לידרס ו-teenk משיקים יחד מערכת משפיענים בטיקטוק
סוכנות המשפיענים לידרס ומשרד הפרסום לצעירים teenk חברו יחד להשקת מערכת משפיענים ממוקדת לבני נוער על גבי אפליקציית טיק-טוק. המערכת נשענת על טכנולוגיית IMAI, אשר לפני מספר ימים דווח ב"אייס" כי איתרה יותר מ-16,000 משפיענים מישראל.
המערכת מציעה למותגים פעילות משפיענים ממוקדת המבוססת טכנולוגיה ודאטה. בתוך כך תאפשר המערכת חיפוש ואיתור משפיענים לרבות ניתוח העוקבים שלהם, מערכת ניהול CRM – IRM – TRM, הכוללת ניהול לקוחות, מילוי בריף, ניהול משפיענים, ניהול סוכנויות טאלנטים ועוד. נוסף על כך פותחה גם אפליקציה ייעודית למשפיענים בה הם יוכלו לקבל את הבריפים של הסוכנות ולנהל את כל הליך העבודה מול משרד הפרסום.
מלבד זאת לקוחות משרדי הפרסום יוכלו לקבל גם דשבורד, מערכת חיצונית בה יוכלו לבחור את המשפיענים, לאשר את הפוסטים לפני שעולים לאוויר וכן לראות את התוצאות של קמפיין המתעדכנות בזמן אמת.
"לצד האופציה לרכוש מדיה באפליקציה, בדומה לאינסטגרם ופייסבוק הכוח העיקרי שלה הוא הטיקטוקרים, כוכבי הנוער החדשים שהפכו בן רגע לכוכבים ענקיים בזכות האפליקציה. שוק המשפיענים, שגם ככה גדל משנה לשנה, מקבל עכשיו הזדמנות לצמוח בעוד פלטפורמה תוך שיתוף פעולה עם משפיענים חדשים לגמרי", אמר על שיתוף הפעולה יניב ויצמן, מייסד teenk.
אמש דווח ב"אייס" כי אפליקציית טיקטוק עברה את פייסבוק ואינסטגרם ברשימת האפליקציות המורדות בעולם ודורגה במקום השני, אחרי וואטסאפ. האפליקציה רשמה 1.65 מיליארד הורדות, אשר 798 מהן נוספו ב-2019.
- 3.מה עם סנאפצ'אט? (ל"ת)דןדין 21/01/2020 15:21הגב לתגובה זו
- 2.טיפ: תתרחק מוייצמן (ל"ת)מיכאל 21/01/2020 14:39הגב לתגובה זו
- 1.איזי 21/01/2020 10:57הגב לתגובה זווואיי וואיי ואייי, איזה אש זה הולך להיות. חיבור נדיר שיביא תוצאות מטורפות בשביל מי שמעורב בזה. בהצלחה אחים יקרים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
