בגלל החיבוק לאלאור? ערוץ 20 לא זומן לראיין את הרמטכ"ל
כמעט כל ערוצי הטלוויזיה הארציים שידרו בסוף השבוע ראיונות פרידה מהרמטכ"ל גדי איזנקוט, שמסיים השבוע את שירותו. כולם למעט אחד – ערוץ 20. הראיונות שנערכו בשבועיים האחרונים, כולל צילומי השלמה, שודרו בשבת בכאן 11, חדשות 2 בקשת ורשת, ובחדשות עשר.
הרמטכ"ל לא מרבה להתראיין, אבל עושה זאת אחת לתקופה, ובסבבים: לאתרי אינטרנט המרכזיים בספטמבר 2017, לעיתונים לפני פסח וכעת לערוצי טלוויזיה. את הריאיון עבור חדשות 2 קיימו יונית לוי ורוני דניאל, לחדשות עשר היה זה אלון בן דוד, ואילו מטעם כאן 11 ראיינו גילי כהן ורועי שרון.
לאייס נודע כי לפני כ-3 שבועות פנו אנשי יחידת דובר צה"ל לערוצים השונים, והציעו לקיים ראיונות מצולמים עם הרמטכ"ל, עם אמברגו לפרסום. התאריך שנקבע היה אתמול – מוצ"ש. בימים שלפני כן קידמו במהדורות השונות את הריאיון עם סינקים מדבריו של הרמטכ"ל, ומסיורי הפרידה שלו ביחידות השונות.
גוף השידור היחיד שלא קיבל הצעה לראיון, היה ערוץ 20. גורמים מעריכים כי ההימנעות מזימונו של ערוץ 20, לא נעוצה בעיקר בשל נתוני הצפייה שלו, אלא בעיקר בשל פרשת אלאור אזריה, שערוץ 20 דאג לחבק (ובתמורה גם זכה לקיים עימו את הריאיון הראשון, א"כ), ולבקר בצורה חריפה את התנהלות הרמטכ"ל והצבא בפרשה זו. גם גורם בערוץ מעלה את הסברה הזאת, אבל מספר כי ערוץ 20 לא נלחם כדי לקיים את הריאיון עם איזנקוט.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מערוץ 20 נמסר: "אין תגובה". מדובר צה"ל טרם התקבלה תגובה.
- 3.מה זה ערוץ 20 בכלל? (ל"ת)אולה חדשה מגרמניה 14/01/2019 12:31הגב לתגובה זו
- 2.רייטינג 14/01/2019 08:07הגב לתגובה זוגם ערוץ 9 לא זומן, כל ערוצי הנישה המוזרים לא זומנו.
- 1.יהיה לו יותר רייטינג אם הוא יתראיין לאתר אייס (ל"ת)מישהו צופה ב20? 14/01/2019 02:28הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
