גדי איזנקוט יונית לוי רוני דניאל החדשות חדשות 2
צילום: מסך: חדשות 2

בגלל החיבוק לאלאור? ערוץ 20 לא זומן לראיין את הרמטכ"ל

לפני כ-3 שבועות הציע דו"צ לחדשות 2, עשר וכאן 11 לקיים ראיונות נפרדים עם הרמטכ"ל הפורש איזנקוט. רק ערוץ 20 לא זומן. גורמים: בשל התנהלותו סביב פרשת אלאור אזריה
אלכסנדר כץ | (3)

כמעט כל ערוצי הטלוויזיה הארציים שידרו בסוף השבוע ראיונות פרידה מהרמטכ"ל גדי איזנקוט, שמסיים השבוע את שירותו. כולם למעט אחד – ערוץ 20. הראיונות שנערכו בשבועיים האחרונים, כולל צילומי השלמה, שודרו בשבת בכאן 11, חדשות 2 בקשת ורשת, ובחדשות עשר.

 

הרמטכ"ל לא מרבה להתראיין, אבל עושה זאת אחת לתקופה, ובסבבים: לאתרי אינטרנט המרכזיים בספטמבר 2017, לעיתונים לפני פסח וכעת לערוצי טלוויזיה. את הריאיון עבור חדשות 2 קיימו יונית לוי ורוני דניאל, לחדשות עשר היה זה אלון בן דוד, ואילו מטעם כאן 11 ראיינו גילי כהן ורועי שרון.

 

לאייס נודע כי לפני כ-3 שבועות פנו אנשי יחידת דובר צה"ל לערוצים השונים, והציעו לקיים ראיונות מצולמים עם הרמטכ"ל, עם אמברגו לפרסום. התאריך שנקבע היה אתמול – מוצ"ש. בימים שלפני כן קידמו במהדורות השונות את הריאיון עם סינקים מדבריו של הרמטכ"ל, ומסיורי הפרידה שלו ביחידות השונות.

 

גוף השידור היחיד שלא קיבל הצעה לראיון, היה ערוץ 20. גורמים מעריכים כי ההימנעות מזימונו של ערוץ 20, לא נעוצה בעיקר בשל נתוני הצפייה שלו, אלא בעיקר בשל פרשת אלאור אזריה, שערוץ 20 דאג לחבק (ובתמורה גם זכה לקיים עימו את הריאיון הראשון, א"כ), ולבקר בצורה חריפה את התנהלות הרמטכ"ל והצבא בפרשה זו. גם גורם בערוץ מעלה את הסברה הזאת, אבל מספר כי ערוץ 20 לא נלחם כדי לקיים את הריאיון עם איזנקוט.

 

מערוץ 20 נמסר: "אין תגובה". מדובר צה"ל טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מה זה ערוץ 20 בכלל? (ל"ת)
    אולה חדשה מגרמניה 14/01/2019 12:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רייטינג 14/01/2019 08:07
    הגב לתגובה זו
    גם ערוץ 9 לא זומן, כל ערוצי הנישה המוזרים לא זומנו.
  • 1.
    יהיה לו יותר רייטינג אם הוא יתראיין לאתר אייס (ל"ת)
    מישהו צופה ב20? 14/01/2019 02:28
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.