לוגו חברת נילסן
צילום: לוגו

אמיר בר יהיה המנכ"ל החדש של חברת המחקר נילסן ישראל

אחרי שלל תפקידים ביוניליוור, יקבי כרמל ושטראוס, מגיע בר לסניף הישראלי של חברת המחקר הגדולה בעולם, ויחליף את עופר לוי, שימשיך לשמש כיו"ר קבוצת נילסן ישראל
כתבי אייס | (1)

חברת המחקר הגדולה בעולם נילסן, ממנה את אמיר בר למנכ"ל החדש של נילסן ישראל. בר יחליף בתפקידו את עופר לוי, אשר ימשיך לכהן כיו"ר קבוצת נילסן ישראל, הכוללת את את חברות המחקר הגל החדש וניו סנס.

לבר כ-30 שנות ניסיון בעולם מוצרי הצריכה המתכלים (FMCG) בארגונים בינ"ל וישראלים. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל מכירות בחברת יוניליוור. בתפקידיו הקודמים שימש כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות ביקבי כרמל, ובמגוון רחב של תפקידים בחברת שטראוס, בין היתר מנהל יחידה עסקית שטראוס קפה ישראל , מנהל תחום לקוחות גדולים ומנהל לקוחות אסטרטגיים בכיר בחטיבת המכירות של שטראוס גרופ.

בנילסן אומרים כי כמנכ"ל החדש של הסניף הישראלי, בר יחזיק בתפקיד משמעותי בפיתוח והטמעת האסטרטגיה העסקית של נילסן להשגת יעדי הצמיחה, במקביל להמשך חיזוק תדמיתה של החברה כמובילה באיכות השירות, תוצריה ותמיכה בלקוחות בישראל.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ר.ב.ח 05/09/2018 18:31
    הגב לתגובה זו
    הכי ראוי שיש
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.