גם בר רפאלי עזרה קצת: אורן בר-גיל מ'קרולינה למקה' - איש השיווק של יוני
אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יוני 2014.
הבחירה בבר גיל היא בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ. באיגוד השיווק מסבירים כי זירת משקפי השמש הייתה עד לפני 3 שנים בשליטתם של מותגים בינלאומיים מובילים ובמחירים גבוהים. כניסתה של חברת 'קרולינה למקה ברלין' לזירה היתה המניע העיקרי של המהפכה הצרכנית בתחום מחירי משקפי השמש בארץ. המותג זיהה את צורך השוק הישראלי במשקפי שמש איכותיים ואופנתיים במחיר נגיש ודאג לספק את הצורך.
לאחר קמפיין פרסומי מושקע הצליח המותג 'קרולינה למקה ברלין' לרענן את הענף והוציא אותו מ"תרדמת האופנה" בו היה שרוי. הקמפיין הצליח להשריש את המוסכמה שמשקפי השמש הם פריט אופנה לכל דבר, והפך לאחד מהמותגים המובילים בתחום. כתוצאה מכך חלה עלייה של עשרות אחוזים במכירות לעומת אותה תקופה אשתקד תודות לפעילות שיווקית עקבית.
2 מהלכים אסטרטגיים בוצעו כדי לבסס נגישות למותג: נראות הסניפים ופריסתם. מודל הסניפים כ-open store, עמדת מכירה במרכז קניון ללא מחסום של "דלתות נעולות". פריסה מהירה ורחבה של הרשת: במהלך שלוש שנים בלבד, נפתחו 47 סניפים ועתידים להיפתח עוד כ-20 סניפים בשנה הקרובה.
כניסת המותג 'קרולינה למקה ברלין' הורידה בצורה משמעותית את מחירי שוק משקפי השמש בארץ ואפשרה לצרכן הישראלי ליהנות ממחיר נמוך ללא צורך בהתפשרות על עיצוב וחדשנות.
על פי ועדת השיווק שבחרה באורן בר-גיל: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך ששינה את מאזן הכוחות בקטגוריה והנחיל הרגלי צריכה חדשים. מהלך שיווקי ששינה את המגמה אליה הלך הענף, ותוצאות מרשימות בפרק זמן קצר מאד. מדובר במהלך אמיץ, שמראה התאמה מוצלחת לדרישת הצרכנים".
- 5.האמת שלא רוצים שתדעו 09/07/2014 15:41הגב לתגובה זוקרקרוליינה היא גויה שהתחתנה עם יהודי והם גרים ברמת השרון, עלק מותג מברלין
- איזה שיקצה.. (ל"ת)טפו טפו 10/07/2014 11:50הגב לתגובה זו
- 4.כול הכבוד לבן אחי "מרק " ז"ל ובהצלתה . (ל"ת)גק 08/07/2014 18:06הגב לתגובה זו
- 3.גם עזר.. 08/07/2014 16:17הגב לתגובה זולהיות חבר של גיא ברעם שנתן לכסות את כל נתבג
- 2.גם עוזר.. 08/07/2014 15:14הגב לתגובה זועוזר שאתה חבר של גיא ברעם שאיפשר להשתלט על כל בו גוריון!
- 1.יאמי 08/07/2014 13:41הגב לתגובה זומי שהיה עושה את למקה שיתן בלייק. אם יהיו 1000 לייקים, למקה יארגנו מבצע למשקפיים לכולם!
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.- רגע לפני הסופ"ש: הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"
- מראיינים פליטים, חושבים על המשפחה: כתבי המלחמה באוקראינה מדברים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

