחנו גאים להשיק אפליקציה בסטנדרטים בינלאומיים בעולמות הכלכלה, ונמשיך להעניק למשקיעים  ולקהילה העסקית בארץ את הכלים, התכנים והמידע המתקדמים ביותר שיסייעו להם לקבל החלטות נכונות בשווקים הפיננסים הדינמיים".

להורדת האפליקציה

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    די כבר 28/10/2019 09:49
    הגב לתגובה זו
    בשכל השכם והערב את אותן השטויות כל הזמן, די כברררר !!! חלס!! ! פוצצתם לכל הקוראים את המח עם השטויות שלכם!!!! כמה פעמים אפשר לחזור על אותו דבר!!!???? תנו בבקשה למפקח ולנציגים לעבוד! מדוע אינכם סומכים עלי'הם????? איך אפשר לעבוד ככה????
  • 1.
    בן 24/10/2019 19:33
    הגב לתגובה זו
    ישראל כץ המושחת
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני

אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל

אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה

ליאור דנקנר |

קבוצת אלקטרה אלקטרה 1.18%  , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.

לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.


220 שערים בשלוש טבעות

הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.

מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.

במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.


גיא ברנשטיין , פורמולה מערכות, צילום: רשתותגיא ברנשטיין , פורמולה מערכות, צילום: רשתות

אקזיט עצוב לעובדי סאפיינס - גיא ברנשטיין ורוני על-דור התעשרו וכמה הם קיבלו?

ברנשטיין, מנכ"ל ולמעשה בעל השליטה בפורמולה, הוא הדוגמה הכי טובה בארץ לשלטון המנהלים - יצר לעצמו דרך אופציות (למרות שבחברת החזקה אין מקום לאופציות) הון של כ-200 מיליון דולר; 4,800 עובדי סאפיינס ביחד לא מקבלים חלק קטן ממה שהוא מקבל באופציות בשנה   

מנדי הניג |

בזמן שהנהלת פורמולה ובראשה גיא ברנשטיין חוגגים את האקזיט בחברה הבת - סאפיינס, ובמקביל להתעשרות יוצאת דופן של ברנשטיין שממנכ"ל שכיר הפך להיות בעצם בעל שליטה בפורמולה עם שכר פנומנלי והקצאת אופציות נדיבה (לעצמו), הוא לא דאג לעובדים (הרחבה: שכר העתק של גיא ברנשטיין ואיך זה שהוא בפועל בעל השליטה בפורמולה? 

הוא יכול להתחמק ולהעביר את האחריות לרוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס כבר 20 שנים, אבל האחריות של שניהם. גם על-דור דאג להתעשר ולחלק לעצמו אופציות, אבל בעוד שברוב האקזיטים אנחנו שומעים על התעשרות של העובדים זה לא קרה.

מצד אחד זה מקומם כי פורמולה היא האחרונה שאמורה להקצות אופציות למנהלים שלה - זו חברת החזקות, ובחברת החזקות מי שמזיז את הפעילות והרווחים הם החברות למטה. מעבר לכך, אם כבר יש בקבוצה מדיניות של חלקוה מאוד נדיבה למעלה, אז הקיצוניות בין הראש לבין עובדי סאפיינס קשה לעיכול. ברנשטיין מקבל שכר בשנה של 37 מיליון שקל, הוא שווה כ-200 מיליון דולר דרך אופציות ומניות שחולקו לו, והוא שווה יותר מכל 4,800 עובדי  סאפיינס. לא הגיוני.


כל עובדי סאפיינס מחזיקים נכון לסוף 2024 ב-43 אלף מניות בסכום נמוך מ-2 מיליון דולר. החברה לא חילקה מניות בשנה שעברה, ונראה שהיא לקראת חיסול ההטבות דרך מניות: