קופ"ח לאומית יוצאת למכרז על תקציב הפרסום במגזר החרדי/דתי
לאומית שירותי בריאות מוציאה למכרז את תקציב הפרסום למגזר החרדי/דתי בהיקף מוערך בכ-2 מיליון שקל בשנה.
להבדיל מהמגזר הכללי שבו מטפל משרד הפרסום ראובני פרידן, תקציב הפרסום במגזר החרדתי/דתי נוהל על ידי הקופה באופן עצמאי. תקופת ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על 3 שנים עם אופציות להארכת ההתקשרות.
מלאומית שירותי בריאות נמסר: "לאומית רואה חשיבות רבה בפנייה למגזר החרדי והדתי לאומי. בשנת 2017 גדלה כמות המצטרפים ללאומית במגזר החרדי בשיעור שיא של 60%. אנו נמשיך להשקיע בפנייה למגזר החרדי והדתי לאומי ולהגדיל את הצמיחה, לכן יצאנו במכרז בקרב משרדים מתמחים, אשר ילוו אותנו בשנים הקרובות בפנייה לקהל זה".
- 2.מושיק 19/11/2017 15:53הגב לתגובה זולהלן בסיס ניסוח תנאי המכרז: למציע היה מחזור של "2,000,000 ₪ לפחות בשנת 2016." המציע הוא משרד פרסום למגזר החרדי ולדתי לאומי, והמשרד או "אחד מבעליו" הוא בעל ניסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום למגזרים אלה, וסיפק בעבר שירותי פרסום ואסטרטגיה לגוף ציבורי מתחום הבריאות למשך שנתיים לפחות. המציע מספק בעצמו (inhouse) את כלל השירותים הנהוגים במשרדי פרסום, לרבות מחלקות מחקר ותכנון אסטרטגי, הפקה, תכנון ורכישת מדיה, קריאייטיב וניהול לקוחות. המציע בעל יכולת לספק שירותי פרסום בתחום הדפוס (עלונים, פוסטרים וכו'), האינטרנט, הסלולר וזאת בין באמצעות מחלקה במשרדו, בין באמצעות קבלן משנה עימו המציע קשור בהסכם. זה נוסח ההצעה החיצונית, למי שמעיין בגוף ההצעה רואה שתפרו כאן מכרז לבריליאנט אחד מהמכרזים המכוערים שנראו בשנים האחרונות, כל פסיק מותאם למידות המשרד האמור לזכות כך שאין טעם להתמודד מולה בעניין. סתם שאלה: ראיתם פעם קופת חולים שתנאי הסף שלה הוא מחזור של 2 מ' שח בלבד פעילות למשך שנה אחורה? מי שמוצא מוזמן לעלות לאייס. המכרז זה אחד השערוריות שצריך להיפתח על זה חקירה אצל הגורמים הרלוונטיים.
- 1.מכור 16/11/2017 09:58הגב לתגובה זויש שמועה מבוססת שהמכרז תפור לדנה בריל... בוא נראה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
