לעומק התודעה זכה בתקציב הפרסום של 'רוסקי סטנדרט'
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של מותג הוודקה הרוסי רוסקי סטנדרט. המשרד גבר בדרך על מספר משרדים שהתחרו בהליך מכרזי, ביניהם מקאן ואלי וראובני פרידן - כך נודע לאייס.
יבואנית המותג לישראל היא חברת יורו סטנדרט והתקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל בשנה. את המכרז ניהל טל רביב, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד המטפל בגזרת ישראל. את פעילות חו"ל של המשרד מנהל ארז מיטל שלאחרונה קצר את פירות ההשקעה עם זכיה מרשימה בכסף, בתחרות אפי אירופה, עבור פרסומת כריסמס למותג הסלולרי וואווי.
מטבע הדברים, האתגר של לעומק התודעה בטיפול במותג אינו נעוץ במיתוג אלא בהתמודדות עם הרגולציה בתחום האלכוהול - כיצד לפרסם מותג שכמעט ואי אפשר לדבר עליו ולספר בשבחו. רביב התייחס לזכיה בתקציב ואמר לאייס: "אני שמח שאחרי שנים ארוכות של שתיית וודקה המאמץ הזה סוף סוף משתלם".
- 4.סרגיי 20/11/2017 14:04הגב לתגובה זואיך כל זכייה בתקציב זניח עד בלתי קיים מקבלת כותרת וכתבה
- אמא 20/11/2017 16:29הגב לתגובה זוכמה שנינות כמה חוכמה. כמה הומור. ואם לוקחים בחשבון שאבא ואמא שלך הם אח ואחות זה עושה אותך מלך יותר גדול. תבוא בשבת מלך שלי. כיבסתי לך את החיתולים עם הקקי. כמו חדש.
- 3.mozeng 20/11/2017 13:24הגב לתגובה זוכל הכבוד!! תמשיכו לצמוח ולהביא ערך
- 2.אוווו כל הכבוד. מה זה? (ל"ת)סטנדרט ליאז' 20/11/2017 13:10הגב לתגובה זו
- 1.ענת 20/11/2017 12:59הגב לתגובה זומלכים כל הכבוד
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.
