גם בר רפאלי עזרה קצת: אורן בר-גיל מ'קרולינה למקה' - איש השיווק של יוני
אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יוני 2014.
הבחירה בבר גיל היא בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ. באיגוד השיווק מסבירים כי זירת משקפי השמש הייתה עד לפני 3 שנים בשליטתם של מותגים בינלאומיים מובילים ובמחירים גבוהים. כניסתה של חברת 'קרולינה למקה ברלין' לזירה היתה המניע העיקרי של המהפכה הצרכנית בתחום מחירי משקפי השמש בארץ. המותג זיהה את צורך השוק הישראלי במשקפי שמש איכותיים ואופנתיים במחיר נגיש ודאג לספק את הצורך.
לאחר קמפיין פרסומי מושקע הצליח המותג 'קרולינה למקה ברלין' לרענן את הענף והוציא אותו מ"תרדמת האופנה" בו היה שרוי. הקמפיין הצליח להשריש את המוסכמה שמשקפי השמש הם פריט אופנה לכל דבר, והפך לאחד מהמותגים המובילים בתחום. כתוצאה מכך חלה עלייה של עשרות אחוזים במכירות לעומת אותה תקופה אשתקד תודות לפעילות שיווקית עקבית.
2 מהלכים אסטרטגיים בוצעו כדי לבסס נגישות למותג: נראות הסניפים ופריסתם. מודל הסניפים כ-open store, עמדת מכירה במרכז קניון ללא מחסום של "דלתות נעולות". פריסה מהירה ורחבה של הרשת: במהלך שלוש שנים בלבד, נפתחו 47 סניפים ועתידים להיפתח עוד כ-20 סניפים בשנה הקרובה.
כניסת המותג 'קרולינה למקה ברלין' הורידה בצורה משמעותית את מחירי שוק משקפי השמש בארץ ואפשרה לצרכן הישראלי ליהנות ממחיר נמוך ללא צורך בהתפשרות על עיצוב וחדשנות.
על פי ועדת השיווק שבחרה באורן בר-גיל: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך ששינה את מאזן הכוחות בקטגוריה והנחיל הרגלי צריכה חדשים. מהלך שיווקי ששינה את המגמה אליה הלך הענף, ותוצאות מרשימות בפרק זמן קצר מאד. מדובר במהלך אמיץ, שמראה התאמה מוצלחת לדרישת הצרכנים".
- 5.האמת שלא רוצים שתדעו 09/07/2014 15:41הגב לתגובה זוקרקרוליינה היא גויה שהתחתנה עם יהודי והם גרים ברמת השרון, עלק מותג מברלין
- איזה שיקצה.. (ל"ת)טפו טפו 10/07/2014 11:50הגב לתגובה זו
- 4.כול הכבוד לבן אחי "מרק " ז"ל ובהצלתה . (ל"ת)גק 08/07/2014 18:06הגב לתגובה זו
- 3.גם עזר.. 08/07/2014 16:17הגב לתגובה זולהיות חבר של גיא ברעם שנתן לכסות את כל נתבג
- 2.גם עוזר.. 08/07/2014 15:14הגב לתגובה זועוזר שאתה חבר של גיא ברעם שאיפשר להשתלט על כל בו גוריון!
- 1.יאמי 08/07/2014 13:41הגב לתגובה זומי שהיה עושה את למקה שיתן בלייק. אם יהיו 1000 לייקים, למקה יארגנו מבצע למשקפיים לכולם!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
