תשדיר ליום התרמה לישיבת שבי חברון נפסל: "שנוי במחלוקת"
הרשות השנייה פסלה השבוע תשדירי רדיו ליום התרמה לישיבת שבי חברון, בטענה כי חברון היא נושא שנוי במחלוקת. התשדירים שיועדו לשידור ב-3 תחנות רדיו דתיות וחרדיות – גלי ישראל, קול ברמה וקול חי, נדרשו לעבור שינוי כדי שיקבלו אישור לשידור.
היום ומחר יתקיימו 2 ימי התרמה של ישיבת 'שבי חברון' היושבת בחברון. בישורת האחרונה של הקמפיין המתקיים בשבועות האחרונים, תוכנן לצאת תשדיר רדיו. בתשדיר נאמר: "מבצע מכפלה. אתם תורמים להכפלת תורה ולחיזוק אחיזתנו בחברון וידידי הישיבה - מכפילים כדברי הרב מרדכי אליהו זצ"ל - 'מצווה לעזור, מצווה לסייע בגוף, בממון ובסיוע עזרה ועידוד מורי ורבותי חברון מאחדת את כל עם ישראל'. תורמים עכשיו לישיבת שבי חברון ומוסדותיה, ומשתתפים במצוות לימוד תורה וחיזוק אחיזתנו בעיר האבות".
ישיבה שבי חברון (צילום: ישיבת שבי חברון)
אולם, לאחר שהתשדיר נשלח לתחנות הרדיו האזוריות הרלוונטיות, והן העבירו לבדיקת הרשות, התקבלה הודעה מהרשות השנייה כי התשדירים אינם מאושרים לשידור משום "שאינם עומדים בהוראות סעיף 5 'פרסומת בנושאים שנויים במחלוקת' לכללי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו (אתיקה בפרסומת בשידורי רדיו), התשנ"ט – 1999. לפיכך, עליכם לתקנו ולהגיש שוב לאישורנו".
ברשות השנייה התייחסו ל-2 משפטים עיקריים שמעוררים מחלקות לדידם - "לחיזוק אחיזתנו בחברון" ו"חברות מאחדת את כל עם ישראל". 2 אלה הוסרו מהתשדירים כדי שיוכלו להיות משודרים.
מישיבת שבי חברון נמסר: "לא ניתן לאף אחד להפסיק את לימוד התורה בעיר האבות, ובעזרת עם ישראל, בוגרי הישיבה, אוהבי חברון הרבים הנוהרים אליה מידי יום ביומו יעזרו לנו להשיג את יעדי הקמפיין".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהרשות השנייה טרם התקבלה תגובה.
- 4.משה 20/06/2019 00:45הגב לתגובה זוובכל אופן מקבלים חשיפה מירבית...תקשורת שמאלנית ארורה....
- 3.משה 19/06/2019 23:51הגב לתגובה זושידורים של הקרן החדשה לישמעאל... והרפורמים, הם כנראה בקונצנזוס של האליטה הדיקטטורית ששולטת במשפט ובתקשורת...
- 2.שלמה 19/06/2019 14:26הגב לתגובה זומיעוט בעם כופה את דעותיו על רוב העם . זה מתחיל בתקשורת וממשיך לפרקליטות ומערכת המשפט.הגיע הזמן של הרוב לשלוט
- 1.א 19/06/2019 13:43הגב לתגובה זובמחלוקות, אבל זה ממש גובל בטרור...

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.