פאלמרס
צילום: יחצ

מותג הטיפוח האמריקאי Palmer’s מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין מוצרי טיפוח טבעיים לשיער

גל קריינר, מנכ"ל משותף בחברת פיור ויז'ן הזכיינית של פאלמרס: "אנחנו נרגשים להרחיב את פעילות המותג פאלמרס בישראל. נשיק ליין של מוצרי שיער איכותיים ומבוקשים בתקופה הקרובה"
זיו וולף |
נושאים בכתבה טיפוח פאלמרס

מותג הטיפוח האמריקאי הוותיק פאלמרס ,(Palmer's) המוכר בישראל בעיקר בזכות מוצרי הטיפוח לנשים בהריון ואחרי לידה, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין של 6 מוצרים חדשים בקטגוריית הטיפוח לשיער. ההשקה בישראל נעשית לאחר השקת ליין המוצרים בארה"ב לפני כשנתיים. מאז זוהי הקטגוריה הצומחת ביותר של החברה וכעת הוחלט להשיקה גם בישראל.

 

המהלך מלווה בקמפיין שיווקי נרחב בהיקף של כמיליון שקלים, כולל פרסום בטלוויזיה )קשת-ערוץ (12 באמצעות משרד הפרסום "ציבלין", פעילות דיגיטל, שיתופי פעולה עם משפיענים מקומיים ופעילויות שטח.

 

פאלמרס, הפועלת בהצלחה בישראל בקטגוריית מוצרי ההיריון והלידה תחת חברת פיור ויז'ן, שמה לה למטרה להפוך לשחקנית משמעותית גם בשוק הטיפוח לשיער, שמוערך במיליארד שקל בשנה. מתוך שוק זה, פלח מוצרי השיער במחלקות הטבע, ללא מלחים המתאימים לשיער לאחר החלקה או צביעה, מהווה כ.10%- פאלמרס שואפת לתפוס נתח של 10%-15% מקטגוריה זו כבר בשנה הראשונה.

 

מוצרי השיער של פאלמרס, הכוללים שמפו ומרכך ללא מלחים, מושקים ברשתות פארם מובילות כמו סופר פארם וגוד פארם, וכן בחנויות טבע, בתי מרקחת ואתרי סחר דוגמת טרמינל .X המותג נהנה ממוניטין עולמי, עם נוכחות בלמעלה מ-120 מדינות, והוא ידוע בזכות האיכות הגבוהה של מוצריו המבוססים על רכיבים טבעיים, לצד מחירים שווים לכל כיס.

 

מוצרי השיער של פאלמרס מבוססים על רכיבים טבעיים הכוללים חמאת קקאו, שמן זית ושמן קוקוס. כל המוצרים הינם ללא מלחים וללא SLS ומתאימים לשיער שעבר טיפולים כמו החלקה או צביעה.

"אנחנו נרגשים להרחיב את פעילות המותג פאלמרס בישראל", אומר גל קריינר, מנכ"ל משותף בחברת פיור ויז'ן, "נשיק ליין של מוצרי שיער איכותיים ומבוקשים בתקופה הקרובה. כחברה המתמחה בטיפוח, אנו רואים הזדמנות אדירה לתת מענה לביקוש הגובר למוצרי שיער טבעיים ועדינים ובטוחים שהצרכן הישראלי יהנה מחוויית השימוש. הקמפיין נועד לשים את פאלמרס במרכז תשומת הלב ויסייע לנו לחזק את מעמדנו כמותג מוביל".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.