נוה קרניאל און יבין
צילום: יח"צ

Exactive של נוה קרניאל ואון יבין יטפל בתקציב הפרסום של 'ארומה תל אביב'

לאחר מכרז בין מספר משרדי מיתוג נבחר Exactive לניהול התקציב. הרשת שפועלת בנפרד מ'ארומה ישראל' ניהלה עד לאחרונה את התקציב באופן עצמאי
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום Exactive בניהולם ובבעלותם של נוה קרניאל ואון יבין מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום/מיתוג של רשת 'ארומה תל אביב'. זאת לאחר מכרז שערכה הרשת ובו השתתפו מספר משרדי מיתוג.

במסגרת ההתקשרות Exactive יטפלו בפעילות המיתוג והפרסום של רשת בתי הקפה המונה 30 סניפים ברחבי תל אביב. העבודה כוללת את מיתוג סניפי הרשת החל מעיצוב התפריטים, מיתוג הקירות בסניפים השונים, עיצוב אריזות המוצרים ועד קמפיינים פרסומיים און-ליין ואוף-ליין.

נוה קרניאל, מנכ"ל משותף ב-Exactive: "אנו שמחים על הצטרפות ארומה למשפחת לקוחותינו. רשת ארומה הייתה הראשונה להביא קפה איכותי לקהל הצרכנים הישראלי בפריסה רחבה, תוך שהיא מובילה את שוק הקפה הישראלי לרמה הגבוהה שבה הוא נמצא כיום. אנחנו גאים לצרף את הרשת, כמותג מוביל נוסף לרשימת לקוחותינו ומצפים להמשיך את המסורת של ארומה במיתוג איכותי, מרענן ומוקפד".

יוזכר כי, לאחרונה זכה המשרד בתקציב הפרסום של יזמית הנדל"ן HAP Investments. בין לקוחותיו הנוספים נמנים גם 'מור בית השקעות', 'המכללה האקדמית הדסה', Mr. Jobs, קבוצת 'סמגל', מרפאות 'צבר', תנועת המושבים בישראל ועוד.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ארומה יודעים מה הם עושים (ל"ת)
    אסף 28/05/2014 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בהצלחה! (ל"ת)
    אורי 25/05/2014 17:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    החברה הטובים! שאפו! (ל"ת)
    25/05/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מזל טוב - מגיע לכם! (ל"ת)
    ערן גדליה 25/05/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    וזו הכותרת הראשית? וואו...פורבס תיזהרו... (ל"ת)
    נחמה בן פורת 25/05/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חתיכים ! (ל"ת)
    רוחמה 25/05/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מוכשרים ומקצועיים- בהצלחה! (ל"ת)
    מיקי 25/05/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.