Exactive של נוה קרניאל ואון יבין יטפל בתקציב הפרסום של 'ארומה תל אביב'
משרד הפרסום Exactive בניהולם ובבעלותם של נוה קרניאל ואון יבין מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום/מיתוג של רשת 'ארומה תל אביב'. זאת לאחר מכרז שערכה הרשת ובו השתתפו מספר משרדי מיתוג.
במסגרת ההתקשרות Exactive יטפלו בפעילות המיתוג והפרסום של רשת בתי הקפה המונה 30 סניפים ברחבי תל אביב. העבודה כוללת את מיתוג סניפי הרשת החל מעיצוב התפריטים, מיתוג הקירות בסניפים השונים, עיצוב אריזות המוצרים ועד קמפיינים פרסומיים און-ליין ואוף-ליין.
נוה קרניאל, מנכ"ל משותף ב-Exactive: "אנו שמחים על הצטרפות ארומה למשפחת לקוחותינו. רשת ארומה הייתה הראשונה להביא קפה איכותי לקהל הצרכנים הישראלי בפריסה רחבה, תוך שהיא מובילה את שוק הקפה הישראלי לרמה הגבוהה שבה הוא נמצא כיום. אנחנו גאים לצרף את הרשת, כמותג מוביל נוסף לרשימת לקוחותינו ומצפים להמשיך את המסורת של ארומה במיתוג איכותי, מרענן ומוקפד".
יוזכר כי, לאחרונה זכה המשרד בתקציב הפרסום של יזמית הנדל"ן HAP Investments. בין לקוחותיו הנוספים נמנים גם 'מור בית השקעות', 'המכללה האקדמית הדסה', Mr. Jobs, קבוצת 'סמגל', מרפאות 'צבר', תנועת המושבים בישראל ועוד.
- 7.ארומה יודעים מה הם עושים (ל"ת)אסף 28/05/2014 18:11הגב לתגובה זו
- 6.בהצלחה! (ל"ת)אורי 25/05/2014 17:04הגב לתגובה זו
- 5.החברה הטובים! שאפו! (ל"ת)25/05/2014 16:29הגב לתגובה זו
- 4.מזל טוב - מגיע לכם! (ל"ת)ערן גדליה 25/05/2014 16:21הגב לתגובה זו
- 3.וזו הכותרת הראשית? וואו...פורבס תיזהרו... (ל"ת)נחמה בן פורת 25/05/2014 14:40הגב לתגובה זו
- 2.חתיכים ! (ל"ת)רוחמה 25/05/2014 13:13הגב לתגובה זו
- 1.מוכשרים ומקצועיים- בהצלחה! (ל"ת)מיקי 25/05/2014 12:28הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
