המתנה הגדולה לילד שלכם
אם אתם רוצים לפרגן לילד שלכם בגדול, ולתת לו מתנה שהוא לא ישכח בחיים, ושתדליק לו את הברק בעיניים, תעשה אותו ל'מלך' לכמה ימים ושבועות – כדאי לכם לשקול בחיוב את האפשרות לרכוש את אחד הרכבים הממונעים לילדים. הילד מקבל מתנה שהיא יותר גדולה ממנו בגודל שלה, ובעצם כבר מגיל צעיר מקבל את ההגה לידיים, הילד שלכם יהיה בעננים וגם אתם
איך לבחור מכונית ממונעת לילד? 5 כללי אצבע
- הסגנון – רק אתם מכירים את הבן שלכם ואת מה הוא אוהב, האם הוא מעדיף את הסגנון הפראי – קחו לו אופנוע ממונע. אם הוא מנהל קלאסי בטעמו – יש רכב מנהלים עם מושבי עור. אם הוא דמות ספורטיבית – תוכלו לרכוש לו את מכונית הספורט. ואם מדובר על ילד אוהב טבע – תוכלו לרכוש לו טרקטורון ממונע V24, או ג'יפ ממונע.
- הבטיחות – שימו לב שהכלי הממונע הוא בטיחותי עבור הילד שלכם, שיש לו שליטה טובה ומספקת על ההגה, ושהמהירות המקסימלית של הרכב היא איננה גבוהה מדי
- הגודל כן קובע – שימו לב שיש צורך להתאים את גודל הרכב לגודל הילד שלכם, הטווח ששל הגילים הוא עד גיל 12, אך כל ילד הוא בגובה וברוחב שונה, וצריך לשים לב שהוא יוכל לעלות על הרכב הממונע בבטחה.
- כל הרכבים הממונעים לילדים עובדים על חשמל. אך עליכם לשים לב מהי הדרך של הטענת החשמל, כשהטובה ביותר היא כמובן בכבל פשוט לחשמל בבית, כמו שמטעינים אופניים חשמליות. וכמן כן יש לשים לב כמה זמן הבטרייה מחזיקה מעמד, ופעם בכמה זמן תצטרכו להטעין את הרכב, להטעין פעם ביום זה בסר, אך להטעין מדי שעה זה מבאס...
- מה גודל המנוע? זה חשוב גם לגבי הרעש שהמכונית העושה (הילדים יעדיפו רועש כמה שיותר, אך ייתכן שההורים יעדיפו מנוע שקט יותר...), וכן לגבי המהירות שכבר הזכרנו.
נסיים בהמלצה מקורית, והיא לרכוש רכב ממונע להורים שלכם, כלומר לסבא ולסבתא של הילדים הצעירים והשובבים. רכב ממונע שיושב בחניה של הסבא והסבתא יהווה גורם מצוין של משיכה ועליה לרגל להוריכם האהובים. הילדים אולי יתחילו בנסיעה על הרכב הממונע, אך יזכו בעצם למפגשים דחופים הם הוריכם המבוגרים, ולשעות של אושר ונחת עבור הסבא וסבתא, ובעיקר לזיכרון ותחושת שייכות חזקה שתלווה את הילדים למשך כל חייהם.
י
מה רכב ממונע יעשה לבן שלכם?
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
