הגידול בהכנסות לא עזר לויואנס לעבור לרווח ב-Q2

ויואנס מדווחת על גידול של 56% בהכנסות הרבעון השני ל- 2.8 מיליון דולר ומודיעה על השלמת רכישת סקיוריטי הולדינג האמריקאית
שהם לוי |

ויואנס הישראלית (נאסד"ק: VUNC; יורונקסט: VUNC), המספקת פתרונות איתור אלחוטיים ומערכות ניידות לניהול מתחמים מוגדרים, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת הכספים 2007, שהסתיים ב- 30 ביוני השנה. הכנסות ויואנס ברבעון השני גדלו ב- 56% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב- 2.8 מיליון דולר. בהתייחס למחצית הראשונה של השנה, גדלו הכנסות החברה ב- 44% לעומת התקופה המקבילה והסתכמו ב- 5.5 מיליון דולר.

ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון השני הסתכם ב- 1.3 מיליון דולר, או הפסד של 33 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של מיליון דולר, או הפסד של 25 סנט למניה, ברבעון המקביל. ההפסד הנקי בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב- 2.4 מיליון דולר, או הפסד של 60 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 1.7 מיליון דולר, או הפסד של 43 סנט למניה, במחצית הראשונה של 2006.

על בסיס Non-GAAP, המנטרל הוצאות בסך 354 אלף דולר בגין רישום אופציות לעובדים, הסתכם ההפסד הנקי של ויואנס ברבעון השני ב- 976 אלף דולר, או הפסד של 24 סנט למניה, זאת לעומת הפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 867 אלף דולר, או הפסד של 22 סנט למניה, ברבעון המקביל. ההוצאות בגין רישום אופציות לעובדים ברבעון המקביל ב- 2006 הסתכמו ב- 126 אלף דולר.

"מיצובה החדש של החברה וכניסתה לשווקים בעלי שיעור צמיחה גבוה הניעו את הגידול החד בהכנסות ברבעון השני בהשוואה לרבעון המקביל, כפי שצפינו", אמר מנכ"ל ויואנס, אייל טוכמן. "ההפסד הנקי שלנו היה גבוה יותר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כתוצאה מעלייה משמעותית בהוצאות המכירה והשיווק הקשורות לפעילויות האיתור האלחוטי (active-RF) וניהול המתחמים המוגדרים (IRMS) בארה"ב, וכן כתוצאה מעלייה בהוצאות המכירה הקשורות לפעילות הזיהוי האלקטרוני המסורתית.

"במהלך הרבעון השני ומעט אחריו ביצעה החברה כמה מהלכים נוספים, המהווים חלק ממטרותיה ארוכות הטווח. בחודש מאי שינינו את שם החברה מ'סופרקום' ל'ויואנס', כדי לשקף בצורה טובה יותר את תחומי פעילותינו ויכולותינו הטכנולוגיות. לאחרונה השלמנו גם את רישום מניותינו ברשימת הקפיטל מרקט בנאסד"ק; אנו צופים שצעד זה יהיה לטובת בעלי המניות, שכן הוא אמור לשפר את מחזורי המסחר במניות החברה ויאפשר ליותר גופי השקעה מוסדיים להשקיע בה.

תוספת של 5-6 מיליון דולר למכירות

"זמן קצר לאחר סיום הרבעון השני, הודענו על הסכם לרכישת סקיוריטי הולדינג האמריקאית, המייצרת ומפיצה מערכות גישה מבוקרות ופתרונות איתור אלחוטיים המבוססים על תגי RF. אנו מאמינים כי רכישה זו, שהושלמה ב- 28 באוגוסט, תמנף את יכולותיה הטכנולוגיות של ויואנס בשוקי מערכות הגישה המבוקרות ואיתור אנשים, חפצים ונכסים חיוניים. לסקיוריטי הולדינג אלפי התקנות בגופים מסחריים, ממשלתיים ומוסדיים בארה"ב, ולרכישתה תהיה השפעה מיידית ומשמעותית על מאמצי המכירה של ויואנס בצפון-אמריקה. אנו צופים, כי סקיוריטי הולדינג תתרום 5-6 מיליון דולר להכנסותיה של ויואנס במהלך 12 החודשים הקרובים". צופה צמיחה מואצת במחצית השנייה של 2007 טוכמן אמר עוד, כי הנהלת ויואנס מרוצה מהתקדמות החברה בחודשים האחרונים, וכי הוא משוכנע שהחברה תחתום על חוזים נוספים בתחומי ה- IRMS והאיתור האלחוטי במהלך המחצית השנייה של השנה. "אנו נותרים מחויבים לצמיחה, הן אורגנית והן באמצעות רכישות", הוסיף. עם השלמת רכישת סקיוריטי הולדינג, ובהתבסס על מידע עדכני, מסרה ויואנס כי היא צופה צמיחה מואצת בהכנסותיה במחצית השנייה של 2007 ובשנת 2008 כולה. אודות ויואנס

ויואנס מספקת פתרונות חדשניים בתחומי האיתור האלחוטי (Active RFID) ומערכות ניידות לניהול מתחמים מוגדרים (IRMS). הפתרונות שהחברה מפתחת מיושמים על-ידי כוחות הצלה, ממשלות, רשויות מקומיות ותאגידים מסחריים.

מערכת ה- IRMS של ויואנס היא מערכת בקרת הגישה הניידת המקיפה ביותר העונה לדרישות הפדרליות בתחום האבטחה הלאומית, ואילו מערכת ה- Active RFID של החברה מבוססת על תגים הפועלים בתדרי רדיו ומהווה פתרון כולל ויעיל למעקב ואיתור אנשים ונכסים חיוניים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה