לידרס ו-teenk משיקים יחד מערכת משפיענים בטיקטוק

החברות יציעו למותגים פעילות משפיענים ממוקדת המבוססת טכנולוגיה ודאטה. יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "שוק זה מקבל הזדמנות לצמוח בעוד פלטפורמה"
עינת שחק | (3)

סוכנות המשפיענים לידרס ומשרד הפרסום לצעירים teenk חברו יחד להשקת מערכת משפיענים ממוקדת לבני נוער על גבי אפליקציית טיק-טוק. המערכת נשענת על טכנולוגיית IMAI, אשר לפני מספר ימים דווח ב"אייס" כי איתרה יותר מ-16,000 משפיענים מישראל.

המערכת מציעה למותגים פעילות משפיענים ממוקדת המבוססת טכנולוגיה ודאטה. בתוך כך תאפשר המערכת חיפוש ואיתור משפיענים לרבות ניתוח העוקבים שלהם, מערכת ניהול CRM – IRM – TRM, הכוללת ניהול לקוחות, מילוי בריף, ניהול משפיענים, ניהול סוכנויות טאלנטים ועוד. נוסף על כך פותחה גם אפליקציה ייעודית למשפיענים בה הם יוכלו לקבל את הבריפים של הסוכנות ולנהל את כל הליך העבודה מול משרד הפרסום.

מלבד זאת לקוחות משרדי הפרסום יוכלו לקבל גם דשבורד, מערכת חיצונית בה יוכלו לבחור את המשפיענים, לאשר את הפוסטים לפני שעולים לאוויר וכן לראות את התוצאות של קמפיין המתעדכנות בזמן אמת.

"לצד האופציה  לרכוש מדיה באפליקציה, בדומה לאינסטגרם ופייסבוק הכוח העיקרי שלה הוא הטיקטוקרים, כוכבי הנוער החדשים שהפכו בן רגע לכוכבים ענקיים בזכות האפליקציה. שוק המשפיענים, שגם ככה גדל משנה לשנה, מקבל עכשיו הזדמנות לצמוח בעוד פלטפורמה תוך שיתוף פעולה עם משפיענים חדשים לגמרי", אמר על שיתוף הפעולה יניב ויצמן, מייסד teenk.

אמש דווח ב"אייס" כי אפליקציית טיקטוק עברה את פייסבוק ואינסטגרם ברשימת האפליקציות המורדות בעולם ודורגה במקום השני, אחרי וואטסאפ. האפליקציה רשמה 1.65 מיליארד הורדות, אשר 798 מהן נוספו ב-2019.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מה עם סנאפצ'אט? (ל"ת)
    דןדין 21/01/2020 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טיפ: תתרחק מוייצמן (ל"ת)
    מיכאל 21/01/2020 14:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזי 21/01/2020 10:57
    הגב לתגובה זו
    וואיי וואיי ואייי, איזה אש זה הולך להיות. חיבור נדיר שיביא תוצאות מטורפות בשביל מי שמעורב בזה. בהצלחה אחים יקרים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.