BMC רכשה את Calendra תמורת 31 מיליון דולר
BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ארגוניים, הודיעה אתמול (ב') כי תרכוש תמורת כ-33 מיליון דולר במזומן את חברת Calendra – ספקית פתרונות ניהול זהויות מוכווני-עסקים.
הרכישה תאפשר ל-BMC Software לספק מערך משולב של פתרונות ניהול זהויות הכוללים מדריכים ארגוניים (כמו ספרי טלפונים ודפי זהב), ניתוב תהליכי עבודה, ניהול מרכזיות (PBX), וניהול פעיל של ספריות רשת.
מנהל אזורי ב- BMC Software, בועז פרלמן, אומר כי הפתרון המשולב מבטל את המורכבות בה נתקלים בדרך כלל לקוחות בשילוב טכנולוגיות שונות מיצרנים רבים. בנוסף, הרכישה מחזקת את היצע ה-BSM (ניהול שירותים עסקיים) של BMC Software, המאפשר ללקוחות לנהל IT מנקודת מבט עסקית.
Calendra היא חברה פרטית שמרכזה בפריז. ל-Calendra יותר מ-200 לקוחות וחמישה מיליון משתמשים מנוהלים בעולם. בסיס לקוחותיה רחב מאוד, החל מחברות קטנות ובינוניות עד חברות Global 2000 עם אתגרים עסקיות מורכבים ואוכלוסיות גדולות של עובדים, ספקים, שותפים עסקיים ולקוחות.
"מרחב ניהול הזהויות עובר קונסולידציה של ספקים, כאשר שחקנים גדולים שואפים לשפר את חדירת השוק שלהם", אמרה רוברטה וויטי, אנליסטית מגרטנר. "חברות מחפשות ספקים המסוגלים לשלב פתרונות ניהול מדריכים וספריות רשת וניהול זהויות. בנוסף, מערך ניהול זהויות הכולל ניתוב תהליכים משולב הוא המפתח לתחרותיות בשוק של היום".
פרלמן מציין כי יתרונות עיקריים של הרכישה כוללים: הוספת מבט עסקי על מידע מבוסס מדרכים וסביבת ניתוב תהליכים ניתנת להתאמה. שיטת לקוחות משופרת דרך האפשרות ליצור יישומי Directory המבטיחים קיום מדיניות אבטחה ואוכפים עקביות לרוחב כל תתשית ה-IT – כולל Web, פורטלים, מערכות כניסה בהזדהות יחידה (SSO), מערכות מנוהלות PKI ויישומי שרת/לקוח ומערכות Legacy.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
