עורך מקומון בדימונה על דובר עירייה: "אנחנו רוצים את הראש שלו על מגש"
2 בכירים במקומון השבוע החדש בדימונה, הואשמו השבוע בבית משפט השלום בחיפה באיומים על דובר עיריית דימונה עמוס שריג. על פרטי המקרה פורסם לראשונה ברדיו דרום.
בכתב האישום שהוגש נכתב כי מו"ל העיתון, שלום זרח (47) איים לכאורה בפגיעה בשמו הטוב או בפרנסתו של שריג בכך שאמר לו בחודש ינואר 2014: "אתה תעזוב פה הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב, אני כבר אדאג לכך".
חודש לאחר מכן איים לכאורה עורך העיתון שלום בר-אבי (50) בפגיעה שלא כדין בגופו, בשמו הטוב או בפרנסתו של המתלונן - על פי כתב האישום - בכך שאמר במהלך ישיבת מועצת עירייה כי "אנחנו רוצים את הראש של עמוס שריג על מגש", וזאת בכוונה להפחידו או להקניטו.
מסתבר שמערכת היחסים בין הדובר לבין המקומון יודעת בעיקר מורדות. הצדדים מודים כי לעולם לא הסתדרו. בעיצומו של המאבק בין הצדדים - לאחר שהעירייה החליטה להפסיק לפרסם בעיתון בשל חוסר הסכמה על תעריף הפרסום - אף הוגשה תלונה במשטרה נגד דובר העירייה על הטרדה מינית על ידי עובדת במקומון, שלדבריו נסגרה בהמשך על ידי פרקליטות מחוז דרום. ממשרד המשפטים נמסר כי "תיק החקירה נסגר בפרקליטות מחוז דרום. על ההחלטה הוגש ערר למחלקת עררים בפרקליטות המדינה, והוא טרם הוכרע".
"דברים נאמרים לפעמים בעת רתיחה", אומר עורך העיתון שלום בר-אבי בשיחה עם אייס. "אני מודה שאמרתי את הדברים, אבל האם באמת התכוונו להגיש את הראש שלו על מגש? המרחק הוא כזה ענק".
לדבריו, "בשום תחנה מתחנות חיי, אני ועמוס שריג לא הסתדרנו, לא עם הטיפוס, לא עם האופי, לא עם האישיות - אבל זה בסדר, אנשים לא חייבים להסתדר. אנשים גם מתגרשים אחרי 50 שנה. אבל מכאן ועד לייחס את זה לכך שפלוגות דאע"ש מגיעיות, זה באמת וואו. זה לא אמיתי".
ואילו הדובר עמוס שריג נשמע הרבה פחות מפויס ורגוע. "מי שיאיים עליי, אני אקבור אותו על ידי כך שארושש אותו", אמר לאייס. "2 הליצנים האלה יחטפו ממני תביעת דיבה פלוס קובלנה פלילית נוספת על התנהגותם והתנהלותם". לדבריו, הוא מקבל בתקופה האחרונה שיחות איומים ממספר חסוי, ו"מישהו שולח אותם", ועל כך הוא מתכוון לפנות למשטרה.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
מו"ל העיתון שלום זרח מסר לאייס: "מערכת 'השבוע החדש' עומדת בפני מלחמת חורמה מצד חברי מועצה ובראשות מר עמוס שריג, למצער, תגובתו מעידה כאלף מונים מי המאויים האמיתי דבר שנסתר מעיני הפרקליטות משום מה. המערכת הפועלת למעלה מ-15 שנה כשמנהל ציבורי תקין נר לרגליה מאמינה בצדקתה ותוכיח זאת בערכאות המשפטיות".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
