הכנסות פוטומדקס זינקו ב-74% לסך של 58.9 מיליון דולר

הרווח הנקי הסתכם ב-4.2 מיליון דולר לעומת הפסד של 10 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממכירות בערוץ הקניות האמריקני זינקו ב-101%
מערכת Bizportal |

חברת הביומד פוטומדקס הפועלת בתחום טיפולי העור פרסמה הלילה (ה') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2012 והציגה צמיחה של 74% להכנסות בסך של 58.9 מיליון דולר - מעל תחזיות האנליסטים.

ההכנסות מערוץ הקניות האמריקני home shopping channel זינקו ב-101% ביחס לרבעון המקביל אשתקד וב-63% ביחס לרבעון הקודם והסתכמו ב-9.8 מיליון דולר.

הרווח הגולמי הסתכם ב-46.5 מיליון דולר, עלייה של 65% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ועלייה של 19% ביחס לרבעון הראשון השנה. כמו כן, שולי הרווח הגולמי עלו ל-79% לעומת 77.7% ברבעון הראשון של 2012, אך עדיין הציגו ירידה ביחס ל-89.2% ברבעון המקביל.

הרווח הנקי הסתכם ב-4.2 מיליון דולר, או 0.2 דולר למניה, לעומת הפסד בסך 10 מיליון דולר, או 0.98 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המתואם, לא כולל הוצאות שונות וחד פעמיות, הסתכם ב-21.8 מיליון דולר, או 0.56 דולר למניה, זאת בדומה לרבעון המקביל אשתקד. תוצאות החברה עקפו את תחזיות האנליסטים שציפו בממוצע לרווח מתואם של 0.3 דולר על הכנסות בסך של 53.92 מיליון דולר.

בסיום הרבעון היו בקופת החברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של 52.9 מיליון דולר, לאחר שבאפריל גייסה החברה 37.5 מיליון דולר בהנפקת מניות.

עוד נציין, כי בהתסכלות קדימה, החברה מסרה כי היא צופה שההכנסות ברבעון השלישי יהיו ברמות הדומות לאלה של הרבעון השני.

האנליסט בני דקל, ברוקוראז' בנק אגוד אומר בתגובה לדוחות פוטומקדס: "פוטומודקס נמצאת בכיוון הנכון, ממשיכים בהמלצת קניה את מניית החברה במחיר יעד של 19.2 דולר. לפוטומדקס יתרונות רבים, החל מסדרת מוצרים טובה (no!no!), כאשר הידע והניסיון במכירות ישירות לצרכן במצב של הגברת מאמצי הפרסום לצורך הרחבת הפעילות למדינות חדשות, עשויים לתמוך בגידול משמעותי בהכנסות. בנוסף, הצלחה במימוש פוטנציאל מוצר ה- XTRAC צפוי לתרום רבות להכנסות ולרווחיות החברה החל מ- 2013".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ביומד

איתמר מסמנת את השוק היפני: הסכם הפצה ענק למוצר הקרדיולוגי

ההסכם נחתם עם ענקית מכשור רפואי אשר תשווק את המוצר של איתמר בפני 100,000 רופאים ובתי חולים במדינה
תומר קורנפלד |
חברת איתמר רוצה לחזק את נוכחותה בשוק היפני. היום (א') מדווחת חברת הביומד על הסכם הפצה אסטרטגי עם ענקית המכשור הרפואי Nihon Kohden אשר תשווק את המוצר שלה בפני 100,000 רופאים ובתי חולים במדינה. ההסכם נחתם לתקופה של שלוש שנים ומותנה בעמידה ביעד מכירות מינימליים. לאיתמר הפועלת בתחום הדיאגנוסטיקה ישנם שני קווי מוצרים: מוצר לתחום השינה ומוצר בתחום הקרדיולוגיה. המפיץ היפני ישווק את המוצר הקרדיולוגי של החברה אשר קרוי גם EndoPAT. באיתמר מעריכים כי גודל השוק הפוטנציאלי של המוצר בארה"ב, אירופה ויפן מסתכם ב-2.6 מיליארד דולר בשנה. חברת איתמר זיהתה את הפוטנציאל של השוק היפני לפני כשנה ומאז רשמה חברת הבת שלה במדינה גידול במכירות. במקביל עסקה הנוכחית, איתמר פועלת לשיווק המוצר השני שלה ה-WatchPAT דרך הסכם הפצה אסטרטגי שנחתם לאחרונה עם פיליפס. מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: "ההסכם עם NK מעיד על האמון במוצר ובפוטנציאל הקליני והמסחרי שלו. ההסכם שנחתם, בהמשך להסכם עם פיליפס בתחום השינה, יאפשר לאיתמר להאיץ את החדירה לשוק ביפן. מדובר בגוף מוביל בשוק הקרדיולוגיה ביפן, אחד משוקי המכשור הרפואי החשובים והמתוחכמים ביותר בעולם, ואנו מאמינים כי NK הינה שותף מצוין להחדרת בדיקת ה-EndoPAT לשימוש קליני בשוק זה". לדברי גליק, "השוק היפני מוביל כיום את השימוש הקליני בהערכת תפקוד אנדותל כחלק מאסטרטגית טיפול בחולה, עם שיפוי ביטוחי מאושר לבדיקה, במקביל לפעילות מחקרית ענפה ולכן אנו רואים בו פוטנציאל רב".