גם בר רפאלי עזרה קצת: אורן בר-גיל מ'קרולינה למקה' - איש השיווק של יוני
אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יוני 2014.
הבחירה בבר גיל היא בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ. באיגוד השיווק מסבירים כי זירת משקפי השמש הייתה עד לפני 3 שנים בשליטתם של מותגים בינלאומיים מובילים ובמחירים גבוהים. כניסתה של חברת 'קרולינה למקה ברלין' לזירה היתה המניע העיקרי של המהפכה הצרכנית בתחום מחירי משקפי השמש בארץ. המותג זיהה את צורך השוק הישראלי במשקפי שמש איכותיים ואופנתיים במחיר נגיש ודאג לספק את הצורך.
לאחר קמפיין פרסומי מושקע הצליח המותג 'קרולינה למקה ברלין' לרענן את הענף והוציא אותו מ"תרדמת האופנה" בו היה שרוי. הקמפיין הצליח להשריש את המוסכמה שמשקפי השמש הם פריט אופנה לכל דבר, והפך לאחד מהמותגים המובילים בתחום. כתוצאה מכך חלה עלייה של עשרות אחוזים במכירות לעומת אותה תקופה אשתקד תודות לפעילות שיווקית עקבית.
2 מהלכים אסטרטגיים בוצעו כדי לבסס נגישות למותג: נראות הסניפים ופריסתם. מודל הסניפים כ-open store, עמדת מכירה במרכז קניון ללא מחסום של "דלתות נעולות". פריסה מהירה ורחבה של הרשת: במהלך שלוש שנים בלבד, נפתחו 47 סניפים ועתידים להיפתח עוד כ-20 סניפים בשנה הקרובה.
כניסת המותג 'קרולינה למקה ברלין' הורידה בצורה משמעותית את מחירי שוק משקפי השמש בארץ ואפשרה לצרכן הישראלי ליהנות ממחיר נמוך ללא צורך בהתפשרות על עיצוב וחדשנות.
על פי ועדת השיווק שבחרה באורן בר-גיל: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך ששינה את מאזן הכוחות בקטגוריה והנחיל הרגלי צריכה חדשים. מהלך שיווקי ששינה את המגמה אליה הלך הענף, ותוצאות מרשימות בפרק זמן קצר מאד. מדובר במהלך אמיץ, שמראה התאמה מוצלחת לדרישת הצרכנים".
- 5.האמת שלא רוצים שתדעו 09/07/2014 15:41הגב לתגובה זוקרקרוליינה היא גויה שהתחתנה עם יהודי והם גרים ברמת השרון, עלק מותג מברלין
- איזה שיקצה.. (ל"ת)טפו טפו 10/07/2014 11:50הגב לתגובה זו
- 4.כול הכבוד לבן אחי "מרק " ז"ל ובהצלתה . (ל"ת)גק 08/07/2014 18:06הגב לתגובה זו
- 3.גם עזר.. 08/07/2014 16:17הגב לתגובה זולהיות חבר של גיא ברעם שנתן לכסות את כל נתבג
- 2.גם עוזר.. 08/07/2014 15:14הגב לתגובה זועוזר שאתה חבר של גיא ברעם שאיפשר להשתלט על כל בו גוריון!
- 1.יאמי 08/07/2014 13:41הגב לתגובה זומי שהיה עושה את למקה שיתן בלייק. אם יהיו 1000 לייקים, למקה יארגנו מבצע למשקפיים לכולם!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.