עסקת ענק לקומברס: תספק שירותים ל-MTS הרוסית

החברה משמשת כמפעילת השירותים הסלולריים הגדולה ברוסיה. פתרון הבילינג בזמן אמת של קומברס משמש עבור המפעילות הסלולאריות מנוע שיווק בזמן אמת המציע יכולות פרסונליזציה מתקדמות
שהם לוי |

קומברס, ספקית של תוכנות ומערכות להפעלת יישומי מולטימדיה על גבי רשתות קוויות ואלחוטיות ושירותי בילינג, הודיעה היום שהמפעילה הסלולארית הגדולה ביותר ברוסיה ובחבר העמים, Mobile TeleSystems (MTS),תשתמש בפתרון הבילינג בזמן אמת של חברת קומברס לשירות בסיס לקוחותיה הרחב.

מיכאל שמולין, סגן נשיא ומנכ"ל MTS רוסיה: "מעבר להערכתנו הגבוהה למוצר הבילינג בזמן אמת של קומברס, החלטנו לבחור דווקא בפתרון זה מתוך מניעים עסקיים טבעיים להשיק מערכת מקיפה שתתן מענה לצרכי הבילינג שלנו, במקביל לחיזוק אסטרטגיות השיווק שלנו. עכשיו משהשלמנו את המעבר החלק למערכת של קומברס, אנו מוכנים לתת מענה לכל הדרישות שיעלו במסגרת צמיחתנו העתידית, במקביל להמשך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו"

פתרון הבילינג בזמן אמת של קומברס משמש עבור המפעילות הסלולאריות מנוע שיווק בזמן אמת המציע יכולות פרסונליזציה מתקדמות, שירות מתוכנן המותאם אישית, וקידום שיווקי אוטומטי המאפשר למפעילות להגדיל את ההכנסות, את הרווחיות ולהעלות את נאמנות הלקוח. הפתרון מאפשר למפעילה ליצור ולהשיק במהירות שירותים חדשים לפלחי שוק רחבים או ממוקדים, במקביל לאפשרות להציע למשתמש הקצה הצעות ייחודיות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד