עם הפנים לחו"ל: מקאן יטפל בתקציב הפרסום המקומי והבינ"ל של 'אבן קיסר'
מנכ"ל מקאן אריקסון, ריצ'י הנטר, מתחיל ליישם את אסטרטגיית חו"ל אליה הוא מכוון כמנוע צמיחה עבור המשרד המוביל בישראל. מקאן יטפל בתקציב הפרסום המקומי והבינלאומי של חברת 'אבן קיסר' הנסחרת בבורסת הנאסד"ק. במסגרת הפעילות יספק מקאן ל'אבן קיסר' שירותי אסטרטגיה, קריאייטיב, דיגיטל ומדיה. מנכ"ל מקאן אריקסון, ריצ'י הנטר: "אנו שמחים על קבלת תקציב חשוב זה. אבן קיסר הינה חברה ישראלית משגשגת אשר עושה חיל גם בזירה הבינלאומית. לחברה הנהלה דינאמית אשר יצרה ומיישמת אסטרטגיית צמיחה גלובאלית מרשימה. אנו גאים בכך שאבן קיסר בחרה לעבוד עם מקאן כיחידה בשוק הישראלי אשר יכול לתת גם פתרון לשוק המקומי וגם להיות שותף למהלכים גלובאליים.כחלק מהותי מהאסטרטגיה שלה, מקאן תמשיך לחתור לגיוס לקוחות בעלי אופק פעילות בינלאומי, ולספק להם את השירות המצוין ביותר". הקשר הראשוני של חברת 'אבן קיסר' עם קבוצת מקאן העולמית החל עוד בספטמבר 2011, אז החליטה החברה להעביר את תקציב הפרסום שלה מברוקנר נטע יער למקאן לונדון. סמנכ"ל השיווק של אבן קיסר, אלי פייגלין אמר בשעתו כי "הסיבה המרכזית לפנייה לחו"ל היא העובדה שלחברות אלו יש ניסיון בעבודה עם מותג בינלאומי שפעיל במספר מדינות - מודל עבודה שלא ממש קיים בישראל". לדבריו, "למרות הקריאיטיביות של משרדים בישראל יש משהו בליצור קריאייטיב מוצלח באנגלית שפונה לקהלים ואוכלוסיות אחרות שמצריך יכולות גבוהות בקופי ושפה מקומית שקשה להביא מישראל". החברה הציבורית 'אבן קיסר' נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של 650 מיליון דולר ונחשבת לאחת החברות הישראליות המצליחות בעולם. החברה שמתמחה בתחום משטחי הקוורץ משווקת את מוצריה ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.
- 1.איפה הידיעה על זה שטל רביב חוזר למקאן? (ל"ת)משה 20/02/2013 19:36הגב לתגובה זו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.