לאחר שזרמון DDB ו'אופיר טורס' נפרדו: תקציב הפרסום עבר לחברון זלצמן שביט
3 חודשים לאחר שזרמון DDB ו'אופיר טורס' סיימו את ההתקשרות בינהם בטונים צורמים, חוזרת חברת התיירות לפרסם כשעל העבודות חתום משרד הפרסום חברון זלצמן שביט.
כזכור, הפרידה הסוערת בין זרמון DDB ו'אופיר טורס' לוותה בטענות מצד משרד הפרסום כי, חברת התיירות "לא אוהבת לשלם והמשרד לא משתכר מהפעילות". בחודשים האחרונים קיימה 'אופיר טורס' מספר פגישות עם משרדי פרסום שביקשו לתפוס את מקומו של זרמון, וכעת נראה כי חברון זלצמן שביט, הוא זה שיוצא נשכר מהפרי הבשל שנפל לידיו, בדיוק בזמן הנכון, לקראת הקיץ הקרב ופתיחת עונת התיירות.
תקציב 'אופיר טורס' הועבר לזרמון במהלך שנת 2012, ולפני כן טופל על ידי JWT, כאשר בשנים קודמות התמקדה חברת התיירות בזירות הדיגיטל בלבד באמצעות icon אינטראקטיב. ב-2012 עמד התקציב על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-7 מיליון שקלים. בשנה החולפת, עיקר פעילות הפרסום של אופיר טורס התמקדה בפרסום מבוסס תוצאות ועיתונות.
נכון לעכשיו, עדיין לא ידוע האם מדובר בקמפיין חד פעמי של ח"זש עבור 'אופיר טורס', כתוצאה מכך שהחברה נותרה ללא משרד פרסום, או שהבחירה בו תשאר תקפה לגבי 2013.
במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט סירבו להגיב.
- 9.מה זה 02/05/2013 20:16הגב לתגובה זוזה לא תקציב פרסום, זה סתם סתם סתם , שירותי גרפיקה בסיסיים, ללא מדיה, בלבולי שכל וניצול, אבל כל שנה מוציאים יחסי ציבור על העברת התקציב! שטויות במיץ : בועז וקסמן ובנו לא נותנים לאף אחד להרוויח, זעפרני עושה דברם בטח שלא, אז למה משרדים עוד נפגשים איתם? אולי בשביל דירוג יפעת?
- א. מאופיר טורס 05/05/2013 10:02הגב לתגובה זוכנראה אתה מזרמון, שעשו לנו עבודה לא מספיק טובה ולצערי יצאו מאוכזבים. בועז הוא איש ישר וטוב לב, ועם הקמפיין הנהדר של חברון זלצמן שביט אנחנו ממריאים ומרוצים. חבל לי על אנשים כמוך. שיהיה בהצלחה וטוב לכולם.
- 8.תמר 02/05/2013 09:51הגב לתגובה זוהצליחו לפגוע בתובנה פשוטה ונכונה בקמפיין. כל הכבוד
- 7.כל הכסף הולך לגיא אורן (ל"ת)עזבו שטויות 01/05/2013 20:25הגב לתגובה זו
- מי זה גיא?... (ל"ת)amir 02/05/2013 09:52הגב לתגובה זו
- 6.01/05/2013 19:35הגב לתגובה זולמה אנשים מוכנים לא להרוויח על תקציב כזה...
- 5.01/05/2013 19:26הגב לתגובה זותקציב חסר זוהר ולא רווחי
- 4.מפרגן 01/05/2013 15:15הגב לתגובה זוחז"ש בחירה מעולה, משרד מצוין! קמפיין מדויק!
- עוד יותר כיף לראות תקציבים שעוזבים את זרמון (ל"ת)מישל 01/05/2013 23:47הגב לתגובה זו
- 3.מברוק ובהצלחה! (ל"ת)אייל טל 01/05/2013 11:32הגב לתגובה זו
- 2.גורי 01/05/2013 11:27הגב לתגובה זוסרטים פשוטים וחזקים
- 1.אמיר 01/05/2013 11:04הגב לתגובה זוחייב להודות שהסרטים מדייקים וחדים. שאפו להם ולאופיר טורס על הבחירה. הדור החדש אכן מוכיח שהוא ראוי.