נעים איתם: משרד הפרסום 'ברזני לוי' יטפל בתקציב הפרסום של 'מטרופולין'

בשנים האחרונות טופל התקציב של חברת התחבורה הציבורית על ידי למל כהן ו-LEAD לסירוגין. רובי ברזני: "נעצים את המותג בקרב קהלי היעד שלו"
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום ברזני לוי יקבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי למל כהן ולסירוגין על ידי LEAD מקבוצת אדלר חומסקי.

מטרופולין מפעילה מאות קווי תחבורה ציבורית באזור הנגב והשפלה (באר שבע, ערד, ירוחם, נס ציונה, רמלה, לוד, רחובות, גדרה, יבנה, אשדוד, קריית מלאכי ועוד) ובאזור השרון (כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, רמת השרון ויישובי הסביבה).

תקציב הפרסום המדווח עתיד לעמוד על כמיליון שקלים בשנה הקרובה. רובי ברזני, מבעלי משרד הפרסום: "אנחנו שמחים לגייס לשורתנו לקוח מוביל בתחומו כמטרופולין. ברזני לוי תפעל כדי להעצים את המותג בקרב קהלי היעד שלו, לחדד את המסרים המועברים אליהם ולעמוד בכל היעדים והאתגרים העומדים בפתחינו".

בין לקוחותיו הנוספים של ברזני לוי: רשת קפה גרג, ביה"ס לפסיכומטרי EZ WAY, חברת השיט הבינלאומית ROYAL CARIBBEAN ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    זה ש 23/07/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    רובי הוא בחור טוב, ושחף הוא גם. סחתיין יא חיפנים לשעבר.
  • 4.
    אדירים!! מגיע לכם!! (ל"ת)
    ליאת 22/07/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עושים עבודה מעולה (ל"ת)
    מגיע להם 22/07/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותחים (ל"ת)
    מכיר אותם 22/07/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חבורה של תותחים. (ל"ת)
    אורפז 22/07/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.