מדיוונד פרסמה תשקיף: מהו השווי על פיו תונפק החברה בנאסד"ק?

מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע פרסמה את טווח המחירים להנפקה שעומד על 14-16 דולר למניה. טווח זה גוזר גיוס של 70-80 מיליון דולר
תומר קורנפלד |
נושאים בכתבה מדיוונד

אחרי גל ההנפקות של השבוע האחרון בארה"ב, גם חברת מדיוונד צפויה לפנות למשקיעים ולבצע הנפקה ראשונית לציבור. מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע פרסמה הלילה את טווח המחירים להנפקה בחו"ל שעומד על 14-16 דולר למניה. השלמת ההנפקה צפויה להתבצע בשבועות הקרובים. את ההנפקה צפויים להוביל החתמים BMO, ג'פריז, קרדיט סוויס ואופנהיימר.

שווי החברה הנגזר מטווח מחירים זה עומד על 255-292 מיליון דולר לפני הכסף. מדיוונד מתכננת להנפיק למשקיעים כ-5 מיליון מניות ובסה"כ היקף הגיוס יעמוד על 70-80 מיליון דולר. ייתכן כי לפני ההנפקה טווח המחירים יעודכן כלפי מעלה או מטה, זאת בהתאם לתנאי השוק ולביקוש מצד הגופים בחו"ל.

חברת מדיוונד היא חברת בת של כלל ביוטכנו המוחזקת על ידה בשיעור של כ-63%. חברה ציבורית נוספת המחזיקה במניות מדיוונד היא פולאר תקשורת עם כ-4-5% מהמניות. ההנפקה עשויה להציף ערך בכל אחת מהחברות ותאפשר להן להנזיל את ההשקעה בקלות יחסית מעצם היותה של חברת הבת - ציבורית ומניותיה סחירות.

המוצר המוביל של מדיוונד נקרא NexoBrid אשר מיועד לשימוש בחולים מאושפזים במרכזי כוויות ובבתי חולים. ניסוי קליני של החברה (שלב 3) צפוי להתחיל במהלך המחצית הראשונה של שנת 2014.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

אליום: "הסכם מהותי" בדרום קוריאה של 4.5 מיליון שקל

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אליום מדיקל
אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום עלהיקשרות עם חברה בדרום קוריאה בהסכם בלעדי להפצת מערכות הסטנטים האורולוגים והביליאריים שהיא מייצרת. אליון מסרה לבורסה כי מדובר בחברה המתמחה בהפצת מכשור רפואי בעיקר בתחומי אורולוגיה וגינקולוגיה. מדובר בהסכם בלעדי ל-5 שנים כאשר תחילת המכירות על פיו צפויה כבר במהלך שנת 2016, ובמסגרתו המפיץ מחויב לרכוש במשך תקופת ההסכם הראשונה סטנטים אורולוגים וביליאריים של אליום בהיקף מצטבר של 4.5 מיליון שקלים לפחות ובהתאם ליעדים רבעונים מינימאליים. אליום מעריכה הסכם ההפצה לשוק הדרום קוריאני הינו מהותי, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות מתפתחים ואטרקטיביים. אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההסכם המשמעותי בקוריאה חשוב הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם, עם תחילת מכירות הצפויה כבר במהלך שנת 2016, והן ברמת החדירה לשווקים חדשים ואטרקטיביים, בדגש על אסיה. הסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בקוריאה הינו בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה, זאת על מנת להמשיך את מגמת העלייה המשמעותית במכירות שרשמה החברה במהלך השנה האחרונה. להערכתנו, השקת המוצרים בקוריאה, בהינתן אוכלוסייתה הגדולה, מערכת הבריאות המתקדמת והצומחת, השיפוי הביטוחי הרחב שקיבלנו מהמבטח הלאומי שמכסה כמעט את כל אוכלוסיית המדינה, וכן מעמדו החזק של המפיץ מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בהם החברה פועלת".