תדיראן Carrier מעבירה את תקציב הפרסום לבאומן בר ריבנאי

התקציב השנתי הנאמד בכ- 5.5 מיליון שקל טופל ב-4 השנים האחרונות על-ידי אריאלי פובליסיס
משה בנימין |

חברת תדיראן Carrier מעבירה בימים אלו, את תקציב הפרסום למשרד "באומן בר ריבנאי". עד כה, טופל תקציב הפרסום ב- 4 שנים האחרונות, ע"י משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס".

תקציב הפרסום השנתי של תדיראן Carrier לשנת ,2008 נאמד בכ- 5.5 מליון שקל.

רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier: "לאחר 4 שנות עבודה מקצועיות, איכותיות ופוריות, החלטנו לרענן את השורות ולהעביר את תקציב הפרסום למשרד "באומן בר ריבנאי".

לדבריו: "העברת התקציב, למשרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", המוביל בתחומו בארץ, נעשתה כחלק ממהלכים אסטרטגיים שיווקיים, המתבצעים בחברה במהלך שנת 2008, במטרה לחזק את קו הפרסום של החברה, באמצעות מתן גיבוי מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים, כמו גם, חידוש תכנים, פניה לקהלים פוטנציאליים חדשים ופרסום יצירתי, חדיש ועדכני".

מנתוני יפעת בקרת פרסום, עולה כי: חברת תדיראן Carrier פרסמה בשנת 2007 בהיקף של 4 מיליון שקל והתקציב המשוער לשנת 2008 עומד על 5.5 מליון שקל.

חברת תדיראן Carrier נמצאת בבעלות מלאה של קונצרן Carrier העולמי המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מיזוג אוויר בלמעלה מ –180 מדינות ברחבי העולם. חברת תדיראן Carrier מייצרת ומשווקת את המותגים: טושיבה, תדיראן, אמקור ומותג הפרימיום תדיראן Carrier.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה