נעים איתם: משרד הפרסום 'ברזני לוי' יטפל בתקציב הפרסום של 'מטרופולין'
משרד הפרסום ברזני לוי יקבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי למל כהן ולסירוגין על ידי LEAD מקבוצת אדלר חומסקי.
מטרופולין מפעילה מאות קווי תחבורה ציבורית באזור הנגב והשפלה (באר שבע, ערד, ירוחם, נס ציונה, רמלה, לוד, רחובות, גדרה, יבנה, אשדוד, קריית מלאכי ועוד) ובאזור השרון (כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, רמת השרון ויישובי הסביבה).
תקציב הפרסום המדווח עתיד לעמוד על כמיליון שקלים בשנה הקרובה. רובי ברזני, מבעלי משרד הפרסום: "אנחנו שמחים לגייס לשורתנו לקוח מוביל בתחומו כמטרופולין. ברזני לוי תפעל כדי להעצים את המותג בקרב קהלי היעד שלו, לחדד את המסרים המועברים אליהם ולעמוד בכל היעדים והאתגרים העומדים בפתחינו".
בין לקוחותיו הנוספים של ברזני לוי: רשת קפה גרג, ביה"ס לפסיכומטרי EZ WAY, חברת השיט הבינלאומית ROYAL CARIBBEAN ועוד.
- 5.זה ש 23/07/2013 10:52הגב לתגובה זורובי הוא בחור טוב, ושחף הוא גם. סחתיין יא חיפנים לשעבר.
- 4.אדירים!! מגיע לכם!! (ל"ת)ליאת 22/07/2013 18:32הגב לתגובה זו
- 3.עושים עבודה מעולה (ל"ת)מגיע להם 22/07/2013 18:03הגב לתגובה זו
- 2.תותחים (ל"ת)מכיר אותם 22/07/2013 18:02הגב לתגובה זו
- 1.חבורה של תותחים. (ל"ת)אורפז 22/07/2013 18:01הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.