5 פינליסטים ל-P&G ישראל בפסטיבל המדיה ברומא
שנה לאחר שגרפו את פרס הכסף בפסטיבל המדיה ברומא ומשם המשיכו לזכייה באריה זהב בפסטיבל קאן, פרוקטר אנד גמבל ישראל ממשיכים את המומנטום עם הישג מרשים: 5 פינליסטים בפסטיבל המדיה ברומא.
שלב ההכרזה על הזוכים יתקיים מחר (יום ב') כאשר הנציגים מישראל מהווים 26% מסך כל הפינליסטים של פרוקטר אנד גמבל העולמית. בין העבודות, 3 מועמדויות למותג השמפו הד אנד שולדרס ו-2 מועמדויות למותג הכביסה אריאל.
המועמדויות של מותג השמפו 'הד אנד שולדרס' בקטגוריות real time / best engagement / best sponsorship / best מגיעות בעקבות מהלך השת"פ המקורי עם קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב. מדובר למעשה ב-2 קמפיינים מקבילים שהראשון שבהם, מוגדר על ידי P&G ישראל כ"ניסוי הקשקשים הגדול בעולם".
המהלך התבסס על התובנה כי בממוצע ל-1 מתוך 2 גברים יש קשקשים אך מרביתם אינם מודעים לכך. במהלך משחקה של מכבי באולם הביתי יד אליהו חולקו לקהל ביציעים כובעים כאשר בתוכם הוסתרו סטריפים דביקים הנצמדים לשיער ומאפשרים לזהות בקלות באם לחובש הכובע יש קשקשים. במהלך ההפסקה נעשתה פעילות אינטראקטיבית עם הקהל שבדק בעצמו את הנושא.
מאחורי הרעיון למהלך עומד גבי אטל, מי שהיה בעבר מנכ"ל זניט מדיה שטיפלה בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל. לאחר פרישתו של אטל, חברת רכש המדיה של קבוצת אדלר חומסקי - מדיה קום - זכתה במכרז על תקציב המדיה של פרוקטר שהועבר אליה. אטל מנגד המשיך בפעילות עצמאית והחל לשב בעבודתו יותר ויותר מהלכים קריאייטיבים תחת החברה שהקים Why Worry ובשיתוף פעולה שלא היה אפשרי לפני כן, הוציא את המהלך לפועל יחד עם מדיה קום.
הפרויקט השני מאחוריו עומד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הוא NEW HEAD COACH במסגרת קטגוריית ה-Real time marketing כאשר הקבוצה שחווה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה נאלצה להחליף מאמן. הקמפיין הציג את ה-coach ה"חדש" של מכבי, שמאמין ששיער בריא מקשקשים הוא חלק בלתי נפרד מהכנת הספורטאים למשחק.
למותג הכביסה אריאל מבית פרוקטר ישראל 2 מועמדויות בפסטיבל - לפעילות "חולצה עוברת - כמו חדש" שנעשתה במגזר החרדי, בקטגוריות best engagement / best targeted.
- מי הזיז את מדורת השבט שלי?
- שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מי הזיז את מדורת השבט שלי?
כמקובל במגזר החרדי, מדובר בקמפיין פרסום, שטח ויח"צ שהתבסס על התובנה כי במגזר החרדי נהוג להעביר בגדים מילד לילד, אך תוך הקפדה ושמירה על ניקיונו ואיכותו של הבגד. תלבושת בתי הספר במגזר כוללת לרוב חולצה מכופתרת איכותית ויקרה ולכן החשיבות המוגברת בשמירה על הבגד לאורך זמן. מותג הכביסה אריאל שמנכס לעצמו את הערך של "נקי כמו חדש" ושמירה על הבגד לאורך זמן ערך את פעילות כביסת מדי בתי ספר, הגדולה ביותר בארץ. לצד פעילות אינטראקטיבית מול התלמידות ומשפחותיהן נאספו, כובסו וחולקו מחדש כ-10 אלף חולצות מדי בית ספר.
מאחורי מהלך זה עמדה מיכל בר-טל, מנהלת חטיבת המגזרים של משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי, משרד יחסי הציבור של פרוקטר אנד גמבל ישראל, יחד עם חברת רכש המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר חומסקי.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל אמר לאייס: "בשנה שעברה, מותג הד אנד שולדרס זכה בתחרות זו עם פרויקט "100% נקי מחמץ. 100% נקי מקשקשים" ושמחנו לראות שזכייה זו ניבאה גם את הזכייה בפסטיבל קאן שם זכה המותג במדלית זהב. זה בהחלט מרגש שאנחנו מתחילים לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה, מעין סדנא ליצירה מקורית, הנותנת הרבה גאווה לפרסום ולשווק הישראלי. גם השנה אנו מקווים שזכייה בפסטיבל המדיה העולמי יהיה מנבא מבורך גם לפסטיבל קאן".
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
