TV

כנס אילת// האזינו: שי ודרור מתקשרים לאילה חסון - "אז כמה ערוץ 10 הציעו לך?"

הצמד היה צריך היו "לשרוף" זמן במהלך טקס פרסי הרדיו עד לעלייתו לבמה של שלום חנוך, אז הם בחרו להתקשר בהפתעה לחסון, שהייתה כוכבת היום
אלכסנדר כץ | (2)
כוכבת היום באתרי החדשות, הברנז'ה ואולמות הכינוס של כנס אילת לעיתונות, הייתה אילה חסון, מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1, שהודיעה על עזיבת רשות השידור לטובת חברת החדשות של ערוץ 10 והגשת מגזין 'שישי' במקומם של טלי מורנו ואלון בן דוד.   
בשעות הערב, עם סיום טקס חלוקת פרסי הרדיו בכנס אילת, התבקשו שי גולדשטיין ודרור רפאל, שזכו אף הם בפרס, "לשרוף" זמן עד לעלייתו של שלום חנוך להופעה. הם החלו לשוחח בינם לבין עצמם, ואז העלו את הרעיון להתקשר לחסון, בסגנון "טלפון בהפתעה" שהם עושים כל בוקר בתכניתם ברדיו ללא הפסקה. חסון ענתה, הופתעה וזרמה. צפו בסרטו של אייס.  

שי ודרור שורפים זמן עד עליית שלום חנוך, עם שיחה מפתיעה לכוכבת היום, אילה חסון, שעוזבת את רשות השידור לטובת ערוץ 10. צפו

Posted by ‎אייס‎ on Tuesday, November 17, 2015

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    איילה צריכה להתבייש 19/11/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    יצא המרצע מהשק
  • 1.
    צ'יבי הראלי 18/11/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    אדם החותם על חוזה אישי שנתוניו פרטיים ו"מסווגים" חתום גם על סעיף של סודיות, בעיקר בתחום הפיננסי. זה חוקי ולגיטימי, בין המועסק לבין המעסיק, וכמובן גם מול רשויות המס. קל יותר לברר ולגלות כמה מרוויח או הרוויח המועסק הקודם בתפקיד דומה וכדומה. יש לכבד גם את חוק הגנת הפרטיות.
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.