עם הפנים לחו"ל: מקאן יטפל בתקציב הפרסום המקומי והבינ"ל של 'אבן קיסר'

ההצהרות של ריצ'י הנטר על צמיחה דרך שווקים בינלאומיים עוברות לשלב המעשה. "מקאן תמשיך לחתור לגיוס לקוחות בעלי אופק פעילות בינלאומי"
משה בנימין | (1)

מנכ"ל מקאן אריקסון, ריצ'י הנטר, מתחיל ליישם את אסטרטגיית חו"ל אליה הוא מכוון כמנוע צמיחה עבור המשרד המוביל בישראל. מקאן יטפל בתקציב הפרסום המקומי והבינלאומי של חברת 'אבן קיסר' הנסחרת בבורסת הנאסד"ק. במסגרת הפעילות יספק מקאן ל'אבן קיסר' שירותי אסטרטגיה, קריאייטיב, דיגיטל ומדיה.

מנכ"ל מקאן אריקסון, ריצ'י הנטר: "אנו שמחים על קבלת תקציב חשוב זה. אבן קיסר הינה חברה ישראלית משגשגת אשר עושה חיל גם בזירה הבינלאומית. לחברה הנהלה דינאמית אשר יצרה ומיישמת אסטרטגיית צמיחה גלובאלית מרשימה. אנו גאים בכך שאבן קיסר בחרה לעבוד עם מקאן כיחידה בשוק הישראלי אשר יכול לתת גם פתרון לשוק המקומי וגם להיות שותף למהלכים גלובאליים.כחלק מהותי מהאסטרטגיה שלה, מקאן תמשיך לחתור לגיוס לקוחות בעלי אופק פעילות בינלאומי, ולספק להם את השירות המצוין ביותר".

הקשר הראשוני של חברת 'אבן קיסר' עם קבוצת מקאן העולמית החל עוד בספטמבר 2011, אז החליטה החברה להעביר את תקציב הפרסום שלה מברוקנר נטע יער למקאן לונדון. סמנכ"ל השיווק של אבן קיסר, אלי פייגלין אמר בשעתו כי "הסיבה המרכזית לפנייה לחו"ל היא העובדה שלחברות אלו יש ניסיון בעבודה עם מותג בינלאומי שפעיל במספר מדינות - מודל עבודה שלא ממש קיים בישראל".

לדבריו, "למרות הקריאיטיביות של משרדים בישראל יש משהו בליצור קריאייטיב מוצלח באנגלית שפונה לקהלים ואוכלוסיות אחרות שמצריך יכולות גבוהות בקופי ושפה מקומית שקשה להביא מישראל".

החברה הציבורית 'אבן קיסר' נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של 650 מיליון דולר ונחשבת לאחת החברות הישראליות המצליחות בעולם. החברה שמתמחה בתחום משטחי הקוורץ משווקת את מוצריה ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איפה הידיעה על זה שטל רביב חוזר למקאן? (ל"ת)
    משה 20/02/2013 19:36
    הגב לתגובה זו